Ga ik doen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
Kan iemand mij aub op het rooster gooien? Of werkt de normale Radio49 niet?
Dat is geen enkel probleem, kan gebeuren!quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
No problem daar ben ik voor, was wat afgeleid.
Ken je Manfred Mann's Earth band?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat is geen enkel probleem, kan gebeuren!
Alleen van hun twee covers die in de Top 2000 staan/stonden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ken je Manfred Mann's Earth band?
Taart gegeten met foto van de kabouter eropquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Leuk.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
Taart gegeten met foto van de kabouter eropZe was heel blij met alle kleine kadootjes en toen het buurjongetje kwam is ze lekker buiten gaan spelen.
Vermoeiend hoor zo'n middagje/avondje
Ik heb morgen een rustdag geplandquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk.
En na gisteren weet ik alles van vermoeiende dagen...
Dat heb ik vandaag maar gedaan.quote:
Dat noem je een rustdagquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag maar gedaan.
Ben langs je huisje gereden naar r'dam, kwam in een file terecht wegens die klote Ajax supportersdie daar ook heen moesten, maar de honkbalcompetitie is nu klaar.
Vanaf donderdag de play-offs...
Waarom geloof ik dat nietquote:
Ja, hangen op de tribune is niet echt inspannend.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
Dat noem je een rustdag
gaaf hoor die play-offs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |