Voor dat geld kun je maar beter ook het meisje erbij krijgen. Voor in het huishouden enzoquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AahIk ben bijna jarig. Beter koopt iemand dit voor mij.
Wanneer ben je jarig?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook, wil ook cadeautjes
ken geen militairenquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:38 schreef Remqo het volgende:
Gewoon een grote beer winnen bij de schiettent op de kermis
Jij krijgt van mij wat andersquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
spannend, ben je al zenuwachtig?
Dat vind ik ook kutquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:41 schreef Amarantha het volgende:
Wel kut dat ik steeds meer richting de 30 ga.
Oudere videoclips, alles van voor de mid 00s zo`n beetje.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zijn er ook videoclips die niet vol staan met halfnaakte vrouwen die geil lopen te doen?
Dat is geen voordelige knuffel.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hadde gij daar problemen mee dan?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zijn er ook videoclips die niet vol staan met halfnaakte vrouwen die geil lopen te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |