Ze zijn nog samen toch?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind jionni veelte leuk voor snooki
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat van mij is helemaal treurig.ben je water trainerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
starmie
poliwrath
seaking
golduck
tentacruel
slowbro
ziek team hoor
Ik vind niet echt veel anders haha.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je water trainer
starmie
poliwrath
seaking
golduck
tentacruel
slowbro
ziek team hoor
hahaquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind niet echt veel anders haha.
Nee hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
geeft pokemon zin aan je leven ofzo
Nee heb een bom om hihihihiquote:
Ja ze zijn zelfs getrouwd en hebben 2 kindjesquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zijn nog samen toch?
Ja Vinny was meer van dezelfde League.
Wat heb je gegeten?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:28 schreef Chloroform het volgende:
Ja fucking veel gegeten weer, voel me echt fat fuck ben zo lui ook
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat van mij is helemaal treurig.Je bent wel 5 levels hoger maar het is wel een toffe lijst. Om tegen gyms te vechten sowieso. Ik heb enkel die twee die ik noemde en als doe het niet redden kan ik net zo goed stoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ruilen. Mijn Lapras candy is ook op dus nu kan ik die ook geen power up meer geven.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Thais, garnalencurry en ossenhaas in oestersaus en zoete pannenkoekjes na en oefffquote:
Klinkt goedquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Thais, garnalencurry en ossenhaas in oestersaus en zoete pannenkoekjes na en oefff
Ja kindje 1 wist ikquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja ze zijn zelfs getrouwd en hebben 2 kindjes
Zo.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Thais, garnalencurry en ossenhaas in oestersaus en zoete pannenkoekjes na en oefff
Ah komt wel goedquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent wel 5 levels hoger maar het is wel een toffe lijst. Om tegen gyms te vechten sowieso. Ik heb enkel die twee die ik noemde en als doe het niet redden kan ik net zo goed stoppen.
Zou ruilen. Mijn Lapras candy is ook op dus nu kan ik die ook geen power up meer geven.
Waarom wil je een knuffelquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind al die beren wat saaiig, wil een sukkelige knuffel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |