Je hebt op zich wel punt inderdaad.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee oke dat klopt, maar daar hoor je nu niemand meer over, en sinds midden jaren 80 is die kerel weer verdomde populair, Elvis heb je helemaal niemand over gehoord (Terwijl hij gewoon een pedofiel was in mijn ogen)
En Michael Jackson had wat rare dingen met kinderen, maar het meeste waren allemaal geruchten en rechtzaken had 'ie gewonnen en was 'ie van vrijgesproken, maar daar werd hij vanaf `93 voor veroordeeld door jan en alleman, want z`n muziek was goed, maar het was wel een smeerlap, etc..
Aan de ene kant heb je natuurlijk volkomen gelijk, maar aan de andere kant, ik denk niet dat Michael Jackson met die kinderen sliep en op een seksuele manier aan ze dacht, zoals hij ook in die documentaire van Martin Bashir zei, hij had zelf geen jeugd dus diep van binnen was hij nog kind, hij identificeerde zich meer met kinderen dan met volwassenen.quote:
Hi Hi doktertje spelenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je natuurlijk volkomen gelijk, maar aan de andere kant, ik denk niet dat Michael Jackson met die kinderen sliep en op een seksuele manier aan ze dacht, die kerel had zelf geen jeugd, en zoals hij ook in die documentaire van Martin Bashir zei, hij had zelf geen jeugd dus diep van binnen was hij nog kind, hij identificeerde zich meer met kinderen dan met volwassenen.
wauw, hang aan je lippen psycholoog bradleyquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je natuurlijk volkomen gelijk, maar aan de andere kant, ik denk niet dat Michael Jackson met die kinderen sliep en op een seksuele manier aan ze dacht, die kerel had zelf geen jeugd, en zoals hij ook in die documentaire van Martin Bashir zei, hij had zelf geen jeugd dus diep van binnen was hij nog kind, hij identificeerde zich meer met kinderen dan met volwassenen.
Damn, dit nummer word hier echt op moordtempo gespeeld zeg!quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
inb4 niemand die klikt
interesseert me niet namelijk
hij was gewoon een doortrapte viespeuk die z'n fame heeft gebruikt ermee weg te komenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wauw, hang aan je lippen psycholoog bradley
Geklikt, doorgespoeld naar 0:53, kut muziekquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
inb4 niemand die klikt
Zelden zo gelachenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Geklikt, doorgespoeld naar 0:53, kut muziek
Bingo!quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
inb4 niemand die klikt
Hangt van zo'n persoon afquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoeveel dates heb jij nodig voor je sexy time wilt
Lpsquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niks hoor wilde even kleine frustratie kwijt
[..]
Slp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |