Dat is nog maar 1,5 maandquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks. Maar ik heb nog tot 25 september.
Uit een groepsapp gezet wordenquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:44 schreef Visserij het volgende:
Ik ben uit een groepsapp gezet omdat ik me negatief uitliet over Dirk Kuyt.
Mijn leven is tegelijk armer en rijker geworden
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is nog maar 1,5 maand![]()
2 keer zuchten (of in mijn geval 4 keer hard hijgen) En het is om
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is nog maar 1,5 maand![]()
2 keer zuchten (of in mijn geval 4 keer hard hijgen) En het is om
Tuurlijk laten we hem toe man, een beetje kutten kan bestquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
smerige circkle jerk jullie, laat zo iemand gewoon toe man
wordtquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
misschien word ik wel vet knap als ik ouder wordt
Moet je die film van Ama kijken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
netflix is ook maar gewoon ontzettend matig eigenlijk
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
netflix is ook maar gewoon ontzettend matig eigenlijk
quote:
Ik hou van Netflix.quote:
had vandaag besteld maar was vergeten extra patat erbij te doen dus heb krulfrietjes in de airfryer gedaan, was idd primaquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil even met jullie delen dat ik laatst patat/friet heb gehad uit de airfryer (bij mijn moeder) en dat vond ik goed te eten
De film van Ama?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet je die film van Ama kijken.
Een film over paarden, geil haantje. Zeg het maar alvast, voordat je dadelijk over die nieuwe camera van je kwijlt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |