quote:Veruca_Assault
Het positieve is dat ik van mening ben dat ik nu ook een: meld! Mag doen.
Baby zit nog in de buik, dat is fijn want zo kunnen de longrijpers goed hun werk doen. Ik heb nog steeds weeeenactiviteit en 3cm ontsluiting. Dat is goed nieuws opzich want de ontsluiting moet zo blijven!
Ik heb hoge infectiewaarden in mijn bloed en geen duidelijke oorzaak nog dus aan een breedspectrum AB. In het meest gunstige geval zorgt de infectie voor weeen en als die weg is gaan de weeen ook?
Voorlopig ben ik hier nog wel even maar ik ben positief.
Ja hoi. 1 week eerder dan bij W, in week 13 wist ik het zeker!quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:23 schreef Selvaria het volgende:
En sterkte voor de langwachtenden onder ons! Echt bijna bijna bijna babyknuffelen, al voelen die laatste dagen zo lang! Vorige keer beviel ik met 39+5 en ik was ook vreselijk ongeduldig.![]()
Dames die bezig zijn met het bouwen van een 2e/3e/4e: wanneer gingen jullie de baby voelen? Ik keek er zo naar uit om deze baby veeeeel eerder te voelen, want dat hoort immers zo bij een tweede, maar ik voel nu met 15 weken nog niks en ben ongeduldig.
Geen idee waar de placenta dit keer ligt overigens..
De eerste bij 15 weken, de tweede bij 14 weken, maar die trend zet niet doorquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:23 schreef Selvaria het volgende:
En sterkte voor de langwachtenden onder ons! Echt bijna bijna bijna babyknuffelen, al voelen die laatste dagen zo lang! Vorige keer beviel ik met 39+5 en ik was ook vreselijk ongeduldig.![]()
Dames die bezig zijn met het bouwen van een 2e/3e/4e: wanneer gingen jullie de baby voelen? Ik keek er zo naar uit om deze baby veeeeel eerder te voelen, want dat hoort immers zo bij een tweede, maar ik voel nu met 15 weken nog niks en ben ongeduldig.
Geen idee waar de placenta dit keer ligt overigens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |