Eend112 gesignaleerd op 11.46quote:
Koop anders even een ban.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:31 schreef IDkaart het volgende:
LOLKopen of niet?
https://www.bol.com/nl/p/(...)uggestionType=browse
Oh my god...quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:33 schreef Geelman het volgende:
Wat?![]()
https://www.bol.com/nl/p/(...)45649810&itm_role=in
Denk een neprecentie.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:34 schreef IDkaart het volgende:
Ook echt "oncomfortabel voor mijn kind" _o-
vegan?quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:36 schreef Amarantha het volgende:
Wat een waardeloze kat heb ik. Maakt een vlieg dood, eet hem niet even op.
Wie wat bewaart heeft watquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:36 schreef Amarantha het volgende:
Wat een waardeloze kat heb ik. Maakt een vlieg dood, eet hem niet even op.
Stoeipoes klinkt sletterigquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee je bent een stoeipoes ;$
Mijn ogen zijn geopendquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dit zat mij overigens al langer dwars
heb ik afgezworenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:03 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ewa mortie hoe gaat het bij de ladies
Nooit met tegenlicht filmen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dit zat mij overigens al langer dwars
Ben je al niet heet genoeg van jezelf dan?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:09 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb de verwarming aangezet is dat raar
Ik welquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ben je al niet heet genoeg van jezelf dan?
Je kon 90 graden draaien op dezelfde plek.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Inderdaad niet zo slim, maar ik kon even snel geen andere plek verzinnen
Ja was op zich wel logischer geweest, dan had ik het licht naast mij/achter de camera gehad waardoor het wat natuurlijk was geweest.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je kon 90 graden draaien op dezelfde plek.
Mag ik je lichaam hebben als het einde is gekomen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:14 schreef Oberkullie het volgende:
Ik denk dat ik aan het afsterven ben
Ga weg ik mag de dode lichamenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag ik je lichaam hebben als het einde is gekomen?
Nou dan wil ik je levende lichaam. Of je mag de lijken hebben als ik er klaar mee ben.quote:
Zet maar een steekwagentje klaar ik zit met een dikke trui en een vest en de verwarming aan te klappertandenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag ik je lichaam hebben als het einde is gekomen?
Maar ik wil jouquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou dan wil ik je levende lichaam. Of je mag de lijken hebben als ik er klaar mee ben.
Grindr is voor mortaxxquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:45 schreef SideEffect het volgende:
Wat is verschil tussen Tinder en grinder?
grindr is voor homo's die een seks date willenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:45 schreef SideEffect het volgende:
Wat is verschil tussen Tinder en grinder?
quote:
Zou niet pikken mortaxxquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
grindr is voor homo's die een seks date willen
het fotoboek van dqodquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat voor een app is er voor lesbians dan die seks willen
Bestaat niet want alle vrouwen zijn aseksueel. :Squote:Op zondag 7 augustus 2016 21:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe ben jij dan ter wereld gekomen of ben je een kloon van je moeder ha haquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bestaat niet want alle vrouwen zijn aseksueel. :S
Ik ben een verkrachtingsbaby.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe ben jij dan te wereld gekomen of ben je een kloon van je moeder ha ha
Brendaquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |