jawel, fruitquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja, dat is een goed punt, daar zit volgens mij ook vlees in ja. Godverdomme, mag niks meer.
Dat was de camera die ik uittestte in het donker en waar ik vanaf die vlog eigenlijk alles mee heb gefilmd tot nu toequote:Op zondag 7 augustus 2016 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Naast je Nederlandse liedjes had je toch een nieuwe camera of wat was het die je uittestte in het donker?
Zo, je gaat op de controversiële toer zie ik. Eens even kijken wat je over Elvis te melden hebt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat was de camera die ik uittestte in het donker en waar ik vanaf die vlog eigenlijk alles mee heb gefilmd tot nu toe
Vind frituur juist goor. Zijn 9 van de 10 keer slapquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:55 schreef Amarantha het volgende: [..] Mweh ik vond het maar niks. Doe mij maar frituur of airfryer (dat laatste vind ik misschien nog lekkerder ook). Snap ook niet waarom mijn moeder vrijdag patat heeft gekocht bij de snackbar
![]()
Ben benieuwd naar jouw meningquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo, je gaat op de controversiële toer zie ik. Eens even kijken wat je over Elvis te melden hebt.
Die eerste lijken mij wel lekker. Prei ben ik niet zo'n fan van.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is lekker. Vooral de 2 aan de rechterkant. (En prei kaas is mijn favoriet)
Daarom vond ik airfryer wel een groot succesquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vind frituur juist goor. Zijn 9 van de 10 keer slap
frituur is voor kleine kinderenquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vind frituur juist goor. Zijn 9 van de 10 keer slap
Jerry Lee Lewis heeft trouwens ook een lange tijd geen enkel optreden meer kunnen geven toen uitkwam dat hij met zijn 14jarige nicht trouwde hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar jouw mening
Nee oke dat klopt, maar daar hoor je nu niemand meer over, en sinds midden jaren 80 is die kerel weer verdomde populair, Elvis heb je helemaal niemand over gehoord (Terwijl hij gewoon een pedofiel was in mijn ogen)quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jerry Lee Lewis heeft trouwens ook een lange tijd geen enkel optreden meer kunnen geven toen uitkwam dat hij met zijn 14jarige nicht trouwde hoor.
nee vond ik te duurquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
combi magnetron ook niet?
Ja, niemand weet wat er gebeurde, al zijn aanklagers hebben laten aangegeven dat er niets is gebeurd en dat ze het puur deden voor het geld en de 15 minutes of fame. Zolang het echt alleen bij slapen is gebleven, en hij echt daadwerkelijk ook vaak gewoon op de grond sliep, laat dan lekker gaan denk ik.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
'Hij liet ze bij hem in bed slapen.... Oké.... kantje boord'.
ja heb er een voor 100 euro ofzo maar is echt onding gebruik het nooit werkt allemaal voor geen kut dus snap het welquote:
Heb honger gekregenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom vond ik airfryer wel een groot succesLekker knapperig, allemaal bruin
waar rook is is vuur braddiequote:Op zondag 7 augustus 2016 23:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, niemand weet wat er gebeurde, al zijn aanklagers hebben laten aangegeven dat er niets is gebeurd en dat ze het puur deden voor het geld en de 15 minutes of fame. Zolang het echt alleen bij slapen is gebleven, en hij echt daadwerkelijk ook vaak gewoon op de grond sliep, laat dan lekker gaan denk ik.
Je hebt op zich wel punt inderdaad.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee oke dat klopt, maar daar hoor je nu niemand meer over, en sinds midden jaren 80 is die kerel weer verdomde populair, Elvis heb je helemaal niemand over gehoord (Terwijl hij gewoon een pedofiel was in mijn ogen)
En Michael Jackson had wat rare dingen met kinderen, maar het meeste waren allemaal geruchten en rechtzaken had 'ie gewonnen en was 'ie van vrijgesproken, maar daar werd hij vanaf `93 voor veroordeeld door jan en alleman, want z`n muziek was goed, maar het was wel een smeerlap, etc..
Aan de ene kant heb je natuurlijk volkomen gelijk, maar aan de andere kant, ik denk niet dat Michael Jackson met die kinderen sliep en op een seksuele manier aan ze dacht, zoals hij ook in die documentaire van Martin Bashir zei, hij had zelf geen jeugd dus diep van binnen was hij nog kind, hij identificeerde zich meer met kinderen dan met volwassenen.quote:
Hi Hi doktertje spelenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je natuurlijk volkomen gelijk, maar aan de andere kant, ik denk niet dat Michael Jackson met die kinderen sliep en op een seksuele manier aan ze dacht, die kerel had zelf geen jeugd, en zoals hij ook in die documentaire van Martin Bashir zei, hij had zelf geen jeugd dus diep van binnen was hij nog kind, hij identificeerde zich meer met kinderen dan met volwassenen.
wauw, hang aan je lippen psycholoog bradleyquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je natuurlijk volkomen gelijk, maar aan de andere kant, ik denk niet dat Michael Jackson met die kinderen sliep en op een seksuele manier aan ze dacht, die kerel had zelf geen jeugd, en zoals hij ook in die documentaire van Martin Bashir zei, hij had zelf geen jeugd dus diep van binnen was hij nog kind, hij identificeerde zich meer met kinderen dan met volwassenen.
Damn, dit nummer word hier echt op moordtempo gespeeld zeg!quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
inb4 niemand die klikt
interesseert me niet namelijk
hij was gewoon een doortrapte viespeuk die z'n fame heeft gebruikt ermee weg te komenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wauw, hang aan je lippen psycholoog bradley
Geklikt, doorgespoeld naar 0:53, kut muziekquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
inb4 niemand die klikt
Zelden zo gelachenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Geklikt, doorgespoeld naar 0:53, kut muziek
Bingo!quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
inb4 niemand die klikt
Hangt van zo'n persoon afquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoeveel dates heb jij nodig voor je sexy time wilt
Lpsquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niks hoor wilde even kleine frustratie kwijt
[..]
Slp
noodgedwongenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoezo, doet hzaw aan de celibaatdateleef?? Aka nooit sexytime?
elke dag is een herhaling van de dag ervoor hierquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee dan wordt het zo'n herhaling van zetten en daar houden we niet van in deze sc
Dat het allemaal niet zoveel uitmaakt. Nou en dus.quote:
tuurlijkquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat het allemaal niet zoveel uitmaakt. Nou en dus.
Oh ja, dat moeten we zeker niet willen.quote:
jij bent zo godse kutquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Was ook zo'n chick in datingtopic die een man haar vriendje noemde na fucking 2 dates
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Was ook zo'n chick in datingtopic die een man haar vriendje noemde na fucking 2 dates
smakelijkquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:17 schreef defokkingfoker het volgende:
Hotdogs aan de kook gezet.. het zijn er 6
[ afbeelding ]
Echt raar he zulke mensen, vriendin van me?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Alsof jij nooit 12 of 35 bent geweest, op die leeftijden wil of kan je niet meer treuzelen!quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
En daarna huilie doen omdat hij jou zwanger achterlaatquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof jij nooit 12 of 35 bent geweest, op die leeftijden wil of kan je niet meer treuzelen!
ja neuken is echt niet boeiend en belangrijkquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat het allemaal niet zoveel uitmaakt. Nou en dus.
what if some day or night a demon were to steal after you into your loneliest loneliness and say to you: this life as you now live it and have lived it, you will have to live once more and innumerable times morequote:
Denk dat die van ons meer van de leggings zijn idd.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:19 schreef zeer het volgende:
[..]
nee, wij hebben geen belachelijke slechte mods in te strakke jurken
Ik ben persoonlijk, zeker op de zaterdag, meer van de jarretels.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk dat die van ons meer van de leggings zijn idd.
Heb dat spul van badtripbob nodig om het te begrijpenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
what if some day or night a demon were to steal after you into your loneliest loneliness and say to you: this life as you now live it and have lived it, you will have to live once more and innumerable times more
Would you not throw yourself down and gnash your teeth and curse the demon who spoke thus? Or have you once experienced a tremendous moment when you would have answered him: you are a god and never have I heard anything more divine
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb dat spul van badtripbob nodig om het te begrijpen
dan moet je toch direct wegwezenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet altijd lachen dat als je hem een vraag stelt, al is het zo simpel als hoe gaat het, dat je gewoon een hele Bijbel uitgetikt als reactie krijgt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb dat spul van badtripbob nodig om het te begrijpen
Ghehe preciesquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen dat als je hem een vraag stelt, al is het zo simpel als hoe gaat het, dat je gewoon een hele Bijbel uitgetikt als reactie krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |