Parcours lijkt me te zwaar voor Armitstead, maar ja, dat dacht ik van Greg ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:22 schreef Slaro het volgende:
Verwacht wel iets van Vos, als die Armistead wint, grote schande voor de sport ze had gewoon niet mogen starten dus.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als 'ie echt goed was geweest, dan was 'ie wel met Rodriguez of Alaphilippe meegeweest. En had 'ie zich ook niet door Rui Costa laten lossen.
Neemt niet weg dat 'ie woensdag idd wel een goede kans heeft.
Ja, want zoals ik al 3x heb gezegd nu Froome staat erom bekend om 240 km goed te verteren in een eendagsritquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan was hij er alsnog niet zo naar toe gereden, lijkt me (zoals Purito dat wel kon).
Zie hem samen met Dumoulin als favoriet voor woensdag, maar zeker niet op basis van vandaag.
Froome is gewoon niets zonder de Sky fabriekquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandaag duidelijk niet sterk genoeg. Verschillende concurrenten konden die oversteek wel maken, maar hij kwam eigenlijk niet in de buurt. Froome is niet van de ééndaagse koersen, maar dit was wel een ideaal parcours voor hem.
Dat is Aru ook niet, die zat er toch voor..quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:25 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Ja, want zoals ik al 3x heb gezegd nu Froome staat erom bekend om 240 km goed te verteren in een eendagsritNee, niet dus idd. Misschien zijn Rodriquez en Alaphilipppe daar iets beter in dan Froome. Froome zal er woensdag wel weer staan als topfavoriet.
De meeste eendagsritten zijn niet op een parkoers als dit, daarom kun je dat niet zonder meer vergelijken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:25 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Ja, want zoals ik al 3x heb gezegd nu Froome staat erom bekend om 240 km goed te verteren in een eendagsritNee, niet dus idd. Misschien zijn Rodriquez en Alaphilipppe daar iets beter in dan Froome. Froome zal er woensdag wel weer staan als topfavoriet.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een regel zou moeten zijn: opgeven in de wegrit: niet mogen deelnemen aan tijdrit
Ik kan nog wel wat regels bedenken, dan zou je hier niet meer posten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een regel zou moeten zijn: opgeven in de wegrit: niet mogen deelnemen aan tijdrit
Beschamende vertoning vergeleken met de Tourquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:25 schreef Syntix het volgende:
Thomas gewoon 11, Froome 12 en Yates gewoon 15e. Drie bij de eerste 15, toch wel bazen hoor
Dan was Aru misschien vandaag iets beter...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is Aru ook niet, die zat er toch voor..
Niet echt. GB zijn goden vergeleken met de rest van de wereldquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:28 schreef kibo het volgende:
[..]
Beschamende vertoning vergeleken met de Tour
Ja want na 2km opgeven is de normaalste zaak van de wereldquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kan nog wel wat regels bedenken, dan zou je hier niet meer posten.
Majka en Meintjes zijn ook erkende eendagsrenners natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is Aru ook niet, die zat er toch voor..
Ze zijn op zoek naar de 3 personen die niet positief zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:28 schreef marcodej het volgende:
Waar blijven die medailles joh? Greg positief bij de dopingcontrole?
Hij heeft wat aan z'n pols, maar dat weet je blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja want na 2km opgeven is de normaalste zaak van de wereld![]()
puur omwille van de tijdrit
Het zijn 2 verschillende onderdelen. Deelname zou gewoon los van elkaar moeten staan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja want na 2km opgeven is de normaalste zaak van de wereld![]()
puur omwille van de tijdrit
Pech, dan kan je ook niet meedoen aan de tijdritquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft wat aan z'n pols, maar dat weet je blijkbaar niet.
Inderdaad. Het is ook van de zotte dat een pistier 20 km mee moet rijden. En ondertussen mogen er wel allemaal turken, Iraniërs, marokkanen starten die hier niets te zoeken hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het zijn 2 verschillende onderdelen. Deelname zou gewoon los van elkaar moeten staan.
Nee, hij moest hier aan meedoen anders mocht hij niet meedoen aan de tijdrit. Met de kasseien was het gewoon teveel risico, omdat de tijdrit zijn hoofddoel is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Pech, dan kan je ook niet meedoen aan de tijdrit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |