Maak er wel eens een tosti mee, maar de kaas loopt er snel uit omdat de randen niet dichtgeschroeid worden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jup, gooi er wel af en toe wraps in om snwl warm te maken maar meer ook niet
vind beetje ham/kaas eruit gestoken wel beetje lekkerquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
Maak er wel eens een tosti mee, maar de kaas loopt er snel uit omdat de randen niet dichtgeschroeid worden.
Zo'n soort is beterquote:
Ja, maar niet als alle kaas naast je tosti ligt!quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind beetje ham/kaas eruit gestoken wel beetje lekker
Ewa, heb je tijd genoeg om mijn vlog over Ermelo/Emaus te bekijken straksquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:53 schreef Oberkullie het volgende:
Hoi hier ben ik dan moet nog 2 uur in de trein
Eet je nou vlees of niet?quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind beetje ham/kaas eruit gestoken wel beetje lekker
Nou nee, maar ik heb er eigenlijk nooit zo bij stil gestaan waar allemaal vlees in zit.quote:
Jaaaaaaquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ewa, heb je tijd genoeg om mijn vlog over Ermelo/Emaus te bekijken straks
Kan mijne niet vinden op Googlequote:
Mooie zaken braad.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ben sws geen vegan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, ben niet vegan geboren, jij wel?
Wanneer is hij online? Ik moet nog weg straksquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
standaard tosti is ham kaas wit brood en curry, dusjaquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben sws geen vegan.
Alleen wel lang genoeg vegetariėr om niet meer aan ham te denken bij tosti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |