seconde boven dr pr ookquote:
Dreesens wordt echt genot, lekker vies hard weg de eerste 100 en dan inkakkenquote:
Ja al moet het mee zittenquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:20 schreef marcodej het volgende:
Op de NOS noemen ze Van Rouwendaal een kanshebber voor medailles op de 400m.
Is dat reëel? Anders zit ik vannacht weer op voor een ultieme deceptie.
Het kan, wel maar 2 plakken te vergevenquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:20 schreef marcodej het volgende:
Dat zal de serie moeten uitwijzen. Vorig jaar nog brons op WK, maar nu bagger voorbereiidng met blessure.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:20 schreef marcodej het volgende:
Als ze zo zwemt als in Kazan zeker weten wel jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:20 schreef marcodej het volgende:
Zilver op het laatste WK, maar daarna heeft ze in het bad niet veel gepresteerd(open water wel)quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:20 schreef marcodej het volgende:
Zometeen de series even afwachten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:20 schreef marcodej het volgende:
Zilver op de WK zelfsquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zal de serie moeten uitwijzen. Vorig jaar nog brons op WK, maar nu bagger voorbereiidng met blessure.
Doe maar zilver.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zal de serie moeten uitwijzen. Vorig jaar nog brons op WK, maar nu bagger voorbereiidng met blessure.
Gedeeld nr 4 favoriet voor de winst volgens Unibetquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:20 schreef marcodej het volgende:
Morgen mag je opblijven voor Verschuren, overmorgen voor Heemskerkquote:
Moet even kijken of Heemskerk dat waard is. Ik moet om 09:00 m'n auto naar de garage brengen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen mag je opblijven voor Verschuren, overmorgen voor Heemskerk
En Stepanova mag niet meedoenquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Efimova dus gewoon op de startlijst?
Gelachen.
Ze is dus door de kier gekropenquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Efimova dus gewoon op de startlijst?
Gelachen.
Juichen voor King en Meilutyte dan maar.quote:
Vergeet Alia Atkinson nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juichen voor King en Meilutyte dan maar.
Lollersdottir.quote:
Ja. Alle zeven vrouwen in dezelfde heat die bij haar in de baan spugen zou ik ook wel toejuichen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juichen voor King en Meilutyte dan maar.
Coolquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lollersdottir.
Als die een medaille pakt neem ik 2 maanden een Luthersdottir UI
Jij kan beter een agenda aanschaffen om al je UI's in te plannenquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lollersdottir.
Als die een medaille pakt neem ik 2 maanden een Luthersdottir UI
Een stunt??quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:37 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk is het genoeg
Zou echt een stunt zijn.
En Verschuren door zou al helemaal geen stunt zijnquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die is allang zeker hoor, beste 16 gaan door
Oh, nou op eens weer wel een halve finalequote:Op zondag 7 augustus 2016 18:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die is allang zeker hoor, beste 16 gaan door
Ja wel hoor, alles boven de 200m heeft geen halve finale. Dus alleen de 400, 800 en 1500 meter en de estafettesquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, nou op eens weer wel een halve finale
Geen touw aan vast te knopen.
Jij volgt zwemmen nog niet zo heel lang he?quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd hoor. langere afstand dan 200m +estafettes = finalequote:Op zondag 7 augustus 2016 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Finale zou in ieder geval leuk zijnquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja wel hoor, alles boven de 200m heeft geen halve finale. Dus alleen de 400, 800 en 1500 meter en de estafettes
En nogmaals, de finale zou ook geen stunt zijnquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zit er best in.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Finale zou in ieder geval leuk zijn
Precies ditquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:39 schreef franklop het volgende:
[..]
En nogmaals, de finale zou ook geen stunt zijn
Hij gaat niet voor een anonieme 7e plaats hoorquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ochtendsessies mis ik altijd omdat het zo vroeg isquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij volgt zwemmen nog niet zo heel lang he?
200m is altijd met halve finales, 400 en verder niet![]()
Hij is de huidige Europees kampioen hequote:Op zondag 7 augustus 2016 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij slaapt tot 12?quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ochtendsessies mis ik altijd omdat het zo vroeg is
De nachtsessies mis je nu zeker omdat het zo laat isquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ochtendsessies mis ik altijd omdat het zo vroeg is
Die zal niet voluit zijn gegaan nogquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:41 schreef kilon het volgende:
Verschuren 8ste tijd. Dat is toch een beetje tegenvallend.
die kan nog wel harderquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:41 schreef kilon het volgende:
Verschuren 8ste tijd. Dat is toch een beetje tegenvallend.
vrij vaak eigenlijk. EK's en WK's langebaan altijd als het geen OS jaar isquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar hoe vaak valt het nou in een vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |