heel schattigquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lol ben echt voor het eerst in MAANDEN lang in bed blijven liggen
beetje kroelen beetje tv kijken je weet hoe het gaat
beetje ergeren aan brazilianen
nee joh. Twee maanden niet ofzoquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee joh. Twee maanden niet ofzo
Ik ben het soms van plan om m'n vrije dag maar uiteindelijk ga ik nooit
zo schattig is het niet als mijn vriendin tennis kijkt en mensen houden zich niet aan de etiquettenquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo schattig is het niet als mijn vriendin tennis kijkt en mensen houden zich niet aan de etiquetten
Wat denk je Haasequote:
Denk dat ie wint, betere vorm ook.quote:
Jaquote:
Denk het niet livein ieder geval. Straks filmpje pakken en dan vanavond wel alles terugkijkenquote:
Hij heet op Twitter niet voor niets FaalHaasequote:
dat is zo niet lekkerquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:34 schreef Mortaxx het volgende:
Pff ben echt kapot
Heb wel flesje Spa rood INTENSE
Een telefoon is dan ook niet bedoeld om in het water te leggenquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:48 schreef badschaap het volgende:
Bleh moet nu weer mn oude telefoon gebruiken omdat mn nieuwe telefoon maarliefst 2 hele seconden in water heeft gelegen. Nee echt top kwaliteit leveren die kut chinezen dus weer
Nee maar je verwacht toch wel dat een telefoon van 400 euro er iets beter tegen kan dan een telefoon van 90 euroquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een telefoon is dan ook niet bedoeld om in het water te leggen
Niet echt. Nokia3310 kan overal tegen hoorquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:55 schreef badschaap het volgende:
[..]
Nee maar je verwacht toch wel dat een telefoon van 400 euro er iets beter tegen kan dan een telefoon van 90 euro![]()
Stelletje kut chinezen
Een nokia 3310 is dan ook niet ontworpen door wat afgekeurde aziatenquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet echt. Nokia3310 kan overal tegen hoor
hahahhahaquote:
mijn chinaphone werkt primaquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:57 schreef badschaap het volgende:
[..]
Een nokia 3310 is dan ook niet ontworpen door wat afgekeurde aziaten
ja wel goedquote:
wat is er slecht?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja best goed wel maar ook sloecht
oh straks gewoon slapen tochquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
beetje onder invloed en gestresst maarja
wat is er gebeurd vanmiddag?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja komt goed ik doe rustig aan maar vanmiddag was beetje kut
jongen was mij ruzie zoeken via de telefoon maar ik word an heel pissif en wind me heel erg opquote:
dat is toch niet zo erg?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jongen was mij ruzie zoeken via de telefoon maar ik word an heel pissif en wind me heel erg op
en toen ik vroeg waar ben je dan geen antwoord geven dan
ik krijg daar gwn heelveel stress van en dat is niet echt fijn zegmaarquote:
negeer zulke mensen gewoonquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik krijg daar gwn heelveel stress van en dat is niet echt fijn zegmaar
want ik reageer dat af op verkeerde mensen
en dan om daar niet aan te denken ga ik alcohol drinken
zo heet ik nietquote:
speel niet met mijn privequote:
Ik kan het gewoon niet, vanwege dingen uit t verleden trek ik me dit soort dingen heel erg in en word ik echt kapot boos, maar ja hij is blijkbaar bangquote:
Moet ik m bossen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet, vanwege dingen uit t verleden trek ik me dit soort dingen heel erg in en word ik echt kapot boos, maar ja hij is blijkbaar bang
als ik weet waar ik m kan vinden boss ik hem zelfquote:
Waarom kan jij niet spellen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
als ik weet waar ik m kan vinden boss ik hem zelfmaar meneer maakt dreigementen via een prive nummer en feesdoek, maar verderest in me gezicht komtie niet
dat is een actquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
waarom bemoei je je, a zemmel zionistenkoek
in dm welquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik kan sowieso neit zo goed spellen maar dat doet er niet toe
Met jou, ik vind je een debieltje.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
waarom bemoei je je, a zemmel zionistenkoek
broer als je zn adres weet dm me ik steek ze familiequote:Op zondag 7 augustus 2016 23:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
als ik weet waar ik m kan vinden boss ik hem zelfmaar meneer maakt dreigementen via een prive nummer en feesdoek, maar verderest in me gezicht komtie niet
jij kan niet begrijpend lezen blijkbaarquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Met jou, ik vind je een debieltje.
TR wegens antisemitisme, hoop op een ban.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jij kan niet begrijpend lezen blijkbaar
en ga lekker je vaders pik zuigen gecastreerde joodse hamster
ik ben geen racist, maar wel tegen joden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:29 schreef badschaap het volgende:
zeg wollah ah sahbi, ik bel mijn broer hij prikt jou met prikpen vieze zemmer
Ik woon in een dorp met 60% allochtonen erin. Ik heb dus ook totaal geen moeite met die marocs te verstaanquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik ben geen racist, maar wel tegen joden.![]()
die tempels op hun hoofdquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:30 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik woon in een dorp met 60% allochtonen erin. Ik heb dus ook totaal geen moeite met die marocs te verstaan
Knapquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:30 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik woon in een dorp met 60% allochtonen erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |