Werkzaamheden in de schipholtunnel. Volgens mij worden er bussen ingezet. Vraag me niet vanaf waar.quote:
nu lig ik plots vóór de Zeeman in een matrozenpakje? Nou zegquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
sry rene![]()
als ik terugkom, mag je hier wel een nachtje gratis slapen
die had hier schijnbaar nog geen last meequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Werkzaamheden in de schipholtunnel. Volgens mij worden er bussen ingezet. Vraag me niet vanaf waar.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
hoorde van iemand dat er met de trein vrij weinig gedoe was.
wat een gedoequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Werkzaamheden in de schipholtunnel. Volgens mij worden er bussen ingezet. Vraag me niet vanaf waar.
Hmm ik kijk net op de website van nsquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
die had hier schijnbaar nog geen last mee
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm ik kijk net op de website van ns
http://www.ns.nl/reisinfo(...)or-bij-schiphol.html
Blijkbaar tot woensdag. Dus dan zou het klaar moeten zijn.
En blijkbaar was het trajct afhankelijk. Ik had denk ik dan pech
hoi mortaxquote:
ik kijk modern familyquote:
waar was jequote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:12 schreef Flippiee het volgende:
LIF / Ik leef van een uitkering
Mooi man
quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:12 schreef Flippiee het volgende:
LIF / Ik leef van een uitkering
Mooi man
om 3 uur smiddags jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:01 schreef supersof het volgende:
bacardi razz met redbull is best lekker
jaquote:
Wat voor smaak is razz ook al weerquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:01 schreef supersof het volgende:
bacardi razz met redbull is best lekker
framboos ofzoquote:
ja hahaquote:
boy troubles mwehhquote:
nee denk ik ook nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ohw kan ik je niet mee helpen denk ik
dat zou ook wel saai zijnquote:
Heerlijk die rust.quote:
een jongen die me niet negeert en gewoon duidelijk isquote:
dat is best lastigquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
een jongen die me niet negeert en gewoon duidelijk is
en mij leuk vindt
nee hoezoquote:
Misschien zoek je de verkeerde jongensquote:
mannen zijn irritantquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja vrouwen hè
Mannen zitten wat ingewikkelder in elkaar
Dat ik deze jongen tegen ben gekomen is wel raar want ik had die app alleen voor de lolquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien zoek je de verkeerde jongens
Of op de verkeerde plek
Oh, geen Tinder?quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat ik deze jongen tegen ben gekomen is wel raar want ik had die app alleen voor de lol
nee happnquote:
misschien is hij gewoon aan het werk of in gezelschap ofzoquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:28 schreef supersof het volgende:
eng dat ie me nu niet meer negeert
misschien leest ie mee in deze sc
waarom lees je het dan en telkens onlinequote:Op zondag 7 augustus 2016 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien is hij gewoon aan het werk of in gezelschap ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |