27 doelpunten in competitie 4 in de bekerquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pelle heeft er het eerste seizoen niet erg veel ingeschoten toch?
Woudenberg deed ook gewoon veel dingen fout hoor, beter dan Nelom, maar niet goed, mag nog wel wat groeien.quote:Op maandag 8 augustus 2016 06:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Heerlijk met Woudenberg, Was een top wedstrijd.
Kuyt en Jorgensen viel wat tegen maarja
De verdediging was sowieso (weer) niet om over naar huis te schrijven. Werd nu gemaskeerd door een abominabel Groningenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:01 schreef ace_eleven het volgende:
Prima Feyenoord gezien vandaag, hopelijk houden ze deze stijgende lijn qua veldspel de komende weken tegen matige tegenstanders een beetje vast, wie weet slijten er nog wel wat patronen in![]()
Ik vond Kongolo overigens niet zo een beste pot spelen, vaak onzeker, en veel weg-is-weg-ballen, terwijl ie dan best wel tijd had.
Net goed. Geen toegevoegde waarde meer.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:05 schreef Abed het volgende:
Kuyt zal na de winterstop amper nog aan spelen toekomen als hij zo door blijft gaan.
Woudenberg voegt met name in aanvallend opzicht heel veel toe tov Nelom vind ik. Woudenberg mikt zijn voorzetten daadwerkelijk op mensen voor het doel, Nelom slingert hem blind voor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Woudenberg deed ook gewoon veel dingen fout hoor, beter dan Nelom, maar niet goed, mag nog wel wat groeien.
[..]
Ik vond dat op zich nog wel meevallen. Ik vond met name Kongolo onder de verwachting spelen, Botteghin von ik vrij degelijk, en Woudenberg deed het wel vrij aardig. Ik vond Karsdorp ook wel een beetje te veel balverlies lijden. Het blijft natuurlijk opletten, want in de eerste helft gedurende een minuut of 10, en een 20-tal minuten in de 2e helft gaven ze toch vrij veel weg.quote:De verdediging was sowieso (weer) niet om over naar huis te schrijven. Werd nu gemaskeerd door een abominabel Groningen
Ik zou De Staaf inderdaad graag minuten zien maken. Wellicht ook wel die 20-30 minuten per wedstrijd, want als je goed naar Kuyt zijn interview luistert, gaat het vrij vaak voorkomen dat ie voortijdig naar de kant gaat, om hem te sparen voor het lange seizoen, aldus het huidige verhaal.quote:
Woudenberg speelde echt heel solide. Ik blijf erbij dat we voor de rechtsbackpositie een echte rechtsback moeten hebben. Verdedigend is Karsdorp gewoon niet goed genoeg. Hij loopt teveel achteruit, een staande tackle zit hij er vrijwel altijd naast. De aanvallende kwaliteiten van hem mis je in dat geval wel als hij er niet zou staan, dus dat is een moeilijke afweging.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Woudenberg voegt met name in aanvallend opzicht heel veel toe tov Nelom vind ik. Woudenberg mikt zijn voorzetten daadwerkelijk op mensen voor het doel, Nelom slingert hem blind voor.
[..]
Ik vond dat op zich nog wel meevallen. Ik vond met name Kongolo onder de verwachting spelen, Botteghin von ik vrij degelijk, en Woudenberg deed het wel vrij aardig. Ik vond Karsdorp ook wel een beetje te veel balverlies lijden. Het blijft natuurlijk opletten, want in de eerste helft gedurende een minuut of 10, en een 20-tal minuten in de 2e helft gaven ze toch vrij veel weg.
Maar daarom is het wel lekker dat je nog een 4 wedstrijden hebt die je op papier wel moet kunnen hebben, alvorens we EL en PSV tegemoet zien.
[..]
Ik zou De Staaf inderdaad graag minuten zien maken. Wellicht ook wel die 20-30 minuten per wedstrijd, want als je goed naar Kuyt zijn interview luistert, gaat het vrij vaak voorkomen dat ie voortijdig naar de kant gaat, om hem te sparen voor het lange seizoen, aldus het huidige verhaal.
En waar baseer je dat op? Volgens mij speelde ze gister hartstikke goed.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:05 schreef ender_xenocide het volgende:
Als er dit seizoen gedurende de eerste 10 wedstrijden net zo wordt gepresteerd als vorig seizoen tegen deze tegenstanders hebben we straks 15 punten uit 10 wedstrijden
Verdedigend vond ik persoonlijk Woudenberg maar net beter dan Nelom. Aanvallend wel een echte verbetering. Ook hoe ie positie kiest, dat Elia zo goed speelde was voor een groot deel ook aan Woudenberg te danken. Maar verdedigend laat ie zijn man vaak lopen en was het niet bepaald lastig er voorbij te komen. Ook veel blind weggeslingerd voor de goal.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Woudenberg voegt met name in aanvallend opzicht heel veel toe tov Nelom vind ik. Woudenberg mikt zijn voorzetten daadwerkelijk op mensen voor het doel, Nelom slingert hem blind voor.
[..]
Ik vond dat op zich nog wel meevallen. Ik vond met name Kongolo onder de verwachting spelen, Botteghin von ik vrij degelijk, en Woudenberg deed het wel vrij aardig. Ik vond Karsdorp ook wel een beetje te veel balverlies lijden. Het blijft natuurlijk opletten, want in de eerste helft gedurende een minuut of 10, en een 20-tal minuten in de 2e helft gaven ze toch vrij veel weg.
Maar daarom is het wel lekker dat je nog een 4 wedstrijden hebt die je op papier wel moet kunnen hebben, alvorens we EL en PSV tegemoet zien.
[..]
Ik zou De Staaf inderdaad graag minuten zien maken. Wellicht ook wel die 20-30 minuten per wedstrijd, want als je goed naar Kuyt zijn interview luistert, gaat het vrij vaak voorkomen dat ie voortijdig naar de kant gaat, om hem te sparen voor het lange seizoen, aldus het huidige verhaal.
Op de uitslagen van vorig seizoen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:05 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? Volgens mij speelde ze gister hartstikke goed.
Ja, dat was tegen PSV ook een van de grootste problemen, veel uitverdedigingsacties werden blind weggepeerd, en PSV stond dermate veel beter gepositioneerd, dat alle afvallende ballen voor hen waren. Ben benieuwd of dat dat nou door de keeper komt? Ik vond Hansson nou niet erg zelfverzekerd over komen, maar Jones wel. In dat geval zou hij die rust over moeten kunnen brengen/coachen naar zijn verdedigers. Misschien groeit dat wel de komende weken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Verdedigend vond ik persoonlijk Woudenberg maar net beter dan Nelom. Aanvallend wel een echte verbetering. Ook hoe ie positie kiest, dat Elia zo goed speelde was voor een groot deel ook aan Woudenberg te danken. Maar verdedigend laat ie zijn man vaak lopen en was het niet bepaald lastig er voorbij te komen. Ook veel blind weggeslingerd voor de goal.
Ik heb dus met name van Kongolo wel hoge verwachtingen dat hij dit jaar grote stappen gaat maken op LCV. Heeft heel solide op LB gespeeld, maar ik vind hem met zijn sterke 1op1, kopkracht en snelheid juist erg veel potentie hebben voor centraal. Dus ik verwacht dat ze dan verdedigend wel minder steken gaan laten vallen. En dat Kongolo zelfs de foutjes van Woudenberg nog wel kan corrigeren.quote:Maar ik zie dat helemaal goed komen hoor. Toch is het link als je twee backs hebt die aanvallend sterk zijn maar verdedigend steken laten vallen. Met centrale verdedigers die óók steken laten vallen is je verdediging dan gewoon kut. Deze wedstrijd geeft op dat punt dus wel een vertekend beeld, ben ik bang.
Het zou natuurlijk ook nog kunnen dat Kuyt in de loop van het seizoen juist de laatste 30 minuten, als vers bloed, ingebracht gaat worden.quote:De Staaf gaat het ook nog lastig krijgen, want met de (schijnbaar) vaste plaats van Dirk in de basis gaat hij voor die 20-30 minuten ook nog moeten concurreren met Toornstra, want we kunnen er wel vanuit gaan dat Berghuis Toornstra uit de basis gaat spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |