abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 8 augustus 2016 @ 08:41:27 #106
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_164322541
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 08:36 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Van Porte weet ik het niet wat die heeft, maar die is ook niet gefinished volgens mij.
Gebroken schouderblad
pi_164322573
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 08:31 schreef motorbloempje het volgende:
Denk dat het naast een gevalletje shock en pijn ook een stuk voorzorg geweest kan (!!!!) zijn dat ze niet bewoog. Zo'n rijder weet wat er allemaal mis kan gaan bij en na zo'n val en dat je liever hebt dat pro's je lichaam om gaan draaien dan dat je zelf probeert en misschien nog meer ergere schade oploopt.

Aangezien ze echt totaal niet beweegt, lijkt het er meer op dat ze buiten bewustzijn was. Anders beweegt er iig nog wel een hand of voet.
pi_164322591
Wat een beelden zeg op dat Facebook-filmpje.
pi_164322606
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 08:45 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Aangezien ze echt totaal niet beweegt, lijkt het er meer op dat ze buiten bewustzijn was. Anders beweegt er iig nog wel een hand of voet.
in eerste instantie wel ja, daarna lichte beweging als hulp er is. Denk dat er naast strijdlust ook wel wat behoud bij komt kijken bij dit soort klappers. Maargoed, fijn dat ze zelf heeft laten weten naar omstandigheden in orde te zijn. ^O^
Ja doei.
pi_164322795
Er wordt regen verwacht voor woensdag, zou toch jammer zijn als de weersomstandigheden mede de uitslag gaan bepalen..
pi_164322821
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 23:49 schreef Godshand het volgende:
Jezus, wat een doorgestoken kaart :')
Johansson :"We doen het voor Annemiek".

Die heeft dus gewoon van der Breggen laten winnen :') Zaten Johansson en Breggen ook niet in hetzelfde team Liv-Plantur?

Maar goed, de nationalisten hier zijn helemaal lachwekkend. Dat juichende Holland House :') Zeldzaam dat ik Nederlanders zie juichen voor winst in een wielerwedstrijd. Waar waren die juichende mensen toen van Vleuten de Giro Rosa vorig jaar won? De komende 4 jaar volgt geen hond het vrouwen wielrennen verder. De kijkcijfers voor La Course zijn ook niet zo indrukwekkend.

Maar verder, wel goede wedstrijd ^O^
Van Vleuten won de Giro vorig jaar niet hoor 8-)

En natuurlijk heeft Johansson vd Breggen niet laten winnen. Johansson wist ook dat haar enige kans op goud was als ze met 3 volle bak samen zouden werken om Abbott terug te pakken en er dan samen voor zouden sprinten (en normaal gesproken is Johansson dan de snellere van de 2). Net als dat Longo-Borghini maar voor 1 ding reed aan het einde en dat was een medaille, waarbij ze ook wel wist dat brons het hoogst haalbare was, maar als ze Abbott niet terug zouden halen, had ze helemaal geen medaille gewonnen..
pi_164322884
Juichen voor sporten is anders bij de OS. Bij de OS kijken veel mensen dingen die ze normaal niet kijken omdat er zoveel te volgen is in die paar weken. Ik kijk normaal ook niet naar schermen of boogschieten, om maar wat te noemen, en kan het dan ook tof vinden als een Nederlander of Brit het goed doet, ook bij sporten die ik verder niet volg. Dat hoort bij de OS, denk ik.
Ja doei.
pi_164322950
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 09:11 schreef Marcoss het volgende:

[..]

En natuurlijk heeft Johansson vd Breggen niet laten winnen. Johansson wist ook dat haar enige kans op goud was als ze met 3 volle bak samen zouden werken om Abbott terug te pakken en er dan samen voor zouden sprinten (en normaal gesproken is Johansson dan de snellere van de 2). Net als dat Longo-Borghini maar voor 1 ding reed aan het einde en dat was een medaille, waarbij ze ook wel wist dat brons het hoogst haalbare was, maar als ze Abbott niet terug zouden halen, had ze helemaal geen medaille gewonnen..
ze reden na de afdeling vooral om voor het groepje Arminstead te blijven. Pas later kwam goud in zicht
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_164322965
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 09:22 schreef komrad het volgende:

[..]

ze reden na de afdeling vooral om voor het groepje Arminstead te blijven. Pas later kwam goud in zicht
Ja, bedoelde op het moment dat van Vleuten gevallen was en die opmerking van Johansson richting vd Breggen kwam. Al was de kans groot dat ze toen alsnog voor zilver reden omdat Abbott wel heel ver voor lag uiteraard.
pi_164323622
Het blijft bijzonder dat Johansson zich dan in de sprint laat kloppen door Van der Breggen. Hoe vaak Johansson in haar carrière al niet tweede of derde is geworden, is werkelijk ongelooflijk. Als je zelfs Van der Breggen niet kan kloppen in de sprint _O-

Gelukkig lijkt alles goed te komen met Van Vleuten. Zoals ze zelf aangaf op Twitter, dit was misschien wel de beste wedstrijd uit haar carrière, als je op zo'n klim mee kan met Abbott en iedereen verder lost, was de mooiste overwinning uit haar loopbaan geweest, dus de teleurstelling zal wel heel groot zijn voor haar.
Demain, on roule
  FOK!Fotograaf maandag 8 augustus 2016 @ 10:22:05 #116
145146 Andyy
pi_164323830
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 10:08 schreef Mykonos het volgende:
Het blijft bijzonder dat Johansson zich dan in de sprint laat kloppen door Van der Breggen. Hoe vaak Johansson in haar carrière al niet tweede of derde is geworden, is werkelijk ongelooflijk. Als je zelfs Van der Breggen niet kan kloppen in de sprint _O-

Gelukkig lijkt alles goed te komen met Van Vleuten. Zoals ze zelf aangaf op Twitter, dit was misschien wel de beste wedstrijd uit haar carrière, als je op zo'n klim mee kan met Abbott en iedereen verder lost, was de mooiste overwinning uit haar loopbaan geweest, dus de teleurstelling zal wel heel groot zijn voor haar.
Soort van vrouwelijke Sagan dus?
pi_164324578
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 10:22 schreef Andyy het volgende:

[..]

Soort van vrouwelijke Sagan dus?
Met Sagan bedoel je de wereldkampioen van 2015 die ook al vele ritten won waarvan drie touretappes afgelopen tour?
  maandag 8 augustus 2016 @ 11:16:10 #118
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_164324766
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:06 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Met Sagan bedoel je de wereldkampioen van 2015 die ook al vele ritten won waarvan drie touretappes afgelopen tour?
Sagan en Greg van Avermaet zijn de bekende renners die zo vaak ereplaatsen hebben bereikt, toevallig hebben ze beiden dit jaar mooie resultaten gehaald, maar het is echt ongelofelijk hoeveel keer Sagan in top-3 is geeindigd
pi_164325217
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Sagan en Greg van Avermaet zijn de bekende renners die zo vaak ereplaatsen hebben bereikt, toevallig hebben ze beiden dit jaar mooie resultaten gehaald, maar het is echt ongelofelijk hoeveel keer Sagan in top-3 is geeindigd
Maar het is een enorm verschil dat Sagan al regelmatig grote wedstrijden heeft gewonnen (7 touretappes) terwijl Sagan 7 jaar jonger is dan Johansson, de vergelijking slaat helemaal nergens op.
  maandag 8 augustus 2016 @ 11:43:12 #120
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_164325334
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:38 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Maar het is een enorm verschil dat Sagan al regelmatig grote wedstrijden heeft gewonnen (7 touretappes) terwijl Sagan 7 jaar jonger is dan Johansson, de vergelijking slaat helemaal nergens op.
En hoeveel koersen rijden de vrouwen? Veel minder.

Het is een best goede vergelijking, noem jij eens even een andere renner op die heel veel ereplaatsen heeft gehaald en geen grote wedstrijden gewonnen heeft?
pi_164326163
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Het is een best goede vergelijking, noem jij eens even een andere renner op die heel veel ereplaatsen heeft gehaald en geen grote wedstrijden gewonnen heeft?
Hoezo een andere renner die geen grote wedstrijden heeft gewonnen? Het is toch duidelijk dat Sagan hele grote wedstrijden heeft gewonnen.
pi_164326344
quote:
Het in deze dagen meest besproken lichaamsdeel van sportminnend Nederland blijft hem in de greep houden. „Het is even slikken wanneer je in Rio opnieuw een pas op de plaats moet maken. Het was een zware domper dat ik woensdag en donderdag gedwongen werd om alleen op de rollen te trainen. Ik had me juist veel van de wegrit voorgesteld. In mijn Tourvorm had ik op dit parcours voor de prijzen kunnen mee doen. Maar de keuze is begrijpelijk.”

„Ik had waarschijnlijk wel 250 kilometer met pijnstillers kunnen rijden en mijn pols zo lang kunnen belasten. Maar die spieren zijn nog altijd niet sterk. Dan krijg ik na de wegrit waarschijnlijk echt een klap. Dat ik echt niet meer kan trainen, dat ik een week niks kan doen. Het zou doodzonde zijn wanneer ik voor een 33ste plaats in de wegrit een dikke streep door mijn tijdrit moet zetten. Het risico was gewoon te groot.”

Off the record zeggen de doktoren nog altijd dat Dumoulin zijn kunstje in de individuele beproeving in het natuurreservaat Grumari succesvol gaat voltooien. Tot dusver heeft de Maastrichtenaar nog geen pijnstiller gebruikt. Woensdag zal hij normaal wel verdoofd worden, zodat hij zeker door de pijngrens heen kan trappen.

Fysiek kan het misschien wel, maar mentaal moet de Maastrichtenaar er zelf ook weer in gaan geloven. Logischerwijs overheerst de onzekerheid. „De doktoren hebben inderdaad heel veel vertrouwen, maar ik maak me wel zorgen. Ik heb de laatste dagen wel geen pijn, maar ik kan met die hand nog altijd niet echt knijpen. Met iedere beweging die ik maak probeer ik mijn pols te ontlasten. Ik heb mijn fiets nog niet in de afdaling gesmeten of volle bak geremd in bochten. Dat zorgt voor twijfels."
pi_164326905
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:24 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Gewoon bij Poels van die Sky-pijnstillers halen. Tramadol FTW
  maandag 8 augustus 2016 @ 13:04:40 #124
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_164327195
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:16 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Hoezo een andere renner die geen grote wedstrijden heeft gewonnen? Het is toch duidelijk dat Sagan hele grote wedstrijden heeft gewonnen.
Jij zegt dat de vergelijking mank gaat omdat Sagan grote wedstrijden heeft gewonnen. Ik vind het een goede vergelijking dus daag ik je uit om een wielrenner te noemen die veel ereplaatsen heeft gepakt maar geen grote wedstrijden heeft gewonnen zoals Johansson volgens jou
pi_164327228
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Jij zegt dat de vergelijking mank gaat omdat Sagan grote wedstrijden heeft gewonnen. Ik vind het een goede vergelijking dus daag ik je uit om een wielrenner te noemen die veel ereplaatsen heeft gepakt maar geen grote wedstrijden heeft gewonnen zoals Johansson volgens jou
Vreemd dus omdat ik zeg dat Sagan en Johansson niet vergelijkbaar zijn moet ik een man noemen die wel vergelijkbaar is? Mogelijk zijn er geen vergelijkingen, dan heb ik nog steeds gelijk dat Sagan en Johansson niet vergelijkbaar zijn.
pi_164327518
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:24 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Ziet er nog niet echt best uit dus voor hem.
pi_164327706
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:18 schreef Syntix het volgende:

[..]

Ziet er nog niet echt best uit dus voor hem.
Ik vind het vrij positief dat hij tot nu toe zonder pijnstillers rond kan rijden. Zijn concurrentie is ook niet optimaal in vorm lijkt het, Froome is niet meer zo goed als in de tour, Oliviera is gevallen, Thomas is ook gevallen. Cancellara lijkt wel goed te zijn, van Dennis weet ik het niet. Het is afwachten, maar goud is nog steeds mogelijk.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_164327777
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:26 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ik vind het vrij positief dat hij tot nu toe zonder pijnstillers rond kan rijden. Zijn concurrentie is ook niet optimaal in vorm lijkt het, Froome is niet meer zo goed als in de tour, Oliviera is gevallen, Thomas is ook gevallen. Cancellara lijkt wel goed te zijn, van Dennis weet ik het niet. Het is afwachten, maar goud is nog steeds mogelijk.
Nee, goud is niet meer mogelijk die is namelijk al voor Froome. Froome laat namelijk Tim Kerrison (coach bij team Sky) overvliegen.
pi_164328061
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:30 schreef Syntix het volgende:

[..]

Nee, goud is niet meer mogelijk die is namelijk al voor Froome. Froome laat namelijk Tim Kerrison (coach bij team Sky) overvliegen.
Froome was matig in de wegrit, geen goed voorteken.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_164328071
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 09:11 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Nee, was blijkbaar verward met van der Breggen zelf
Bron: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Anna_van_der_Breggen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_164328103
Mollema was blij

BaukeMollema twitterde op maandag 08-08-2016 om 12:19:21 Vanaf onze top plaatsen bij de finish @AnnavdBreggen: zo gaaf!! #Goud #TeamNL https://t.co/9QzpbRKjgo reageer retweet
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_164328861
quote:

[..]

Genre Nizzolo ofzo..

Niet echt sterk dat ik nu wel de vergelijking tussen vrouwenwielrennen en mannenwielrennen maak na de discussie met Wombcat, maar a la.. Blijft een smalle top dat vrouwenwielrennen ;) :P
pi_164329066
AvVleuten twitterde op maandag 08-08-2016 om 14:00:12 Still in the hospital. Waiting for some research&hope I can leave today. Knowing that this chance is 1 in 4 years, doesn't make it easy. reageer retweet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  FOK!Fotograaf maandag 8 augustus 2016 @ 14:32:14 #134
145146 Andyy
pi_164329436
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Het is toch duidelijk dat Sagan heel veel tweede plaats heeft gereden en daar grappen over heeft gemaakt? Zelfs dit jaar bij de tour heeft hij er grappen over gemaakt.
pi_164330478
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 23:49 schreef Godshand het volgende:
Jezus, wat een doorgestoken kaart :')
Johansson :"We doen het voor Annemiek".

Die heeft dus gewoon van der Breggen laten winnen :') Zaten Johansson en Breggen ook niet in hetzelfde team Liv-Plantur?

De opmerking over ploegen is best wel onzinnig aangezien Johansson (en Longo Borghini) dit jaar ploeggenoten zijn van Abbott bij Wiggle.
  maandag 8 augustus 2016 @ 15:08:46 #136
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_164330619
quote:

[..]

Johansson heeft vooral veel ereplaatsen bij kampioenschappen. Voor de rest heeft ze wel hier en daar eens een grote en/of belangrijke dameskoers gewonnen (ook al zijn die niet zo bekend en is er niet altijd een equivalent bij de heren).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_164330857
quote:
6s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:32 schreef Andyy het volgende:

[..]

Het is toch duidelijk dat Sagan heel veel tweede plaats heeft gereden en daar grappen over heeft gemaakt? Zelfs dit jaar bij de tour heeft hij er grappen over gemaakt.
Ik zou er ook wel mee kunnen lachen, als ik iedereen op een hoop rij in de Tour en weer de groene trui win. En ik ook nog eens weet dat ik nog tien jaar heb om de RvV 4 maal te winnen te winnen, en MS, LBL en RvL op mijn palmares bij te schrijven...

Van Moorsel en Vos hebben wss ook wel eens flink gelachen toen ze dezelfde leeftijd als die van Sagan hadden :P
pi_164331221
https://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Sagan#Palmar.C3.A8s

Sagan heeft al zo godsgruwelijk veel gewonnen.
pi_164331490
Toch nog even een tweetje hoor:

DavidHasselhoff twitterde op maandag 08-08-2016 om 06:04:20 Glad you are ok !! You'll be back!! Lotsa love you are a winner !! David H https://t.co/LhOPFbR0jI reageer retweet
:D :D
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
  maandag 8 augustus 2016 @ 15:44:32 #140
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_164331673
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:38 schreef Tourniquet het volgende:
Toch nog even een tweetje hoor:

DavidHasselhoff twitterde op maandag 08-08-2016 om 06:04:20 Glad you are ok !! You'll be back!! Lotsa love you are a winner !! David H https://t.co/LhOPFbR0jI reageer retweet
:D :D
:D

Leefden echt veel mensen mee zeg, als ik al die reacties op internationale sites ed. lees. :o
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')