NOSquote:Op zondag 7 augustus 2016 09:35 schreef Snowbomb het volgende:
Volgens Kromo had de NOS 53,2 als splittijd op hun briefje staan. Vandaar dat ze lauw reageerde waarschijnlijk en de NOS ook niets positiefs over haar zei terwijl ze dat wel verdiende.
Zou je überhaupt wel een diploma moeten hebben om bij de NOS aan de slag te mogen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NOSZelfs vier tijden op een briefje schrijven kunnen ze niet.
#werkenbijdenos
Muahquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:52 schreef Evertjan het volgende:
is de splittijd van Kromo goed voor haar doen? en kan ze met deze tijd strijden voor de medailles?
54,2 min startnadeel is ook 53,2 bij een overname dus Marit heeft het prima gedaan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:22 schreef swimmie86 het volgende:
De kop van het artikel ook: Tactische gok met Steenbergen pakt verkeerd uit.
Kom op zeg, Inge had waarschijnlijk als startzwemster niet harder gekund als in de series. En Marrit zwom wel haar snelste tijd van het seizoen.
Tsja alles bij Lucas is gericht op uihouding en meters maken, dus dan kan je niet verwachten dat ze opeens die snelheid heeft.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
54,2 min startnadeel is ook 53,2 bij een overname dus Marit heeft het prima gedaan.
Heemskerk lijkt de echte topsnelheid kwijt te zijn dus wellicht kan ze eindelijk eens op de 200m pieken
Als ze een medaille pakt op de 200 is het haar vergeven.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja alles bij Lucas is gericht op uihouding en meters maken, dus dan kan je niet verwachten dat ze opeens die snelheid heeft.
Nee precies, maar dan moet je zo'n resultaat waarbij de top zo gruwelijk sterk in de breedte is geworden op die estafette wel incalculerenquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja alles bij Lucas is gericht op uihouding en meters maken, dus dan kan je niet verwachten dat ze opeens die snelheid heeft.
maar vond haar tweede deel ook niet echt overtuigendquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Franklin, Ledecky en Pellegrini, en zwemt Hossu niet ook mee? Het wordt een extreem zware kluifquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze een medaille pakt op de 200 is het haar vergeven.
Anders, ja, jammer.
Dan is het wel opvallend dat ze de laatste 10 meter bestwel stil viel. Sowieso was het tweede deel niet indrukwekkend. Weinig hoopgevend voor de 200m.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Datzelfde had ze min of meer op het EK afgelopen mei ook en toen was de 200 echt wel goed. Het was hier gewoon een kwestie van opblazen in het eerste deel, zeker ook omdat ze al achter lagen. We gaan zien of het op de 200 er wel uitkomt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan is het wel opvallend dat ze de laatste 10 meter bestwel stil viel. Sowieso was het tweede deel niet indrukwekkend. Weinig hoopgevend voor de 200m.
Ik denk dat als het er helemaal niet uitkomt dat het wel eens einde carriere kan zijn voor d'r. Dat ze het allemaal niet meer aankan. Al hoop ik op een prachtige medaillequote:Op zondag 7 augustus 2016 14:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Datzelfde had ze min of meer op het EK afgelopen mei ook en toen was de 200 echt wel goed. Het was hier gewoon een kwestie van opblazen in het eerste deel, zeker ook omdat ze al achter lagen. We gaan zien of het op de 200 er wel uitkomt.
Zou zomaar kunnen. Ze wisselt ook redelijk vaak van trainer. Ook gewoon een teken dat je denkt dat er veel meer in zit, maar dat het er steeds maar niet helemaal uitkomt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik denk dat als het er helemaal niet uitkomt dat het wel eens einde carriere kan zijn voor d'r. Dat ze het allemaal niet meer aankan. Al hoop ik op een prachtige medaille
Ja daarom en als het er nu niet meer uitkom dan is het denk ik einde verhaal.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Ze wisselt ook redelijk vaak van trainer. Ook gewoon een teken dat je denkt dat er veel meer in zit, maar dat het er steeds maar niet helemaal uitkomt.
Naar Australië of de VS gaan zou ik echt nog wel een goede optie vinden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja daarom en als het er nu niet meer uitkom dan is het denk ik einde verhaal.
Al zat ik nog te denken; ze kan ook voor 'alle rust' kiezen en naar Australië gaan om bij Verhaeren te gaan trainen. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Of eventueel naar de VS.
Ben benieuwd. Eerst eens zien wat ze op de 200 meter kanquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Naar Australië of de VS gaan zou ik echt nog wel een goede optie vinden.
Ik denk ook dat ze stopt als het er nu niet uitkomt. En zij heeft toch niet lang (of zelfs helemaal niet) onder Verhaeren getraind? Ze zat vooral in Amsterdam en Marseille.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja daarom en als het er nu niet meer uitkom dan is het denk ik einde verhaal.
Al zat ik nog te denken; ze kan ook voor 'alle rust' kiezen en naar Australië gaan om bij Verhaeren te gaan trainen. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Of eventueel naar de VS.
De eerste dag telt ook, en vooraf gezien hadden we daar toch wel een drietal medaille kandidaten met Jeroen Mooren met Goud op de European Open Madrid, Wielrennen heren met van Kruijswijk en Mollema, en dan was er het estafette zwemmen waar we minimaal voor brons gingen.quote:
van Kruijswijk*quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
De eerste dag telt ook, en vooraf gezien hadden we daar toch wel een drietal medaille kandidaten met Jeroen Mooren met Goud op de European Open Madrid, Wielrennen heren met van Kruijswijk en Mollema, en dan was er het estafette zwemmen waar we minimaal voor brons gingen.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 04:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom nomineer ik hem ook. Zeker na zijn walgelijke optreden bij de reünie.
Ja, dit was vrij obviousquote:Op zondag 7 augustus 2016 04:55 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Nee ze mochten ook wel wat negatiever zijn over de faaltijd van Heemskerk maar dat durven ze niet meer want ohjee...dan gaan haar demonen weer opspelen.
Die spelen toch al wel op maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |