Dat is die puberale aso kleding toch?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
ht meer aan een arme sloeber zoals jou, je komt er namelijk ook zelf mee... Stone Island is meer mijn merk.
Ja, wat jij wil Ahmedquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:15 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat is die puberale aso kleding toch?
Hoef je niet meteen zo kribbig te doen.quote:
Ja sorry, het is weer mijn maandelijkse cyclus...quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:16 schreef Abed het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen zo kribbig te doen.![]()
no spang.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja sorry, het is weer mijn maandelijkse cyclus...
Vanavond sowieso kijken dus, boh wat een godenteam hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Cerny en Van de Beek doen dus ook mee. Zag ook De Ligt nog een tweetje plaatsen dat ie er weer zin in had. Ben benieuwd.
Dat kon 10 jaar geleden al niet meerquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een arme sloeber zoals jou, je komt er namelijk ook zelf mee... Stone Island is meer mijn merk.
Dat wordt dus nog een keer fappen vandaag.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:46 schreef Catch22- het volgende:
Line-up #JongAjax (vs Emmen 20:00): Onana; Zeefuik, Sanchez, De Ligt, Sanniez; De Jong, Van de Beek, Nouri; Muric, Zivkovic, Cerny. #jajemm
Leuk team zo
Kunnen zo mee met het 1e dus.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Veel foute passes, kaatsen en aannames tot nu toe.
Hij is wel extreem tenger inderdaadquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:42 schreef Luppie0110 het volgende:
Appie gaat het nooit redden met zijn lichaam van een lucifer.
Messi is ook klein hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:42 schreef Luppie0110 het volgende:
Appie draait ze allemaal dolquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:42 schreef Luppie0110 het volgende:
Niet bijzonder, maar ook wel lastig te meten in zo'n potje. Heb ook het idee alsof 'ie op 75% speelt.quote:
Ziyech is ook een lucifer.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:42 schreef Luppie0110 het volgende:
Kijk die fans blij reageren, je krijgt spontaan medelijden met ze.twitter:Inter twitterde op maandag 08-08-2016 om 21:30:53Il saluto di @FrankRonald1970 agli #InterFans! More on snapchat: 👻 interofficial #FCIM https://t.co/syVAiSThgI reageer retweet
Die hebben in de tijd dat De Boer bij Ajax zat al zeven trainers vergooid. Die weten wel wat lijden is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:41 schreef Brammess het volgende:
Kijk die fans blij reageren, je krijgt spontaan medelijden met ze.twitter:Inter twitterde op maandag 08-08-2016 om 21:30:53Il saluto di @FrankRonald1970 agli #InterFans! More on snapchat: 👻 interofficial #FCIM https://t.co/syVAiSThgI reageer retweet
Zaterdag gewoon in de basis hoop ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik hoop dat die Sanchez niet al te lang bij Ajax 2 gaat spelen .
Lijkt me wel ja .quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zaterdag gewoon in de basis hoop ik.
De jong wel Oké. Meer gezien dan van beek.quote:
Bedoelde Jong Ajax, maar toch bedanktquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
De jong wel Oké. Meer gezien dan van beek.
Sanchez basis bij het eerste zou mij niet zenuwachtig maken. Misschien wel een beetje communicatie problemen, maar dat zal wel goedkomen.
Ja ik ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bedoelde Jong Ajax, maar toch bedankt
Ach ja, ik denk dat je heus wel de elementaire voetbaldingetjes duidelijk kunt maken zonder dezelfde taal te spreken
Onze vrind HW4 heeft muzikale ambitiestwitter:FCAfkicken twitterde op maandag 08-08-2016 om 22:55:34Iedereen onder de indruk van de presentatie van Pogba, maar wat te denken van de rap-skills van Heiko. #HWVIER https://t.co/orsxsgGzxY reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |