Oh ik vind die snacks wel goed te doen uit de oven maar patat nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben geen ervaringsdeskundige maar ben sowieso geen fan van overvoer
pizzatje maar verder niets
Je houd niet van chats, maar komt wel in een slow(fast) Chat.quote:
Die van aviko zijn best lekkerquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Patat uit de oven daar in tegen is niet te pruimen.
Denk, zeg het maar voor de zekerheid, anders kun je geen nachtelijke wandelingen in het donker door Hilversum meer maken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat weet ik Frank, vertelde ze gister al
omdatquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je houd niet van chats, maar komt wel in een slow(fast) Chat.
Je bent welkom maar participeer dan ook zo nu en dan
Huh?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk, zeg het maar voor de zekerheid, anders kun je geen nachtelijke wandelingen in het donker door Hilversum meer maken.
Mweh ik vond het maar niks. Doe mij maar frituur of airfryer (dat laatste vind ik misschien nog lekkerder ook). Snap ook niet waarom mijn moeder vrijdag patat heeft gekocht bij de snackbarquote:
vlees?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die Kwekkeboom bitterballen zijn wel lekker. Eens de oven aanzetten, heb trek gekregen door jullie.
Naast je Nederlandse liedjes had je toch een nieuwe camera of wat was het die je uittestte in het donker?quote:
hij is helemaal niet welkomquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ken je Happas?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die Kwekkeboom bitterballen zijn wel lekker. Eens de oven aanzetten, heb trek gekregen door jullie.
maar dit is toch klaagbaak, dus ik klaag.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Oh ja, dat is een goed punt, daar zit volgens mij ook vlees in ja. Godverdomme, mag niks meer.quote:
frituur blijft toch het beste mits schone oliequote:Op zondag 7 augustus 2016 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh ik vond het maar niks. Doe mij maar frituur of airfryer (dat laatste vind ik misschien nog lekkerder ook). Snap ook niet waarom mijn moeder vrijdag patat heeft gekocht bij de snackbar
Dan is het goed pokkerdepokquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:55 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
maar dit is toch klaagbaak, dus ik klaag.
en ik doe ook mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |