Ik vind de kanonmythe nu al schitterend.quote:De grote namen, waarmee Ajax achter de schermen bezig is, kiezen in dit stadium van de transferwindow vaak nog niet voor de eredivisie. De meesten wachten op een (financieel veel aantrekkelijkere) aanbieding uit een grotere competitie. Als die uitblijft, wordt Ajax in veel gevallen wel een goed alternatief. Overmars hoopt met het oog op de dubbele CL-confrontatie met FK Rostov eerder zo’n kanon over de streep te trekken. Maar hij moet in het ongunstigste geval bij het scheiden van de markt toeslaan, waarbij hij altijd nog kan terugvallen op het niveau Haller.
Die laatste zin gaat gebeuren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind de kanonmythe nu al schitterend.
dat zegt genoeg, dus als die het wordt dan vindt Mike het goed,quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Mike Haller fantastisch.
[..]
Op 23/24 augustus weten we in welke competitie Ajax actief is en dan hebben ze nog een week om iemand aan te trekken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er komt dus niks bij voor de wedstrijden met Rostov.
Al denk ik dat het ook wel met deze groep moet lukken, nu daar de trainer en beste spelers weggaan.
Dan moet er dus wel echt een topspeler bijkomen, want als ze dan met Haller aankomen tja. Als je hem dan haalt, haal hem dan meteenquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op 23/24 augustus weten we in welke competitie Ajax actief is en dan hebben ze nog een week om iemand aan te trekken.
Liever geen spits aankopen dan Haller of Dost.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet er dus wel echt een topspeler bijkomen, want als ze dan met Haller aankomen tja. Als je hem dan haalt, haal hem dan meteen
Ja, eens. Maar dat gaat niet gebeuren. Als Marc vindt dat Haller qua potentie niet goed genoeg is moet je hem nooit halen natuurlijk, ook al zeuren fans om aankopen. Kopen om het kopenquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever geen spits aankopen dan Haller of Dost.
Ik heb echt geen idee of het gaat lukken, als je die laatste wedstrijd tegen PAOK zag dan heb ik er een zwaar hoofd in, ze zijn wel alweer een stukje verder in de voorbereiding maar blijkbaar is de druk toch wel een factor en op 70-80% van je kunnen ga je het niet reddenquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er komt dus niks bij voor de wedstrijden met Rostov.
Al denk ik dat het ook wel met deze groep moet lukken, nu daar de trainer en beste spelers weggaan.
Klopt, ik was wat sceptisch na zijn YouTube beelden maar hij valt me erg mee. Nog niet genoeg om het hele seizoen in de spits van Ajax te staan denk ik, maar hij heeft zeker talent.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:59 schreef tompsv18 het volgende:
Die Cassierra maakt overigens wel een goede indruk, tegen PAOK was hij ook al zeer aardig.
Daarom, als je hem en Dolberg hebt moet je alleen voor een buitenkans gaan en dat is Haller niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:59 schreef tompsv18 het volgende:
Die Cassierra maakt overigens wel een goede indruk, tegen PAOK was hij ook al zeer aardig.
Ik ben benieuwd wie er buiten inslagenreuring Dost of Haller tot het bittere eind gaan verdedigen. Dost kan het gewoon niet en Haller choket altijd als het erop aankomt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, eens. Maar dat gaat niet gebeuren. Als Marc vindt dat Haller qua potentie niet goed genoeg is moet je hem nooit halen natuurlijk, ook al zeuren fans om aankopen. Kopen om het kopen
Aan de andere kant hadden we thuis gewoon dik moeten winnen van ze. En de sfeer zal nu wel anders zijn, omdat je nu echt in de CL zit als je tegen hun doorgaat. En ook de entourage heeft weer CL uitingen, dus misschien speelt dat ook mee mentaal.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee of het gaat lukken, als je die laatste wedstrijd tegen PAOK zag dan heb ik er een zwaar hoofd in, ze zijn wel alweer een stukje verder in de voorbereiding maar blijkbaar is de druk toch wel een factor en op 70-80% van je kunnen ga je het niet redden
Ik heb geen idee hoe sterk Rostov isquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan de andere kant hadden we thuis gewoon dik moeten winnen van ze. En de sfeer zal nu wel anders zijn, omdat je nu echt in de CL zit als je tegen hun doorgaat. En ook de entourage heeft weer CL uitingen, dus misschien speelt dat ook mee mentaal.
En niet te vergeten dat Bazoer en Younes er dan waarschijnlijk weer bij zijn.
LitmanenAFCA gok ik op. Die verdedigd Gudelj ook nog steeds.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie er buiten inslagenreuring Dost of Haller tot het bittere eind gaan verdedigen. Dost kan het gewoon niet en Haller choket altijd als het erop aankomt.
Ik hoop alleen echt niet dat Riedewald weer terug naar de cv positie moet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan de andere kant hadden we thuis gewoon dik moeten winnen van ze. En de sfeer zal nu wel anders zijn, omdat je nu echt in de CL zit als je tegen hun doorgaat. En ook de entourage heeft weer CL uitingen, dus misschien speelt dat ook mee mentaal.
En niet te vergeten dat Bazoer en Younes er dan waarschijnlijk weer bij zijn.
Volgens Boskamp moeten we ze kunnen hebben. En aangezien hun trainer en beste spelers er weggaan zal het organisatorisch ook even wennen zijn, dus daar moet je gebruik van maken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe sterk Rostov is
Hopelijk speelt Sánchez volgende week al ipv de geschorste Veltman. Als hij dat goed doet kan je hem de wedstrijd erna naast Veltman opstellen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik hoop alleen echt niet dat Riedewald weer terug naar de cv positie moet.
Middenveld riedewald klaassen vd beek is in mijn ogen beter dan bazoer op 6 en/of gudelj op het middenveld.
Bohh kan niet wachten om Sanchez aan het werk te zien, hoge verwachtingen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk speelt Sánchez volgende week al ipv de geschorste Veltman. Als hij dat goed doet kan je hem de wedstrijd erna naast Veltman opstellen.
Denk alleen dat Bosz nog wel een tijdje aan het middenveld Gudelj-Bazoer-Klaassen vasthoudt, zeker in de wedstrijden tegen Rostov.
Zal er vooral aan liggen hoe goed Rostov over de rechterflank is. In theorie het enige zwakke punt van Ajax uit balbezit.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk speelt Sánchez volgende week al ipv de geschorste Veltman. Als hij dat goed doet kan je hem de wedstrijd erna naast Veltman opstellen.
Denk alleen dat Bosz nog wel een tijdje aan het middenveld Gudelj-Bazoer-Klaassen vasthoudt, zeker in de wedstrijden tegen Rostov.
Ik ook, hij scheen een groter talent te zijn dan Cassierra en die bevalt mij al uitstekend.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:08 schreef Abed het volgende:
[..]
Bohh kan niet wachten om Sanchez aan het werk te zien, hoge verwachtingen.
tegen roda hoop ik op sanchez riedewald op cv en inderdaad bazoer op 6quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |