SPOILER: Tussenstand FMT 2016 t/m juliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand FMT augustus 2016:
5 Asap
5 Dizer
4 picodealion
4 JayHovah
4 Sands
3 FireFox1
3 sasquatsch
2 Michelangelo2
1 hornage
1 tombolafan
1 Burnett
1 wyccie
7/8quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:36 schreef hornage het volgende:
Lady in the water
The last airbender
The happening
8/8quote:
quote:
quote:Sick of the neglect he receives from his mom and dad, a young boy leaves home and travels the world in search of new parents.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
Het klinkt als het boek: North: The Tale of a 9-Year-Old Boy Who Becomes a Free Agent and Travels the World in Search of the Perfect Parents
Maar ik weet niet of de film ook zo heet.
Percy Jackson?quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nope.
Hint:
De film is gebaseerd op een boekenserie die sinds kort ten einde is.
Dat denk ik wel vaker...quote:
* DING DING DING*quote:
De film wel alleen nog niet alle 8 namen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat de film binnen 2 tellen geraden zou zijn...
Als je nou namen gaat noemen, kan ik hints voor de overige namen gevenquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:55 schreef Sands het volgende:
[..]
De film wel alleen nog niet alle 8 namen.
Okquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als je nou namen gaat noemen, kan ik hints voor de overige namen geven
yep, nog 2 namenquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Ok
The Jungle Book
Scarlett Johansson
Jon Faverau
Bill Murray
Ben Kingsley
Idris Elba
Christopher Walken
The Jungle Bookquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
yep, nog 2 namen![]()
Denk aan een man die uit een paar series erg bekend is. Waaronder ook een serie met sprookjes.
En er is nog iemand die vaak achter de camera te vinden is die een stem heeft
Op een spelfoutje na heb je helemaal gelijk. Je hoeft dan niet perse alle 8 namen in 1 post te zetten (behalve als de vragensteller dat duidelijk aangeeft)quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:24 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
The Jungle Book
Scarlett Johansson
Jon Faverau
Bill Murray
Ben Kingsley
Idris Elba
Christopher Walken
Lupita nyongo
Gjancarlo esposito
?
Gisteren de film gekekenquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Op een spelfoutje na heb je helemaal gelijk. Je hoeft dan niet perse alle 8 namen in 1 post te zetten (behalve als de vragensteller dat duidelijk aangeeft)
Schaduw kind +1
Tussenstand FMT augustus 2016:
5 Asap
5 Dizer
5 Sands
4 picodealion
4 JayHovah
4 FireFox1
3 sasquatsch
2 Michelangelo2
2 Shadowkid053
1 hornage
1 tombolafan
1 Burnett
1 wyccie
1 dyonvbaal
quote:
1. The Sum of all fears. (hij kijkt ook zo mooi naar mijn ondertitel ;pquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:10 schreef JayHovah het volgende:
Volgens mij is het Evan Allmighty ipv Bruce (lijkt eerder Steve Carroll dan Jim Carrey)...
1. The Sum of all fears. (hij kijkt ook zo mooi naar mijn ondertitel ;pquote:
Jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
1. The Sum of all fears. (hij kijkt ook zo mooi naar mijn ondertitel ;p
2. ----
3. Even Almighty
4. Invictus
Dat is correct!
Krijgt nu trouwens de persoon die nummer 2 raad het punt? Kan het niet echt opmaken uit de regels...
Waarschijnlijk hebben zowel Sands als Shadowkid alle 2 al The jungle book gezien en kunnen ze aan de donkere vlekken herkennen dat het de huid van een slang is met een mens in het oog verwerkt...quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:22 schreef wyccie het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, ik snap niet hoe jullie bij de eennalaatste foto, die voor mij slechts een zwart vlak met wat vlekken is, er een film uit kunnen halen.
Je ziet toch gelijk dat het een slang is.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben zowel Sands als Shadowkid alle 2 al The jungle book gezien en kunnen ze aan de donkere vlekken herkennen dat het de huid van een slang is met een mens in het oog verwerkt...
quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Je ziet toch gelijk dat het een slang is.
Maar je bent welkom om er over te praten in de slowchat.
Biko wordt gespeeld door Denzel Washington in de Film Cry Freedom.quote:
Ik vind het stiekem wel grappig dat de naam van deze film lijkt op de naam van de film die Burnett gisteren aandroegquote:Op maandag 8 augustus 2016 09:10 schreef Asap het volgende:
Opstarter dan!
Welke film?
A lethal assassin for a secret Chinese organisation, who sheds tears of regret each time he kills, is seen swiftly and mercilessly executing three Yakuza gangsters by a beautiful artist. She is captivated by the grace of his kill and later falls in love with him. An intense power struggle for the leadership of the Yakuza Clans ensues as they seek vengeance for the death of their leader. They soon realise the fatal mistake of underestimating the deadly skills of the![]()
Daarom ook als opstarter, maar je mag het antwoord noemen. Heb je een extra punt erbij en kan je verder me je vraagquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem wel grappig dat de naam van deze film lijkt op de naam van de film die Burnett gisteren aandroeg
Crying Freemanquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:28 schreef Asap het volgende:
[..]
Daarom ook als opstarter, maar je mag het antwoord noemen. Heb je een extra punt erbij en kan je verder me je vraag
quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:30 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Crying Freeman
Nog een hint;
De naam van de film is de naam van een gevangenis.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:30 schreef drakin het volgende:
Guantánamo Bay is ook nog een bekende bajes
quote:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |