Afgelopen week kleine docu erover op tv. Ging vooral over het namaken van het merk enzquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze steken er ook een hoop geld in. Maar hoe weet je dat?
Linkquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Afgelopen week kleine docu erover op tv. Ging vooral over het namaken van het merk enz
Goh hebben ze daar ook internet ja?quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:37 schreef Poepz0r het volgende:
Balr is overigens zelfs in Parijs en Milaan te koop
Oke. En wie zei dat het goed loopt?quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Afgelopen week kleine docu erover op tv. Ging vooral over het namaken van het merk enz
quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Die juicht nog achterlijk dan die Kramer
quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat juicht Weghorst eerder gefrustreerd dan blij. Wat de fuck is er mis met die gast.
Geen toffe peer, die Weghorst?quote:
Man man kansloosquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Die Huizing vind ik wat weg hebben van Rob Geus
''Toffe peer''quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Geen toffe peer, die Weghorst?
Man man manquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Bij Vd Brom heb ik altijd het idee dat hij ieder moment zn wijf helemaal de tering in gaat slaan als die thuis isquote:
Iemand die het voetbal supportquote:
Hitler vond dit leuk.quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij FOX lieten ze hem netjes 88 keer zien.
ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |