quote:Marianne Vos mag komende zomer proberen om voor de derde keer olympisch kampioen te worden. Ze is door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de wegwedstrijd. Op die discipline werd ze in 2012 in Londen olympisch kampioen. In 2008 (Peking) veroverde Vos goud op de puntenkoers bij het baanwielrennen.
Het was lang onzeker of Vos op tijd fit zou zijn voor de Spelen van komende zomer, omdat ze een jaar lang uitgeschakeld was door blessures en vermoeidheid. In maart maakte ze haar rentree op de weg. In april reed Vos voor het eerst weer mee in een WorldTour-wedstrijd, ze werd negende in de Waalse Pijl.
Ook Anna van der Breggen, Annemiek van Vleuten en Ellen van Dijk zijn door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de Olympische Spelen. Sportkoepel NOC*NSF moet de voordracht van de KNWU nog wel goedkeuren, maar dat is een formaliteit.
Renaat met Jose de wegrace laten doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nouja, helemaal naar Rio voor een paar uur commentaar is wel erg veel. Renaat is wel gewoon in Brazilië om straks het baanwielrennen te verzorgen.
Choker is het.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:24 schreef geitenbrei het volgende:
Voor de Olympifanaten: Kiki gaat er dan toch echt uitvliegen zo![]()
Echt een matige dag tot nu toe voor Nederland.
Betaal jij anders de reis en verblijf voor ze.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Renaat met Jose de wegrace laten doen
Dan had Renaat dus beter (samen met José) het commentaar kunnen doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nouja, helemaal naar Rio voor een paar uur commentaar is wel erg veel. Renaat is wel gewoon in Brazilië om straks het baanwielrennen te verzorgen.
Dat is wel vrij vlotquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:24 schreef geitenbrei het volgende:
Voor de Olympifanaten: Kiki gaat er dan toch echt uitvliegen zo![]()
Echt een matige dag tot nu toe voor Nederland.
Dan stuur je José voor een godsvermogen naar Rio om commentaar te geven over een paar vrouwen in een tijdrit, waar hij waarschijnlijk niet veel vanaf weet. Renaat heeft daadwerkelijk een functie buiten de wegritten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan had Renaat dus beter (samen met José) het commentaar kunnen doen.
Jij hebt aan het commentaar gemerkt dat ze niet in Rio zitten?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan had Renaat dus beter (samen met José) het commentaar kunnen doen.
Je merkt het niet echt. Dat klopt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij hebt aan het commentaar gemerkt dat ze niet in Rio zitten?
Tot nu toe niet. Als ze zo dadelijk na volleybal maar direct overschakelen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:27 schreef Drolflap het volgende:
Dramatisch dat het wielrennen niet gewoon op ned 1 wordt uitgezonden
Groepswedstrijdje volleybal is gewoon veel belangrijker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:27 schreef Drolflap het volgende:
Zeuren om het zeurenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:27 schreef Drolflap het volgende:
Dus heeft het ook niet echt toegevoegde waarde om Michel en Jose over de laten vliegen naar Rio.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je merkt het niet echt. Dat klopt.
Die bewaar ik voor de nacht. Kabeljauw met spinazie.quote:
Inderdaad ja, middengedeelte wielrennen is niet heel boeiend nu.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:29 schreef Zelva het volgende:
[..]
Groepswedstrijdje volleybal is gewoon veel belangrijker.
Ik gunde José gewoon dat snoepreisje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dus heeft het ook niet echt toegevoegde waarde om Michel en Jose over de laten vliegen naar Rio.
Hij spaart zich.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Met deze vorm wordt de tijdrit dus ook niks.
Is Mollema al weg dan? (begin nu pas echt te kijken)quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:31 schreef marcodej het volgende:
Onze favoriet er dus 80km voor de finish uit. Tsja.
Moet het dan van Kruijsie komen?
Kruijswijk en Mollema zitten daar nog wel goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:31 schreef marcodej het volgende:
Onze favoriet er dus 80km voor de finish uit. Tsja.
Moet het dan van Kruijsie komen?
Wordt alleen maar aan gort gereden, maar voor de rest is het niet boeiend nee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad ja, middengedeelte wielrennen is niet heel boeiend nu.
Poels is niet de kopman.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Poels is dan ook helemaal niet geschikt als kopman.
Die zal er nog wel zitten, maar die heeft aan het begin van de koers al een jasje uit gedaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is Mollema al weg dan? (begin nu pas echt te kijken)
Inderdaadquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:32 schreef Tagliano het volgende:
Misschien was dat interview van de bondscoach zo gek nog niet
Wat heeft die gedaan dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die zal er nog wel zitten, maar die heeft aan het begin van de koers al een jasje uit gedaan.
Net vond men het hier nog een wachtkoers, dus ik dacht, ik praat maar met de menigte mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:32 schreef Zelva het volgende:
[..]
Wordt alleen maar aan gort gereden, maar voor de rest is het niet boeiend nee.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:32 schreef Tagliano het volgende:
Misschien was dat interview van de bondscoach zo gek nog niet
Lek gereden/ fietswissel, en een hoop onnodig verspeelde paniek/energie.quote:
Gewoon npo1 kijkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:36 schreef Thezeurminator het volgende:
5de set bij volleybal gvd. Waarom heeft de NOS bij de stream geen commentaar? Wat een onzin dit.
Dit is een vieze klim die je in Wallonië niet tegen komt. Lijkt me echt te zwaar voor Krek.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:35 schreef Pedroso het volgende:
De Belgen beginnen hoop te krijgen op een Belgische zege. Dan moet het wel alleen van Greg afkomen nu Wellens er niet meer bij is.
Slecht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik schakel net weer in. Hoe zit NL momenteel?
Doet-ie ook mee?quote:
op de grond. Poels waarschijnlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog wel voldoende tijd om na die laatste klim terug te komen, helemaal uitvlakken wil ik hem niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is een vieze klim die je in Wallonië niet tegen komt. Lijkt me echt te zwaar voor Krek.
Poels dramatisch, Mollema en Kruijswijk okquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
not goodquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mollema en Kruijswijk nog in t peloton?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:38 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Poels dramatisch, Mollema en Kruijswijk ok
Doet een Belg mee. Niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:35 schreef Sked het volgende:
Liever series 100m vlinderslag
Dat dit kan in België
Poels dramatischquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mollema en Poels nog in t peloton?
Poels nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mollema en Kruijswijk nog in t peloton?
Bij het wielrennen niet?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet een Belg mee. Niet meer dan logisch.
Haha, mijn stream loopt achterquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:39 schreef Bugno het volgende:
D'n Loller weer ouderwets aan het lolleren...de rest roept om hun moeder
CNquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
Is er ergens een liveticker. nos,nl had er tot mijn verbazing geen
wil hij geld verdienen dan moet hij zelf winnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gilbert volgend jaar in dienst van alaflip.
deceptiequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:42 schreef Pedroso het volgende:
Het gaat geen Nederlandse dad worden, het is niet anders. Morgen bij de vrouwen dan maar.
quote:
quote:
Jammer dat ie geen sprintje heeftquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:42 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
kruisjwijk ziet er wel echt goed uit hoor.
gewoon de beste nederlandse renner(klimmer) op dit moment
twitter:giolippens twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 18:42:35Enorme knal in zijstraat achter finish van het wielrennen aan Copacabana. Lijkt op gecontroleerde explosie. Man in anti-bompak. Straat leeg reageer retweet
In de Tour kon hij anders aardig klimmen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:42 schreef Slaro het volgende:
Snap niet dat iedereen loopt te zeiken, de klim is gewoon te zwaar voor een renner als Poels, we hebben betere klimmers met Kruijswijk en Mollema nog steeds in de race.
Ook geen tour gereden, zal vol revanche willen, 1 van de beste klimmers ter wereld. Zal alleen wel een voorsprongetje moeten hebben op mannen als valverde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:42 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
krachtwijk ziet er wel echt goed uit hoor.
gewoon de beste nederlandse renner(klimmer) op dit moment
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:42 schreef Slaro het volgende:
Snap niet dat iedereen loopt te zeiken, de klim is gewoon te zwaar voor een renner als Poels
Nee, Poels is maar een matige klimmerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:42 schreef Slaro het volgende:
Snap niet dat iedereen loopt te zeiken, de klim is gewoon te zwaar voor een renner als Poels, we hebben betere klimmers met Mollema en Kruijswijk nog steeds in de race.
Doen we gewoon eventjes tussendoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:42 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:giolippens twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 18:42:35Enorme knal in zijstraat achter finish van het wielrennen aan Copacabana. Lijkt op gecontroleerde explosie. Man in anti-bompak. Straat leeg reageer retweet
Nee slaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:42 schreef Slaro het volgende:
Snap niet dat iedereen loopt te zeiken, de klim is gewoon te zwaar voor een renner als Poels, we hebben betere klimmers met Mollema en Kruijswijk nog steeds in de race.
Strijkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:42 schreef TargaFlorio het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:42 schreef Slaro het volgende:
In de eerste week ook niet pas toen de tank bij de andere klimmers wat leger was, Poels is meer van de lange adem, in een individuele bergetappe heb je gewoon wat minder aan hem te explosief voor hem dus.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In de Tour kon hij anders aardig klimmen.
Ze moeten wel een stevig bergje op, ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:44 schreef AF_ het volgende:
Is de finish echt pas rond 21? Zwaar parcours?
Zwaarste parcours van de afgelopen jarenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:44 schreef AF_ het volgende:
Mollema harkt altijd, voor of achter in het peloton.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:43 schreef marcodej het volgende:
Mollema aan het harken achterin de groep.
Vermoedelijk iets eerder (20h45). Pittig parscours jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:44 schreef AF_ het volgende:
Hij is helper slaar, hij moet juist eerste week sparen zodat hij derde week de beste klimmer in koers is om froome te helpenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:44 schreef Slaro het volgende:
[..]
In de eerste week ook niet pas toen de tank bij de andere klimmers wat leger was, Poels is meer van de lange adem, in een individuele bergetappe heb je gewoon wat minder aan hem te explosief voor hem dus.
En dit is nog maar dag 1.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:44 schreef Joezi het volgende:
raak een beetje overspannen met al die sporten door elkaar
Dat is wel een probleem ja, alles willen zien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:44 schreef Joezi het volgende:
raak een beetje overspannen met al die sporten door elkaar
Ik heb 1 euro ingezet op Taaramae, odds van 201quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Taaramae, ik heb het gezegd. De Vainsteins van dit peloton.
Zijn een maand niet gecontroleerd dus zou wel vol met dope zittenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Een Braziliaanse nobuddy is nog gewoon mee.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:46 schreef Evertjan het volgende:
ze weten toch wel dat ze nog 70km moeten fietsen????
Krek is in bloedvorm, maakt allemaal niet uit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:46 schreef Evertjan het volgende:
ze weten toch wel dat ze nog 70km moeten fietsen????
Het boeit niet, nog steeds twee puike klimmers in de race, let maar op.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij is helper slaar, hij moet juist eerste week sparen zodat hij derde week de beste klimmer in koers is om froome te helpen
Ik had 8 euro op Poels. 20 euro op valverde bij de eerste 3 en 1 euro op Bauke.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb 1 euro ingezet op Taaramae, odds van 201
Dom dom dom.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:47 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik had 8 euro op Poels. 20 euro op valverde bij de eerste 3 en 1 euro op Bauke.
8 w /kgquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:46 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Zijn een maand niet gecontroleerd dus zou wel vol met dope zitten
Dus? Had je verwacht dat ze je allemaal geld zouden opleveren!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:47 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik had 8 euro op Poels. 20 euro op valverde bij de eerste 3 en 1 euro op Bauke.
Waarom Henao zo vroeg?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Jammer dat Alex Diniz niet geselecteerd is, dan was het helemaal een Braziliaanse topshow geworden.
5 uur vannacht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:48 schreef marcodej het volgende:
Zit er vandaag ook nog ergens een rustpunt in het programma? Ik hou dit anders niet vol.
Ik heb de Iraanse wielergoden gemist vandaag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Jammer dat Alex Diniz niet geselecteerd is, dan was het helemaal een Braziliaanse topshow geworden.
Vloog ook de bocht uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb de Iraanse wielergoden gemist vandaag.
Denk dat Jaramillo overal mee wil zitten, i.v.m. nauwelijks steun.quote:
Inderdaad, met zoveel streams en andere media is het een gekkenhuis. Ik verlang naar de tijden waarin Koos Posthuma in het ochtendjournaal liet zien wat wij belangrijk vonden in Seoul.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:48 schreef marcodej het volgende:
Zit er vandaag ook nog ergens een rustpunt in het programma? Ik hou dit anders niet vol.
D'r vloog er nog 1 aardig hard de bocht uit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb de Iraanse wielergoden gemist vandaag.
Wie?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:51 schreef marcodej het volgende:
Denken we trouwens nog een beetje aan Mani? Hoe zou het met hem gaan?
En we zappen door naar de Beeb.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:51 schreef marcodej het volgende:
Denken we trouwens nog een beetje aan Mani? Hoe zou het met hem gaan?
Geen Sky marginal gains.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:52 schreef marcodej het volgende:
Als je ziet wat er nog in het pelotonnetje zit, en Poels zit er niet meer bij, dan moet daar toch ook wat aan de hand zijn.
hongerklop of last van het klimaatquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:52 schreef marcodej het volgende:
Als je ziet wat er nog in het pelotonnetje zit, en Poels zit er niet meer bij, dan moet daar toch ook wat aan de hand zijn.
Poels die tegenvalt als je hem verwacht is toch zo ongebeer het meest voorspelbare?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:52 schreef marcodej het volgende:
Wat is de reden van dat oranje?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:55 schreef marcodej het volgende:
Vrij irritant dat Tsjechen met oranje helmen rijden. Oranje is van ons!
Euh, China is nummer 3, Nederland 11.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
schandalig tegen China eigenlijk
Die zijn toch ook best goed in volleybal? sorry weet bijna niks van volleybalquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
schandalig tegen China eigenlijk
a oke dacht dat die Chineesjes niet goed waren in volleybalquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Euh, China is nummer 3, Nederland 11.
China is de nummer 3 van de wereld, Nederland de nummer 11. Om maar de wereldranglijst erbij te pakken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die zijn toch ook best goed in volleybal? sorry weet bijna niks van volleybal
Bij de mannen niet, bij de vrouwen wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke dacht dat die Chineesjes niet goed waren in volleybal
Service hè.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:56 schreef Thezeurminator het volgende:
Waarom kan NOS geen commentatoren gooien op streams.Gadverdamme.
Johannes Vermeer kan heel goed commentaar gevenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:56 schreef Thezeurminator het volgende:
Waarom kan NOS geen commentatoren gooien op streams.Gadverdamme.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:58 schreef Van_Poppel het volgende:
JAA!!
en nu snel naar het wielrennen
oops dat ook nogquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:59 schreef Columbiafan het volgende:
In het wielertopic over Volleybal spreken.
Blijft wel het Olympisch forum he, niet mis mee dus.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:59 schreef Columbiafan het volgende:
In het wielertopic over Volleybal spreken.
Het is sowieso nauwelijks te doen als je NPO1 kijktquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Blijft wel het Olympisch forum he, niet mis mee dus.
Nee joh, eerst nog nabeschouwen, dan nog weer voorbeschouwen, nog even een blik op andere sporten en dan misschien eens een keertje live.quote:
Canvas is er weer bijquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:00 schreef Thezeurminator het volgende:
Manon Flier opbokken ik wil wielrennen zien.
Prima hoor, België wint trouwens met 4-1 van GB.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zon handboog potje duurt maximaal 8 minuten geloof ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:01 schreef Max23 het volgende:
Overigens gaat NPO dadelijk (19:25) ook nog handboog kwartfinale Ned-Korea laten zien als het goed is. Daarna pas alle aandacht voor Wielrennen
Eerder 20quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:01 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Zon handboog potje duurt maximaal 8 minuten geloof ik.
Echt wel, voor de andere sporten zijn andere topics.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Handboogschieten is een prachtige sport soort van darts maar dan zonder bierquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:01 schreef Max23 het volgende:
Overigens gaat NPO dadelijk (19:25) ook nog handboog kwartfinale Ned-Korea laten zien als het goed is. Daarna pas alle aandacht voor Wielrennen
Zijn genoeg mogelijkheden om ergens wielrennen te kijken. Het is Rio Live dus dan is er aandacht voor alle sporten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:01 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee joh, eerst nog nabeschouwen, dan nog weer voorbeschouwen, nog even een blik op andere sporten en dan misschien eens een keertje live.
Daar ben ik het wel mee eens, verder weinig te zeiken op de NOS.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:02 schreef Hou-m-Nat het volgende:
NPO stream zonder commentaar is waardeloos, daar hadden ze meer mee kunnen doen.
Canvas / BBC top.
Poels kansloos, Mollema kleine probleempjes gehad maar zit gewoon in het peleton. Kruijswijk prima.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heb veel andere sporten gekeken? Poels niet goed dus en Mollema vooral veel pech? Kruijswijk er nog bij?
ook geen tatoeages en vetzucht?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Handboogschieten is een prachtige sport soort van darts maar dan zonder bier
Meeste landen hebben helemaal geen streamsquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:02 schreef Hou-m-Nat het volgende:
NPO stream zonder commentaar is waardeloos, daar hadden ze meer mee kunnen doen.
Canvas / BBC top.
Als Nederland-China de finale van het vrouwenvolleybal was, zou je er ook geen genoegen meenemen als ze eerst uren lang wat andere sporten met wedstrijden vroeg in het toernooi laten zien en dan ergens halverwege de vijfde set eens gaan schakelen naar de finalewedstrijd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zijn genoeg mogelijkheden om ergens wielrennen te kijken. Het is Rio Live dus dan is er aandacht voor alle sporten.
nee het is meer een gezonde versie van dartsquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
ook geen tatoeages en vetzucht?
Eens, maar dit is een top onderdeel en had ik meer van verwacht van de NOS.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, verder weinig te zeiken op de NOS.
In veel landen hebben ze hongerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Meeste landen hebben helemaal geen streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |