quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:00 schreef Trashcanman het volgende:
Even mijn nachtelijke jankpost hier plaatsen.
Droevig
Thanksquote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:03 schreef Helsinki het volgende:
[..].
Ik heb mijn huilbui voor vandaag weer gehad. Mis mijn lief en ben erg moe, maar mijn deeg staat te rijzen dus ik kan nog niet naar bed. Geweldig plan weer.
.
Ahw, knuf voor jouquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:06 schreef WeirdlyWired het volgende:
Afgelopen dagen waren al niet denderend. Vandaag de huilbuien
Hè bahquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:50 schreef fraubitch het volgende:
Intens verdrietig. Moet mijn paard laten inslapen. Ging voor een (dacht ik) kleinigheidje naar de kliniek, bleek heel wat erger. Janken als een klein kind.
Dit !quote:
Knuffelquote:
Gaan we een biertje drinken?quote:
dat lied heb ik gemistquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
"When a heart breaks, it doesn't break even." "Her best times are some of my worst."
Dit somt het wel zo'n beetje op... ik kan wel janken. Wat een kutzooi allemaal..
Thanks, na een nachtje slapen gaat het wel weer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:00 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
dat lied heb ik gemist
en![]()
@ wanhopig
Klinkt bekend. Was idd een depressie/burn-out. Probeer er direct wat aan te doen als je het herkentquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:37 schreef Andromache het volgende:
Intens moe. Zo moe. Hoe lang ik ook slaap. Ben nooit uitgerust. Heb ik een burnout?
Dankjewel. Maandag misschien toch weer ziek melden van werk. Heb trouwens toch weer verhoging. Beginnende longontsteking, ben ik bang... Ik voel me dus letterlijk dicht, niet lekker, moe, verdwaasd, spierpijnerig, kortom: lichamelijk ziek.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Was idd een depressie/burn-out. Probeer er direct wat aan te doen als je het herkentNiet maar blijven doorgaan.
Jij ook? boksquote:
Nope, de bibliotheek was vandaag dicht. (daar zat ik dus voor de deur voor niks..maar ook wel dom want de openingstijden staan nota-bene op het pasje zelfquote:Heb je al een boek gevonden?
Story of my lifequote:
Wat een feest van herkenning weer...quote:[..]
Nope, de bibliotheek was vandaag dicht. (daar zat ik dus voor de deur voor niks..maar ook wel dom want de openingstijden staan nota-bene op het pasje zelf
quote:Ik lees nu de encyclopedie voor kinderen
Ik voel me min of meer continu moe, sleep me van de ene happening naar de volgende, al maanden. Dit weekend doe ik lekker niksquote:@ klaarwakker
X gehad jung?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Euforie door m'n hele lichaam. Heerlijk
Top!quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gewoon een leuke dag gehad en aan 't nagenieten
quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:18 schreef Samzz het volgende:
Verdrietig, geirriteerd, dom, lamlendig, ongelukkig, gewoon algehele misère hier.
Weejo, vertel. Ik mis weer vanalles.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Het was leuk voor even. Maar blijkbaar toch weer alleen verder. L'histoire De Ma Vie
Wutquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Het was leuk voor even. Maar blijkbaar toch weer alleen verder. L'histoire De Ma Vie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |