Janken in je Ajax pyjama?quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze hebben het gewoon bij Dost geprobeerd.
Even janken.
Dat is echt een verschrikkelijk overschatte spits. Kan ook niks met de bal, alleen afwachten tot ie een panklare voorzet krijgt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Even janken.
Dit is natuurlijk geen verrassing meer.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Even janken.
Daarom dus. Het is compleet geen verbetering ten opzichte van Cassierra/Dolberg. Ik snap wel waarom ze hoog inzetten, maar kom dan gewoon lekker met lege handen terug in plaats van een nog kanslozer onderpand als Dost. Dat wordt gegarandeerd een verhaaltje Gudelj. Niemand wil hem in het elftal zien behalve wat mensen die werkelijk elk iets goedpraten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is echt een verschrikkelijk overschatte spits. Kan ook niks met de bal, alleen afwachten tot ie een panklare voorzet krijgt.
Leuk voor de buhne joh, het is gewoon af tellen tot 'Dit is onze selectie, hier gaan we het mee doen'.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Even janken.
Balotelli dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom dus. Het is compleet geen verbetering ten opzichte van Cassierra/Dolberg. Ik snap wel waarom ze hoog inzetten, maar kom dan gewoon lekker met lege handen terug in plaats van een nog kanslozer onderpand als Dost. Dat wordt gegarandeerd een verhaaltje Gudelj. Niemand wil hem in het elftal zien behalve wat mensen die werkelijk elk iets goedpraten.
Nog liever dat dan Bas Dost.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leuk voor de buhne joh, het is gewoon af tellen tot 'Dit is onze selectie, hier gaan we het mee doen'.
Inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leuk voor de buhne joh, het is gewoon af tellen tot 'Dit is onze selectie, hier gaan we het mee doen'.
Gomez is de beste optie. Maar lijkt mij niet haalbaar.quote:
De Huntquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, of Huntelaar en zelfs Siem de Jong
Wat speelt Schalleke eigenlijk ? niks toch?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je de CL haalt is die denk ik wel over te halen
Bas 'Het Kanon' Dostquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Even janken.
Dolberg en Cassierragod zijn beide prima koppers om die ene voorzet per 3 wedstrijden binnen te knikken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:38 schreef Vermecelli het volgende:
Dost is wel een spits die de voorzetten van El Ghazi binnen kan koppen. Voetballend is het verder weinig
Dat lijkt mij niet. Die is echt op zijn plek.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je de CL haalt is die denk ik wel over te halen
quote:
Huntelaar: 'Ik speel nu soms ook op 10'
Bij Schalke 04 ziet Klaas-Jan Huntelaar steeds meer de contouren van een offensieve ploeg. De spits voelt zich gelukkig.
Huntelaar zag zijn naam deze zomer steeds weer opduiken, met Ajax als beoogde bestemming. Maar volgens de spits waren die verhalen niet meer dan gebakken lucht. 'Voor mij was het geen flirt', zegt hij tegen Der Westen. 'Een journalist had mij gevraagd of Ajax een mooie club is. En ik heb gezegd: Ja, ik heb daar gespeeld en het is een mooie club. Daaruit is een verhaal gekomen dat ik naar Ajax wilde overstappen. Maar ik ben nog niet klaar bij Schalke.'
Huntelaar staat bij Schalke voor weer een nieuw begin. Markus Weinzierl, gekomen van FC Augsburg, is alweer de zevende trainer met wie hij in Gelsenkirchen te maken krijgt. 'Met een nieuwe trainer komen ook altijd weer nieuwe ideeën. Nu is de verandering groter, omdat er ook een nieuwe technisch manager is', wijst Huntelaar op de komst van Christian Heidel. 'Dus je kan het dit keer niet een op een met andere jaren vergelijken.'
De voortekenen zijn positief voor de 32-jarige spits. Schalke trainde in de voorbereiding vaak met vier aanvallers, hetgeen wijst op een meer offensieve benadering. Dat spreekt Huntelaar zeker aan. 'Voor elke speler en ook voor het publiek is dat het mooiste. Je speelt voetbal om te winnen, maar ook om aanvallend wat te laten zien. Ik hou ervan.'
Huntelaar staat te boek als een klassieke nummer 9. 'Maar ik doe tegenwoordig ook veel meer. Ik voeg meer toe aan het spel dan vroeger. Ik speel nu tijdens de trainingen soms ook op 10. Dan ben je actiever bij het spel betrokken.'
De Oranje-international beseft dat een iets ingezakte spits allesbehalve zaligmakend is. 'Een valse of echte nummer 9, je moet de momenten herkennen als het vuur het heetst is. Dan moet je er zijn. En ook voorin en niet op 10 of als valse 9. Want dan ben je te laat.'
Huntelaar is tevreden met wat Schalke op de transfermarkt heeft laten zien. 'Tot nu toe bevalt het mij zeker. We zijn spelers kwijtgeraakt, maar we hebben ook veel kwaliteit gehaald. Nu al hebben we een zeer goede spelersgroep. En het is geen geheim dat er waarschijnlijk nog iets komt.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |