Oh dear, meubelboulevard?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
versleten benen, wat kilometers geslenterd vandaag
Morgenavond!quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet dat er geen show is vanavond?
* Elfletterig bereidt zijn volgende twee shows voor.
De eerste is morgenavond of woensdagavond, afhankelijk van wat anderen willen
als het kan wil ik graag woensdag van 19-21quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet dat er geen show is vanavond?
* Elfletterig bereidt zijn volgende twee shows voor.
De eerste is morgenavond of woensdagavond, afhankelijk van wat anderen willen
Nee, vanavond is te kort dag. Ik ben nog dingen aan het voorbereiden....quote:
Wat mij betreft prima. Ik ga dan in eerste instantie voor morgenavond. Als dat niet lukt, kies ik woensdagavond om 21:00 uur.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als het kan wil ik graag woensdag van 19-21
Valt nog mee dat je zelfs 1 boek over kabiuters kon vinden zeg!quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, ik heb een boek met kabiuterspreekwoorden gescoord
Nog wat leuks gevonden?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee zeg. Gewoon kringloop en centrum van Haarlem
quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt nog mee dat je zelfs 1 boek over kabiuters kon vinden zeg!
weet je hoe lang ik gezocht heb?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt nog mee dat je zelfs 1 boek over kabiuters kon vinden zeg!
Vandaag? 28 uur misschien?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet je hoe lang ik gezocht heb?
paar W-Germanyvazen, 2 bloempotten uit de jaren 60 en uiteraard een paar schoenen ( want die had ik nog niet).quote:
en kabiuterspreekwoordenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
paar W-Germanyvazen, 2 bloempotten uit de jaren 60 en uiteraard een paar schoenen ( want die had ik nog niet).
Jaren '60? Moeten die dan niet nog ff 10 jaar uitrijpen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
paar W-Germanyvazen, 2 bloempotten uit de jaren 60 en uiteraard een paar schoenen ( want die had ik nog niet).
als je de bramen vreest, blijf dan weg uit het bosquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Pagina 1: "Want zij zijn groot en ik is klein en da's nie eerlijk!"?
het is hier een mix van sixties en seventiesquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaren '60? Moeten die dan niet nog ff 10 jaar uitrijpen?
Ah!quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is hier een mix van sixties en seventies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |