Pardonquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:06 schreef swimmie86 het volgende:
Ik snap Hosszu echt, zich nu helemaal kapot zwemmen en dan in de finale weer niks klaarkrijgen.
Zal wel niet gebeuren, maar toch.
Ik weet het, ik weet het, maar ik blijf het achterlijk vinden. Elk toernooi opnieuw.quote:
Importvolk hè.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:14 schreef heywoodu het volgende:
Anton McKee? Wat is dat nou voor onzinnaam voor een IJslander joh
Jij hebt liever Lollersdottir?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:14 schreef heywoodu het volgende:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt liever Lollersdottir?
Koopijslander?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:14 schreef heywoodu het volgende:
Tja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:12 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het, maar ik blijf het achterlijk vinden. Elk toernooi opnieuw.
Ook de kortebaan toernooien van haar, voor alles behalve de schoolslag inschrijven, dan alsnog de helft niet zwemmen, series winnen met een voorsprong alsof ze de trein nog moet halen, of ergens in (halve) finale nr 88 van dat toernooi als laatste aanspoelen.
Als het goed is wel. Verkeerd wisselen zou wel bij deze dag passenquote:
Neuh, Australië verslaan zou er bij passen na de volleybalzege op Chinaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Verkeerd wisselen zou wel bij deze dag passen
Met de Volleybaldames is een stijgende lijn ingezet heb ik mij laten vertellenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Verkeerd wisselen zou wel bij deze dag passen
Zijn naam klinkt ook best wel als een brommer merk.quote:
Van ons Icesafe geld?quote:
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, Australië verslaan zou er bij passen na de volleybalzege op China
Één van de twee zusjes maakt gewoon een fout ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, Australië verslaan zou er bij passen na de volleybalzege op China
Dat was dan weer wel ultiem juichenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met de Volleybaldames is een stijgende lijn ingezet heb ik mij laten vertellen
Uitwisseling met de koopturken.quote:
Ik zat soep te eten, toen ik naar boven kwam hoorde ik dat er gewonnen wasquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was dan weer wel ultiem juichen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |