Hehe, TV-film met 349 votes. Denk niet dat veel mensen die kennenquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:37 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
DING DING DING DING DING
+1 picodealion
Tussenstand FMT augustus 2016:
5 Asap
5 Dizer
5 Sands
5 picodealion
4 JayHovah
4 FireFox1
3 sasquatsch
3 Shadowkid053
2 Michelangelo2
1 hornage
1 tombolafan
1 Burnett
1 wyccie
1 dyonvbaal
We deden hier een tijdje terug een Morgan Freeman marathonquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:43 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe, TV-film met 349 votes. Denk niet dat veel mensen die kennen
Netjes hoor.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:41 schreef hornage het volgende:
1. Jumper
2. X-Men The Last Stand
3. Die film van die vraag van een paar dagen geleden...
4.
5.
quote:
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
1. Land of the Lost
2. X-man last stand
3. - Moet ik nog even goed nadenken...
4. Denk denk denk...
5. Superman
quote:
5/5quote:
The Last Dragonquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:20 schreef Asap het volgende:
Shiwan Khan
• Lo Pan
• Sho'nuff / The Shogun of Harlem
• Sardo Numspa
quote:
quote:
Dat is er 1, wel graag aangeven welkequote:
• Sho'nuff / The Shogun of Harlem - THe Last Dragonquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:38 schreef Asap het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is er 1, wel graag aangeven welke
Zijn 4 namen uit 4 verschillende films
quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
• Sho'nuff / The Shogun of Harlem - THe Last Dragon
• Shiwan Khan - The Shadow
Yup.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:25 schreef hornage het volgende:
Is dat van Big Trouble In Little China oid?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:28 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Yup.
• Lo Pan - Big Trouble in Little China
• Sardo Numspa - The Golden Child
+1 Asapquote:
Tokyo Drift was gewoon een goede filmquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:13 schreef dyonvbaal het volgende:
serieus, hoe krijg je dat voor elkaar met alleen die scene? Tis echt geen film van hoog niveau om dat bij te onthouden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe ik herkende de dame en de schooluniformen. Vond het wel een k-film met dat irritante ventje in de hoofdrolquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:13 schreef dyonvbaal het volgende:
serieus, hoe krijg je dat voor elkaar met alleen die scene? Tis echt geen film van hoog niveau om dat bij te onthouden...
De andere was deze, maar die zuigt:quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Die ander leek me anders best een interessante film. Deze zegt me ook niet veel
Een JCVDquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Die ander leek me anders best een interessante film. Deze zegt me ook niet veel
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Toch niet die film die zich in die jazz stad afspeelt? Zwervers die door een bende "jagers" gebruikt worden als aas?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Heet hij lionheart in die film? of Leon als voornaam?
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:29 schreef Michelangelo2 het volgende:
The Roaring Twenties
Yankee Doodle Dandy
White Heat
+1 Michelangeloquote:
quote:The original title of the film was "The Loners".
quote:It was one of the first films to make extensive use of previously released musical tracks rather than a specially written film score. This is common with films now but was quite unusual at the time (the exception being The Beatles films and some other special cases).
quote:After a preview screening, Columbia's chief executive Leo Jaffe stood up, hailing, "I don't know what the fuck this picture means, but I know we're going to make a fuck of a lot of money".
apocalypse now?quote:
Nee.quote:
quote:The sign on the wall, 'Death only closes a man's reputation and determines it as good or bad," is a quote from 'The Works of the Right Honourable Joseph Addison, volume 4'.
quote:According to\, four police bikes were customized for the film. One was burned during filming, and the other three were stolen before filming was completed.
Jaquote:
Vuurvosje +1quote:
Qua hersenloze humor is die zeker te pruimen hoor. Heb wel een paar keer helemaal dubbel gelegen. Mijn vriendin kon de film niet echt waarderen.quote:
Ik waarschijnlijk ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:45 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Qua hersenloze humor is die zeker te pruimen hoor. Heb wel een paar keer helemaal dubbel gelegen. Mijn vriendin kon de film niet echt waarderen.
Eitje voor ons aller Sandsquote:
Wiequote:Trade Mark
Deadpan delivery
Deep baritone voice
Towering height
Often plays fathers and family men
Eindelijk weer tegenstand na al die jaren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:04 schreef picodealion het volgende:
Gaat opeens weer lekker hard zo. Goede aanwinst die Shadow.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:04 schreef picodealion het volgende:
Gaat opeens weer lekker hard zo. Goede aanwinst die Shadow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |