quote:Marianne Vos mag komende zomer proberen om voor de derde keer olympisch kampioen te worden. Ze is door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de wegwedstrijd. Op die discipline werd ze in 2012 in Londen olympisch kampioen. In 2008 (Peking) veroverde Vos goud op de puntenkoers bij het baanwielrennen.
Het was lang onzeker of Vos op tijd fit zou zijn voor de Spelen van komende zomer, omdat ze een jaar lang uitgeschakeld was door blessures en vermoeidheid. In maart maakte ze haar rentree op de weg. In april reed Vos voor het eerst weer mee in een WorldTour-wedstrijd, ze werd negende in de Waalse Pijl.
Ook Anna van der Breggen, Annemiek van Vleuten en Ellen van Dijk zijn door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de Olympische Spelen. Sportkoepel NOC*NSF moet de voordracht van de KNWU nog wel goedkeuren, maar dat is een formaliteit.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze moeten wel een stevig bergje op, ja.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:44 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Zwaarste parcours van de afgelopen jaren
Klinkt idd wel pittig jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vermoedelijk iets eerder (20h45). Pittig parscours ja
Wanneer? Hij had alleen materiaalpech.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:05 schreef Pedroso het volgende:
Zal Mollema er nog overheen komen ? Leek het zwaar te hebben eerder in de koers en het lijkt me dat je op zo'n zwaar parcours niet hersteld.
Wees blij dat je nagenoeg alles gewoon kan kijken via stream.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:05 schreef Thezeurminator het volgende:
Je kan jezelft och als NOS baas niet serieus nemen. Streams zonder commentaar zijn gewoon waardeloos. Zeker als de wedstrijdleiding zo weinig informatie geeft.
heb je geen Canvas?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:05 schreef Thezeurminator het volgende:
Je kan jezelft och als NOS baas niet serieus nemen. Streams zonder commentaar zijn gewoon waardeloos. Zeker als de wedstrijdleiding zo weinig informatie geeft.
Kijk dan gewoon op de Belg of BBC als je de NOS helemaal niets vind.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Als Nederland-China de finale van het vrouwenvolleybal was, zou je er ook geen genoegen meenemen als ze eerst uren lang wat andere sporten met wedstrijden vroeg in het toernooi laten zien en dan ergens halverwege de vijfde set eens gaan schakelen naar de finalewedstrijd.
Hij is goed. Hij is vreselijk goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Cancellara goud zou ik toch wel briljant vinden.
Ik denk dat hij een medaille pakt in de TT.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die stream geeft veel te weinig informatie. Je hebt geen idee waar je naar zit te kijken en wat er gebeurt. Dat is met een volleybalwedstrijdje wel anders.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Wees blij dat je nagenoeg alles gewoon kan kijken via stream.
Voor verder gejank ga je maar naar een ander topic.
Gaat woensdag een goede tijdrit rijden, dat is wel zeker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zonder tv?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kijk dan gewoon op de Belg of BBC als je de NOS helemaal niets vind.
Waar baseer je dat op. Heeft niets laten zien dit jaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gaat woensdag een goede tijdrit rijden, dat is wel zeker.
Precies, in deze koers zonder commentaar kijken slaat nergens opquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:07 schreef Zelva het volgende:
[..]
Die stream geeft veel te weinig informatie. Je hebt geen idee waar je naar zit te kijken en wat er gebeurt. Dat is met een volleybalwedstrijdje wel anders.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:08 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Nee dit is het volleybal topic.
Jouw probleem als je het niet begrijpt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:07 schreef Zelva het volgende:
[..]
Die stream geeft veel te weinig informatie. Je hebt geen idee waar je naar zit te kijken en wat er gebeurt. Dat is met een volleybalwedstrijdje wel anders.
Dat is er al geloof ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:09 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen we geen apart topic maken over de NOS ? Dan zijn we er hier vanaf.
Dat is erquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:09 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen we geen apart topic maken over de NOS ? Dan zijn we er hier vanaf.
Oh ja, vertel dan eens even wie er nog allemaal in het peloton zitten?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Jouw probleem als je het niet begrijpt.
Dat vertelt de commentator je ook niet hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:10 schreef Zelva het volgende:
[..]
Oh ja, vertel dan eens even wie er nog allemaal in het peloton zitten?
Waarom gaat het er hier dan ook constant over ?quote:
Dat je voorkeur geeft aan ander live sport op tv kan ik begrijpen (logisch zelfs, al moeten ze nu wel wielrennen laten zien), maar waarom dan niet commentaar op de strream?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:10 schreef tjaptjoep het volgende:
Geen commentaar, terwijl Dijkstra & Ducrot gewoon aanwezig zijn![]()
NOS
Welkom op FOK!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom gaat het er hier dan ook constant over ?
Ze krijgen wel erg weinig zendtijd. Sporza commentatoren hebben het dan beter. Ben je daar helemaal voor naar Rio gegaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:10 schreef tjaptjoep het volgende:
Geen commentaar, terwijl Dijkstra & Ducrot gewoon aanwezig zijn![]()
NOS
Touchéquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:11 schreef edraket31 het volgende:
Normaliter altijd gebash op het NOS-commentaar hier....is er een stream zonder commentaar, is het óók weer niet goed
Ik vind Dijkstra en Ducrot goede commentatoren. Leuk om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:11 schreef edraket31 het volgende:
Normaliter altijd gebash op het NOS-commentaar hier....is er een stream zonder commentaar, is het óók weer niet goed
MADtwitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 18:58:36Ben net vloekend en tierend het vliegtuig ingestapt omdat ie op tijd was. Ik ga de finale big time missen. reageer retweet
Een vlucht boeken op de tijd van de finale van de Olympische wielerwedstrijdquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:13 schreef superniger het volgende:
MADtwitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 18:58:36Ben net vloekend en tierend het vliegtuig ingestapt omdat ie op tijd was. Ik ga de finale big time missen. reageer retweet
Wielerjournalist die vandaag op het vliegtuig stapt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:13 schreef superniger het volgende:
Valverde en Purito lijkt me.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:14 schreef Thezeurminator het volgende:
Voor wie rijden de spanjolen.Voor Vavlerde of Izaguirre
Onderweg naar de Voltaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wielerjournalist die vandaag op het vliegtuig stapt.![]()
6/10quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:15 schreef Joezi het volgende:
Met rechtermuisknop op de stream kun je commentator kiezen, Ducrot, Danny of Mart. Probeer maar eens
Dat is wel heel dom ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:14 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Een vlucht boeken op de tijd van de finale van de Olympische wielerwedstrijd![]()
Thijs![]()
![]()
Ach ja, dan krijgen we gelukkig van hem geen tweets meer vandaag.
jepquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:17 schreef Pedroso het volgende:
Toch wel verrassend dat er best nog wel wat mindere goden in het peloton rijden en dat renners als Poels en Wellens er allang af zijn.
Ik geef hem gelijk, anders keken jullie wel Sporza.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:17 schreef RipCity het volgende:
Schreuder denkt dat we allemaal debielen zijn.
Zo extreem is dat toch niet ? Is wel warmer geweest in de Giro / TdF / Vuelta.quote:
Krachtgod gaat alleen nog maar bidonnetjes halen voor Mollema dus daar hoef je weinig van te verwachten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:18 schreef marcodej het volgende:
Tijd voor ons olijke duo Bokkema en Krachtgod om hun neus aan het venster te steken.
Hij denkt te veel vanuit zichzelf.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:17 schreef RipCity het volgende:
Schreuder denkt dat we allemaal debielen zijn.
Om daar 21e te worden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen FUCK gegeven, op naar de tijdrit.
Alle tweequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het gehele Zuid-Afrikaanse team zit er nog bij.
Want?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
What the fuck, lekker teamlid zo.
Want daar maakt ie kansquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen FUCK gegeven, op naar de tijdrit.
Had nog veel voor zijn ploeg kunnen doen, tien minuten achter het peloton.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
What the fuck, lekker teamlid zo.
Weet niet wie... Meintjes?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het gehele Zuid-Afrikaanse team zit er nog bij.
Impeyquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:22 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Weet niet wie... Meintjes?(en een van de Van Rensburgjes zeker?)
Trainingskilometers maken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:22 schreef Pedroso het volgende:
Waarom zou Poels niet afstappen als je al kansloos bent ?
Want?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Want? Had je beter Gesink mee kunnen nemen lijkt me zomaar.
twitter:raykerckhoffs twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 19:16:00Olympische wegrit demonstreert groot probleem wielersport. Door donkere brillen, grote helmen + nieuwe kleding renners vrijwel onherkenbaar. reageer retweet
Tijdens het knipperen door kan ie toch wel wat herkennen ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:24 schreef marcodej het volgende:
Het wielrennen heeft een groot probleem.twitter:raykerckhoffs twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 19:16:00Olympische wegrit demonstreert groot probleem wielersport. Door donkere brillen, grote helmen + nieuwe kleding renners vrijwel onherkenbaar. reageer retweet
Hij moet alles opblazen van de Telegraaf.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:24 schreef marcodej het volgende:
Het wielrennen heeft een groot probleem.twitter:raykerckhoffs twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 19:16:00Olympische wegrit demonstreert groot probleem wielersport. Door donkere brillen, grote helmen + nieuwe kleding renners vrijwel onherkenbaar. reageer retweet
straathondenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:25 schreef Evertjan het volgende:
ik veracht nog dat er een koe de weg oversteekt of een kudde geiten
Ik denk dat hij teveel energie heeft verspeelt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:28 schreef Pedroso het volgende:
Krek ziet er nog goed uit, als het achter enigszins stil valt dan maakt ie nog kans ook.
Yep, dat is zijn oude kwaal weer. Veel teveel energie verspillen voor de finale.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:29 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik denk dat hij teveel energie heeft verspeelt.
Dan halen we gewoon goud met Van Gerwenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:30 schreef RipCity het volgende:
Als boogschieten Olympisch is moet Darts dat ook zijn.... (Toch?)
Als we dan toch bezig zijn, F1 ook Olympisch maken met MaxGodquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan halen we gewoon goud met Van Gerwen.
In een Daf of zo?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:32 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn, F1 ook Olympisch maken met MaxGod
Yep. Poels out. Kruis en Mol nog.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:32 schreef franklop het volgende:
Ik kijk nu ook.
2 man nog maar voor de prijzen en geen Poels?
En een poedelprijs voor de beste fans.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:32 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn, F1 ook Olympisch maken met MaxGod
Dumoulin had ik meegekregen. Wat is er met Poels gebeurd?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:32 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Yep. Poels out. Kruis en Mol nog.
1 man, Krachtgod rijdt voor Mollema.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:32 schreef franklop het volgende:
Ik kijk nu ook.
2 man nog maar voor de prijzen en geen Poels?
Dat is Rein.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is het Taaramae of Kangert vooraan in het peloton?
Bokkeman en Kruiswerk zitten er nog inquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Alles behalve een Belg of Sky-bot aub. Dan moeten we Wuyts of Syntix er eeuwig over horen oreren.
quote:
niet huilen Stijntje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Alles behalve een Belg of Sky-bot aub. Dan moeten we Wuyts of Syntix er eeuwig over horen oreren.
Greg zou wel mooi zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:37 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Nederland gedaan. Falen op belangrijke momenten
Ach, de kans dat dat niet zou gebeuren was natuurlijk altijd al groter dan de kans dat het wel zou gebeurenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:37 schreef Pedroso het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat we geen medaille gaan halen...
Maar dit is gewoon kut. Je hebt niet eens meegedaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, de kans dat dat niet zou gebeuren was natuurlijk altijd al groter dan de kans dat het wel zou gebeuren
Als je hier al niet meer meekan, doe je het gewoon slecht. Punt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Poels vind ik de enige echte tegenvaller.
Ja maar met mindere rondesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:38 schreef Evertjan het volgende:
rijden de dames ook over dit parkoers?
Dat welquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon kut. Je hebt niet eens meegedaan.
Volgens Bookies hadden Poels en Mollema wel echt goede kansen om een medaille te halen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, de kans dat dat niet zou gebeuren was natuurlijk altijd al groter dan de kans dat het wel zou gebeuren
ja, wel maar 1 keerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:38 schreef Evertjan het volgende:
rijden de dames ook over dit parkoers?
Vooral verstandig om die kasseistrook te skippen. Die was PR-waardig. Met een kapotte pols is het geen lolletje daarover te rijden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:38 schreef Marcoss het volgende:
Verstandig dat Dumoulin niet doorreed om te kunnen knechten, er valt niks te knechten..
Kruijswijk was er niet met echte intenties, Mollema en Poels wel. Van Poels is het ronduit schandalig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
Als je hier al niet meer meekan, doe je het gewoon slecht. Punt.
De makkelijkste vraag voor de Nostradamus ☺quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:37 schreef Pedroso het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat we geen medaille gaan halen...
Veel meer. Dit is gewoon beschamend.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:39 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Geen Nederlander gezien. Iets meer hadden we wel mogen verwachten
Hoezo had kruiswijk geen intenties. Hij rijd ook al geen tour.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kruijswijk was er niet met echte intenties, Mollema en Poels wel. Van Poels is het ronduit schandalig.
zeker, vooral van Poels en Krachtwijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:39 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Geen Nederlander gezien. Iets meer hadden we wel mogen verwachten
Lammerts out!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:40 schreef skysherrif het volgende:
Verwachten? Dit moet je niet pikken. Koppen moeten rollen
Kruijswijk is geen eendagsrenner joh, heeft hier weinig te zoeken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:40 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
zeker, vooral van Poels en Kruijswijk.
Maakt geen zak uit, hier moet je gewoon nog meekunnen. Al is het maar om te knechten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kruijswijk was er niet met echte intenties,
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:40 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Hoezo had kruiswijk geen intenties. Hij rijd ook al geen tour.
Kruijswijk is niet van de 1daagse wedstrijden. Die moet het voornamelijk van herstelvermogen in de grote rondes hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:40 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Klopt zeker als het vooraan al helemaal niet hard gaat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:41 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maakt geen zak uit, hier moet je gewoon nog meekunnen. Al is het maar om te knechten.
Had hij beter de Italianen ofzo kunnen helpen voor een paar knakenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kruijswijk is geen eendagsrenner joh, heeft hier weinig te zoeken.
maar wel een van de beste klimmers ter wereldquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kruijswijk is geen eendagsrenner joh, heeft hier weinig te zoeken.
Kruijswijk richt zich puur op de Vuelta, daar is alles qua vorm ook op gericht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:40 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Linkje?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:42 schreef marcodej het volgende:
Ik had er na het interview met Lammerts al geen zin meer in eigenlijk. Wat een vertoning was dat.
Het wordt in beeld gebracht door Belgen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens mij heeft de Braziliaanse TV helemaal geen ervaring om zoiets in beeld te brengen? Welke koersen zijn er in zuid Amerika een beetje populair?
Dit doen de Belgjes.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens mij heeft de Braziliaanse TV helemaal geen ervaring om zoiets in beeld te brengen? Welke koersen zijn er in zuid Amerika een beetje populair?
Maar zeggen dat je intenties hebt omdat je de Tour niet rijdt is ook wel raar. Nibali, Valverde reden beide grote rondes bv. Nibali sloeg dan wel een fikse flater in de Tour.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kruijswijk is niet van de 1daagse wedstrijden. Die moet het voornamelijk van herstelvermogen in de grote rondes hebben.
Die doen het ook nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belgen brengen het in beeldquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
ze kenden deze sport niet eens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Net of dit door Brazilianen wordt gefixt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denk dat ie er wat meer verstand van heeft dan jijquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Herbert lult ook maar wat, Mollema lijkt helemaal niet goed.
Belgen doen hetquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:42 schreef marcodej het volgende:
Ik had er na het interview met Lammerts al geen zin meer in eigenlijk. Wat een vertoning was dat.
Vandaag? Omdat hij anders niet mocht starten in de tijdrit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:43 schreef alors het volgende:
Die Dumoulin, waarom ging hij überhaupt rijden
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:42 schreef marcodej het volgende:
Dit dusquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:42 schreef marcodej het volgende:
Je moet de wegwedstrijd rijden om te starten in de tijdrit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:43 schreef alors het volgende:
Die Dumoulin, waarom ging hij überhaupt rijdenWaarom ging hij überhaupt de Tour uitrijden, toen dacht ik al 'Stap gewoon af, volgend jaar weer een Tour, geen eer meer te behalen' En toen moest ie weer per se een criterium rijden wat ook niet kon, toen weer een terugslag en toch de wegwedstrijd gaan rijden
Echt, is er niemand in de omgeving van zo'n jongen die hem even tot de orde brengt?
Belgjes filmen ditquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:43 schreef alors het volgende:
Die Dumoulin, waarom ging hij überhaupt rijden
Hebben we al gezegd dat de Belgen dit doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij moest verplicht opstappen vandaag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:43 schreef alors het volgende:
Die Dumoulin, waarom ging hij überhaupt rijdenWaarom ging hij überhaupt de Tour uitrijden, toen dacht ik al 'Stap gewoon af, volgend jaar weer een Tour, geen eer meer te behalen' En toen moest ie weer per se een criterium rijden wat ook niet kon, toen weer een terugslag en toch de wegwedstrijd gaan rijden
Echt, is er niemand in de omgeving van zo'n jongen die hem even tot de orde brengt?
Die taak hadden we jou toebedeeld.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:43 schreef alors het volgende:
Om de tijdrit te mogen rijden moet je verplicht aan de start van de wegrace komen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:43 schreef alors het volgende:
VRT doet de registratiequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb niet alles gevolgd maar hoe is het met Miguel?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Chaves zit te lachen in het wiel van Froomey.
Die is allang gelost.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gevolgd maar hoe is het met Miguel?
Ah okay, dan neem ik dat gedeelte terug.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vandaag? Omdat hij anders niet mocht starten in de tijdrit.
Neuh, dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ah okay, dan neem ik dat gedeelte terug.
Alhoewel ik zeker weet dat hij ook gereden had als dat geen vereiste was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |