Je kon 90 graden draaien op dezelfde plek.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Inderdaad niet zo slim, maar ik kon even snel geen andere plek verzinnen
Ja was op zich wel logischer geweest, dan had ik het licht naast mij/achter de camera gehad waardoor het wat natuurlijk was geweest.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je kon 90 graden draaien op dezelfde plek.
Mag ik je lichaam hebben als het einde is gekomen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:14 schreef Oberkullie het volgende:
Ik denk dat ik aan het afsterven ben
Ga weg ik mag de dode lichamenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag ik je lichaam hebben als het einde is gekomen?
Nou dan wil ik je levende lichaam. Of je mag de lijken hebben als ik er klaar mee ben.quote:
Zet maar een steekwagentje klaar ik zit met een dikke trui en een vest en de verwarming aan te klappertandenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag ik je lichaam hebben als het einde is gekomen?
Maar ik wil jouquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou dan wil ik je levende lichaam. Of je mag de lijken hebben als ik er klaar mee ben.
Grindr is voor mortaxxquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:45 schreef SideEffect het volgende:
Wat is verschil tussen Tinder en grinder?
grindr is voor homo's die een seks date willenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:45 schreef SideEffect het volgende:
Wat is verschil tussen Tinder en grinder?
quote:
Zou niet pikken mortaxxquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
grindr is voor homo's die een seks date willen
het fotoboek van dqodquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat voor een app is er voor lesbians dan die seks willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |