Hardop gelachenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Qua potentie zijn ze natuurlijk wel de 4e club van Nederland.
Gezien hun achterban en stadion.
Dit vind ik een domme mening.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Qua potentie zijn ze natuurlijk wel de 4e club van Nederland.
Gezien hun achterban en stadion.
Het was gister welliswaar niet om aan te zienquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch ook wel komend seizoen benieuwd hoe NEC zich ontwikkelt. Hyballa komt toch uit Duitsland waar tegenwoordig zeer interessante trainers bloeien.
Maar wel interessant om te zien dat ze breken met de Nederlandse cultuur.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:12 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het was gister welliswaar niet om aan te zien
*weliswaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:12 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het was gister welliswaar niet om aan te zien
Een club met meer niveau die ook gewoon structureel Europees voetbal kan spelen. Met hun achterban kunnen ze echt wel weer een goede begroting krijgen, nee ze zullen niet meer meedoen om de titel. Maar ze kunnen wel net als AZ een stabiele subtopper worden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe is dat beter voor het Nederlandse voetbal?
Waarom heb je een smurf als UI?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Havenaar topscorer eredivisie
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien geen populaire mening hier, maar ik hoop toch wel dat Twente de weg omhoog vindt.
Al is het maar voor het algehele niveau in de Eredivisie
Vind ik leuk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je een smurf als UI?
Twente heeft alsnog de 4e begroting van NLquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een club met meer niveau die ook gewoon structureel Europees voetbal kan spelen. Met hun achterban kunnen ze echt wel weer een goede begroting krijgen, nee ze zullen niet meer meedoen om de titel. Maar ze kunnen wel net als AZ een stabiele subtopper worden.
En wat is nou aantrekkelijker om te zien in de Eredivisie, een volle Grolsch Veste of een halfleeg Woudestein?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien geen populaire mening hier, maar ik hoop toch wel dat Twente de weg omhoog vindt.
Al is het maar voor het algehele niveau in de Eredivisie
PSV, Ajax, Feyenoord, AZ en Twente zouden eigenlijk structureel Europees moeten spelen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Twente heeft alsnog de 4e begroting van NL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |