Zelfs vorige week bij CSS was het beter en die lopen 25 jaar achter.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:11 schreef marcodej het volgende:
Wat een kutkwaliteit beelden van de NOS.
Hennie K.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, 1x. Maar da's wat anders. Volgens mij zijn er maar weinig amatuers geweest die goud wonnen en als prof later echt hoge ogen hebben gegooid.
Want Froome staat bekend om eendagsritten van 240 km te winnen met maar 4 teamgenotenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij werd simpel uit het wiel gereden door Costa. Het zal mij verbazen als ie een medaille haalt woensdag.
Klopt. Was al 2x langsgekomen. En ik zei weinig, en er zijn maar 2 gouden medaillewinnaars die later bij de profs ook een erelijst hebben opgebouwd.quote:
Poels baalt te hard dat die weinig voor Froome heeft kunnen doen vandaag. Wil niet voor de camera komen.quote:
Wat heeft het aantal teamgenoten er mee te maken eigenlijk? Net of hij vandaag beter had gereden als als hij 8 landgenoten had gehad..quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
Want Froome staat bekend om eendagsritten van 240 km te winnen met maar 4 teamgenoten? Hij is natuurlijk topfavoriet voor woensdag.
In het wiel rijden is een stuk makkelijk dan in je eentje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat heeft het aantal teamgenoten er mee te maken eigenlijk? Net of hij vandaag beter had gereden als als hij 8 landgenoten had gehad..
Kruijswijk is sowieso niet echt fan van de warmte (daarom verwacht ik geen bijzondere prestatie in de Vuelta)quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:13 schreef Slaro het volgende:
Denk dat die jongens de enorme luchtvochtigheid in Rio hebben onderschat, dat zuigt je leeg, verklaart ook waarom Steven Kruijswijk plotseling brak en niet meer verder kon rijden.
Jep, dan had hij veel minder werk hoeven te doen en had hij wss op de laatste klim gewoon nog 4 teamgenoten om hem heen gehad. Froome heeft vandaag bovenverwachting gepresteerd en dat is een voorbode voor woensdag. Froome is de topfavoriet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat heeft het aantal teamgenoten er mee te maken eigenlijk? Net of hij vandaag beter had gereden als als hij 8 landgenoten had gehad..
Echte kampioenen winnen ook alleen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:16 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
In het wiel rijden is een stuk makkelijk dan in je eentje.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:18 schreef groenen het volgende:
Kwalijk optreden van Nederland, iemand na 2 kilometer laten afstappen. Teamspirit van 0. Hopelijk krijgt Dumoulin woensdag een regenbui op het hoofd (en pols).
Groenen, fijn dat je er bent. Ik was net benieuwd naar jouw mening over de wedstrijdquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:18 schreef groenen het volgende:
Kwalijk optreden van Nederland, iemand na 2 kilometer laten afstappen. Teamspirit van 0. Hopelijk krijgt Dumoulin woensdag een regenbui op het hoofd (en pols).
Als 'ie echt goed was geweest, dan was 'ie wel met Rodriguez of Alaphilippe meegeweest. En had 'ie zich ook niet door Rui Costa laten lossen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jep, dan had hij veel minder werk hoeven te doen en had hij wss op de laatste klim gewoon nog 4 teamgenoten om hem heen gehad. Froome heeft vandaag bovenverwachting gepresteerd en dat is een voorbode voor woensdag. Froome is de topfavoriet.
Dan was hij er alsnog niet zo naar toe gereden, lijkt me (zoals Purito dat wel kon).quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jep, dan had hij veel minder werk hoeven te doen en had hij wss op de laatste klim gewoon nog 4 teamgenoten om hem heen gehad. Froome heeft vandaag bovenverwachting gepresteerd en dat is een voorbode voor woensdag. Froome is de topfavoriet.
Genoten van Cancellara, op een parcours dat hem niet ligt toch nog werken, die mag woensdag wel winnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Groenen, fijn dat je er bent. Ik was net benieuwd naar jouw mening over de wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |