Surequote:
Olaf Ludwig ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:06 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hennie Kuiper.
Maar verder weinig. Casartelli heeft het helaas nooit kunnen bewijzen.
Vandaag duidelijk niet sterk genoeg. Verschillende concurrenten konden die oversteek wel maken, maar hij kwam eigenlijk niet in de buurt. Froome is niet van de ééndaagse koersen, maar dit was wel een ideaal parcours voor hem.quote:
En het vermelden dat ze geen oortjes in hadden er.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vond dit nog beter dan Peking moet ik zeggen. Ik wil in elke World Tour koers 5 renners per ploeg.
We gaan het zien woensdag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandaag duidelijk niet sterk genoeg. Verschillende concurrenten konden die oversteek wel maken, maar hij kwam eigenlijk niet in de buurt. Froome is niet van de ééndaagse koersen, maar dit was wel een ideaal parcours voor hem.
Dumoulin pols, Dennis gevallen in de training.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Froome heeft goede benen voor goud idd. Wat heeft de rest?
240 km, zonder 8 teamgenoten en 2 van zijn teamgenoten voor hem lijkt mij voldoende alibi om hier niet vol te gaan of vol te kunnen gaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandaag duidelijk niet sterk genoeg. Verschillende concurrenten konden die oversteek wel maken, maar hij kwam eigenlijk niet in de buurt. Froome is niet van de ééndaagse koersen, maar dit was wel een ideaal parcours voor hem.
Ben benieuwd hoe de Britten over 4 jaar (weer) gaan falen 😆quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Froome was zwaar favoriet volgens de bookies, dat was sowieso al discutabel, maar na vandaag al helemaal.
En Ludwig, zie ik. Maar dat was een DDR-amateur.quote:
Z'n landgenoten waren voorin wel gelost op dat moment, volgens mij.. (al kwam Thomas later weer terug)quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
240 km, zonder 8 teamgenoten en 2 van zijn teamgenoten voor hem lijkt mij voldoende alibi om hier niet vol te gaan of vol te kunnen gaan.
pistoolschieten natuurlijk.quote:
Dat wist 'ie natuurlijk niet, zonder oortjes.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Z'n landgenoten waren voorin wel gelost op dat moment, volgens mij.. (al kwam Thomas later weer terug)
Dat wist hij niet, want ze hadden geen oortjes...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Z'n landgenoten waren voorin wel gelost op dat moment, volgens mij.. (al kwam Thomas later weer terug)
Hij werd simpel uit het wiel gereden door Costa. Het zal mij verbazen als ie een medaille haalt woensdag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:12 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat wist hij niet, want ze hadden geen oortjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |