Ik vind het vrij positief dat hij tot nu toe zonder pijnstillers rond kan rijden. Zijn concurrentie is ook niet optimaal in vorm lijkt het, Froome is niet meer zo goed als in de tour, Oliviera is gevallen, Thomas is ook gevallen. Cancellara lijkt wel goed te zijn, van Dennis weet ik het niet. Het is afwachten, maar goud is nog steeds mogelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ziet er nog niet echt best uit dus voor hem.
Nee, goud is niet meer mogelijk die is namelijk al voor Froome. Froome laat namelijk Tim Kerrison (coach bij team Sky) overvliegen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het vrij positief dat hij tot nu toe zonder pijnstillers rond kan rijden. Zijn concurrentie is ook niet optimaal in vorm lijkt het, Froome is niet meer zo goed als in de tour, Oliviera is gevallen, Thomas is ook gevallen. Cancellara lijkt wel goed te zijn, van Dennis weet ik het niet. Het is afwachten, maar goud is nog steeds mogelijk.
Froome was matig in de wegrit, geen goed voorteken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nee, goud is niet meer mogelijk die is namelijk al voor Froome. Froome laat namelijk Tim Kerrison (coach bij team Sky) overvliegen.
Nee, was blijkbaar verward met van der Breggen zelfquote:Op maandag 8 augustus 2016 09:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Vleuten won de Giro vorig jaar niet hoor![]()
twitter:BaukeMollema twitterde op maandag 08-08-2016 om 12:19:21Vanaf onze top plaatsen bij de finish @AnnavdBreggen: zo gaaf!! #Goud #TeamNL https://t.co/9QzpbRKjgo reageer retweet
Genre Nizzolo ofzo..quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij zegt dat de vergelijking mank gaat omdat Sagan grote wedstrijden heeft gewonnen. Ik vind het een goede vergelijking dus daag ik je uit om een wielrenner te noemen die veel ereplaatsen heeft gepakt maar geen grote wedstrijden heeft gewonnen zoals Johansson volgens jou
twitter:AvVleuten twitterde op maandag 08-08-2016 om 14:00:12Still in the hospital. Waiting for some research&hope I can leave today. Knowing that this chance is 1 in 4 years, doesn't make it easy. reageer retweet
Het is toch duidelijk dat Sagan heel veel tweede plaats heeft gereden en daar grappen over heeft gemaakt? Zelfs dit jaar bij de tour heeft hij er grappen over gemaakt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En hoeveel koersen rijden de vrouwen? Veel minder.
Het is een best goede vergelijking, noem jij eens even een andere renner op die heel veel ereplaatsen heeft gehaald en geen grote wedstrijden gewonnen heeft?
De opmerking over ploegen is best wel onzinnig aangezien Johansson (en Longo Borghini) dit jaar ploeggenoten zijn van Abbott bij Wiggle.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:49 schreef Godshand het volgende:
Jezus, wat een doorgestoken kaart
Johansson :"We doen het voor Annemiek".
Die heeft dus gewoon van der Breggen laten winnenZaten Johansson en Breggen ook niet in hetzelfde team Liv-Plantur?
Johansson heeft vooral veel ereplaatsen bij kampioenschappen. Voor de rest heeft ze wel hier en daar eens een grote en/of belangrijke dameskoers gewonnen (ook al zijn die niet zo bekend en is er niet altijd een equivalent bij de heren).quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij zegt dat de vergelijking mank gaat omdat Sagan grote wedstrijden heeft gewonnen. Ik vind het een goede vergelijking dus daag ik je uit om een wielrenner te noemen die veel ereplaatsen heeft gepakt maar geen grote wedstrijden heeft gewonnen zoals Johansson volgens jou
Ik zou er ook wel mee kunnen lachen, als ik iedereen op een hoop rij in de Tour en weer de groene trui win. En ik ook nog eens weet dat ik nog tien jaar heb om de RvV 4 maal te winnen te winnen, en MS, LBL en RvL op mijn palmares bij te schrijven...quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:32 schreef Andyy het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat Sagan heel veel tweede plaats heeft gereden en daar grappen over heeft gemaakt? Zelfs dit jaar bij de tour heeft hij er grappen over gemaakt.
twitter:DavidHasselhoff twitterde op maandag 08-08-2016 om 06:04:20Glad you are ok !! You'll be back!! Lotsa love you are a winner !! David H https://t.co/LhOPFbR0jI reageer retweet
quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:38 schreef Tourniquet het volgende:
Toch nog even een tweetje hoor:twitter:DavidHasselhoff twitterde op maandag 08-08-2016 om 06:04:20Glad you are ok !! You'll be back!! Lotsa love you are a winner !! David H https://t.co/LhOPFbR0jI reageer retweet
![]()
Cancellara leek heel goed, testte zich nog even bergop en kwam over de finish alsof hij een oefenrondje had gedaan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het vrij positief dat hij tot nu toe zonder pijnstillers rond kan rijden. Zijn concurrentie is ook niet optimaal in vorm lijkt het, Froome is niet meer zo goed als in de tour, Oliviera is gevallen, Thomas is ook gevallen. Cancellara lijkt wel goed te zijn, van Dennis weet ik het niet. Het is afwachten, maar goud is nog steeds mogelijk.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Cancellara leek heel goed, testte zich nog even bergop en kwam over de finish alsof hij een oefenrondje had gedaan.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:12 schreef Felagund het volgende:
[..], als Dumoulin niet wint mag hij het wel worden.
Lulverhaal. Hij kon in de wegwedstrijd al na tien kilometer goed in de remmen knijpen, dus ik maak me geen zorgen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:24 schreef Marcoss het volgende:
Fysiek kan het misschien wel, maar mentaal moet de Maastrichtenaar er zelf ook weer in gaan geloven. Logischerwijs overheerst de onzekerheid. „De doktoren hebben inderdaad heel veel vertrouwen, maar ik maak me wel zorgen. Ik heb de laatste dagen wel geen pijn, maar ik kan met die hand nog altijd niet echt knijpen.
En dan meteen stoppen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:12 schreef Felagund het volgende:
[..], als Dumoulin niet wint mag hij het wel worden.
Ze nam dus bewust risico omdat ze dacht dat ze een relatief kleine voorsprong had op de achtervolgers. Met oortjes was dit dus mogelijk te voorkomen geweest.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:15 schreef bluemoon23 het volgende:
Interview met Van Vleuten op Omroep Gelderland http://www.omroepgelderla(...)-teleurgesteld-audio
ik denk dat het vooral de media zijn die alles willen wetenquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:46 schreef groenen het volgende:
Ik word een beetje moe van Tom Dumoulin. Jammer, was een van de enige leuke Nederlandse renners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |