Wat ordinair. Hoe kunnen we dan samen gaan bouwen aan een fundament van liefde dat ons in staat stelt te houden van, te troosten en te rouwenquote:
wauwquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat ordinair. Hoe kunnen we dan samen gaan bouwen aan een fundament van liefde dat ons in staat stelt te houden van, te troosten en te rouwen
in woon in den Haagquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:31 schreef Vlarp het volgende:
Komen Paxcon en Mortaxx ook uit Rotterdam?!
Ik kom uit het prachtige Groningenquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:31 schreef Vlarp het volgende:
Komen Paxcon en Mortaxx ook uit Rotterdam?!
wij zijn eens allebei naar een vi meet in den Haag/Scheveningen geweest. Maar toen was paxcon nog gewoon heteroquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Anders zouden ze elkaar wel gezien hebben.
dat was het omslagmomentquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wij zijn eens allebei naar een vi meet in den Haag/Scheveningen geweest. Maar toen was paxcon nog gewoon hetero
Maar toen al onder de indruk?quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:37 schreef Mortaxx het volgende:
wij zijn eens allebei naar een vi meet in den Haag/Scheveningen geweest. Maar toen was paxcon n
Kom je zoveel lelijke jongens tegenquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb het vaak ondersom.
Is hij ook lelijk dan?quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien kun je een keer met Mortaxx afspreken
ik heb hier van de week een leuke hondenselfie geplaatstquote:
niet gezienquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb hier van de week een leuke hondenselfie geplaatst
laatzienquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja zeg. Nu kunnen we er nooit meer van genietenquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
denk dattie al weg is
heb na een paar dagen van de server gehaald
Was cute.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ach ja, ongeveer iedereen heeft hem wel kunnen zien volgens mijquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:11 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nouja zeg. Nu kunnen we er nooit meer van genieten
Ahw dankjequote:
True. Was een schattige fotoquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ach ja, ongeveer iedereen heeft hem wel kunnen zien volgens mij
[..]
Ahw dankje
quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
True. Was een schattige foto
^quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
True. Was een schattige foto
quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:33 schreef praisethebooty het volgende:
Selfies zonder puppy filter mogen ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]Wat een lieve glimlachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik meestal ook niet.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik glimlach nooit op foto's.
Ik ben al niet fotogeniek, laat staan dat ik ook nog eens ga lachen.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben al niet fotogeniek, laat staan dat ik ook nog eens ga lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:11 schreef praisethebooty het volgende:
[..]Wel goede foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |