Mullenberg moet toch pas om 23:45?quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:59 schreef chufi het volgende:
En weer niet live bij een NED event bij het boksen
...zou ik van de heren en dames NOS toch graag willen weten hoe ze zich hieruit lullen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:32 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik kon zo'n beetje de helft van de nachtelijke uitzending doorspoelen omdat er talking heads in beeld waren.
Als je zo laat nog de moeite doet om sport te kijken...dat zou je toch het liefst sport zien.
Ze heten geen nos meer he?quote:Het is werkelijk schandalig hoe de NOS de olympische spelen in beeld brengt. Weinig live sport, veel herhalingen en alleen maar geouwehoer op een bankje met gasten. Voorbeeld nemen aan de Duitse, Begische en Engelse zenders die live sport uitzenden en niet nog een keer de volgende dag een wielerwedstrijd gaan herhalen terwijl er weerT ik hoeveel live sport in RIO aan de gang is. GA SPORT UITZENDEN EN MINDER OUWEHOEREN NOS! DIT IS HOPELOOS. Op het FOK forum, het grootste forum in Nederland zijn mensen heel erg boos op de NOS. Kom een kijkje nemen!
De NOS doet ook nog eens aan keiharde discriminatie, robots mogen blijkbaar geen klachten insturen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:51 schreef Aguero het volgende:
Niet dat het zal helpen maar toch maar even een klachtje ingestuurd.
https://over.nos.nl/uw-reacties/uw-vraag-of-reactie
nee niet bij de nos blijkbaar, tijdsverschil met brazilquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:07 schreef Joooo-pi het volgende:
Dit is toch gisteren uitgebreid uitgezonden?
Ik heb ze net de suggestie gestuurd de naam van het programma te veranderen van Rio Live in Rio Herhaling en Analyse. Ik vind het minachting van al die sporters die vier jaar lang hard hebben gewerkt voor hun moment van glorie om die te negeren ten faveure van herhalingen en eindeloze studio-interviews.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:03 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat de NOS arrogant genoeg is om voor iedere klacht die hier staat wel een (in hun ogen) zinnige verklaring te hebben waarom ze iets wel of niet doen. Ongetwijfeld eindigt ieder antwoord met het woord 'streams'.
Maar op basis van onderstaande:
[..]
...zou ik van de heren en dames NOS toch graag willen weten hoe ze zich hieruit lullen.
Zou ZDF moeten zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:08 schreef Kansenjongere het volgende:
Welke Duitse zenders zenden livesport uit? Toen ik net een zappronde deed hadden de Duitsers een reportage over Steffi Graf, dat is zelfs voor de NOS te oud om te herhalen.
ZDF, live tennis nuquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:08 schreef Kansenjongere het volgende:
Welke Duitse zenders zenden livesport uit? Toen ik net een zappronde deed hadden de Duitsers een reportage over Steffi Graf, dat is zelfs voor de NOS te oud om te herhalen.
Hadden ze het EK ook kunnen skippenquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:01 schreef Nattekat het volgende:
Ja hallo, er zijn geen Nederlanders bezig. Waarom zou je dan sport uitzenden?
Ik vind het knap dat jij iets aan dat robothoofd af kan lezen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:12 schreef marcodej het volgende:
"We gaan weer even naar gisteren..."
Je zag aan de blik van Rivkah dat ze het ook absurd begon te vinden.
In plaats daarvan een herhaling van iets wat gisteren al prime-time werd uitgezonden zonder enige Nederlander in de hoofdrol. Waarom is dit het herhalen waard?quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
4 jaar geleden in Londen was het al erg mager wat betreft live sport uitzenden waar geen Nederlanders bij betrokken zijn, maar nu presteren ze het zelfs om GEEN live sport uit te zenden bij evenementen waar WEL Nederlanders bij betrokken zijn.
'Straks de wegwedstrijd voor vrouwen, maar nu eerst het volleybal van gisteren'.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hadden ze het EK ook kunnen skippen
Over het algemeen is de NOS gewoon niet goed in de OS verslaan, dat bewijzen ze al vele edities.
Ik zou zeggen kijk die op de website terugquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toevallig had ik de ontknoping hiervan echt nog niet gezien, toch maar even kijken dan
jepquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:17 schreef TLC het volgende:
Heeft die Nederlandse bokser al gewonnen ?nooit gedacht dat ik dat anno 2016 op een forum moest vragen
quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:17 schreef TLC het volgende:
Heeft die Nederlandse bokser al gewonnen ?nooit gedacht dat ik dat anno 2016 op een forum moest vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer johquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toevallig had ik de ontknoping hiervan echt nog niet gezien, toch maar even kijken dan
Dat zie je morgen op de NOSquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:17 schreef TLC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:17 schreef TLC het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:18 schreef MrBadGuy het volgende:
Zo meteen hopelijk nog de gouden race van Bergsma op de 10km
Roeien is er niet, kan de NOS weinig aan doen natuurlijkquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:18 schreef Boezeidekoe het volgende:
Godverdomme nu weer volleybal herhaling, waar blijft het beloofde roeien en boksen?
En de wegwedstrijd voor vrouwen valt weer samen met de samenvattingen van de eredivisie, samen met alle studiogesprekjes en reclameblokken mogen we blij zijn als we de laatste 300 meter zien.
NOS: Veel mensen zijn vrij zondagmiddag, en verheugen zich op een dagje live sport!
Roeien is afgelast dus logisch dat dat er niet is. Maar er zijn nog genoeg andere sporten die het niet verdienen om uitgezonden te worden want herhalen is leukerquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:18 schreef Boezeidekoe het volgende:
Godverdomme nu weer volleybal herhaling, waar blijft het beloofde roeien en boksen?
En de wegwedstrijd voor vrouwen valt weer samen met de samenvattingen van de eredivisie, samen met alle studiogesprekjes en reclameblokken mogen we blij zijn als we de laatste 300 meter zien.
NOS: Veel mensen zijn vrij zondagmiddag, en verheugen zich op een dagje live sport!
Precies dit, jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godverdomme, had het volleybal gemist gisteren en komt er dus eindelijk een keer een herhaling goed uit. NOS
Dan laten ze toch rugby, turnen of boxen zien? Zo moeilijk hoeft het niet te zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roeien is er niet, kan de NOS weinig aan doen natuurlijk
Mogen ze dat op basis van de sublicentie die ze hebben?quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan laten ze toch rugby, turnen of boxen zien? Zo moeilijk hoeft het niet te zijn.
Bij handbalkeepers heb ik altijd het idee dat ze voor de sier in de goal staan want ze houden nooit n bal tegenquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:20 schreef tralalala het volgende:
Naar Tess Wester kijken is dan weer geen probleem.
Geen commentatorquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:20 schreef Slobeend het volgende:
Boksen stond toch gewoon in het schema? Waarom wijken ze daar van af dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |