Zijn een maand niet gecontroleerd dus zou wel vol met dope zittenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Een Braziliaanse nobuddy is nog gewoon mee.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:46 schreef Evertjan het volgende:
ze weten toch wel dat ze nog 70km moeten fietsen????
Krek is in bloedvorm, maakt allemaal niet uit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:46 schreef Evertjan het volgende:
ze weten toch wel dat ze nog 70km moeten fietsen????
Het boeit niet, nog steeds twee puike klimmers in de race, let maar op.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij is helper slaar, hij moet juist eerste week sparen zodat hij derde week de beste klimmer in koers is om froome te helpen
Ik had 8 euro op Poels. 20 euro op valverde bij de eerste 3 en 1 euro op Bauke.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb 1 euro ingezet op Taaramae, odds van 201
Dom dom dom.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:47 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik had 8 euro op Poels. 20 euro op valverde bij de eerste 3 en 1 euro op Bauke.
8 w /kgquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:46 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Zijn een maand niet gecontroleerd dus zou wel vol met dope zitten
Dus? Had je verwacht dat ze je allemaal geld zouden opleveren!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:47 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik had 8 euro op Poels. 20 euro op valverde bij de eerste 3 en 1 euro op Bauke.
Waarom Henao zo vroeg?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Jammer dat Alex Diniz niet geselecteerd is, dan was het helemaal een Braziliaanse topshow geworden.
5 uur vannacht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:48 schreef marcodej het volgende:
Zit er vandaag ook nog ergens een rustpunt in het programma? Ik hou dit anders niet vol.
Ik heb de Iraanse wielergoden gemist vandaag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Jammer dat Alex Diniz niet geselecteerd is, dan was het helemaal een Braziliaanse topshow geworden.
Vloog ook de bocht uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb de Iraanse wielergoden gemist vandaag.
Denk dat Jaramillo overal mee wil zitten, i.v.m. nauwelijks steun.quote:
Inderdaad, met zoveel streams en andere media is het een gekkenhuis. Ik verlang naar de tijden waarin Koos Posthuma in het ochtendjournaal liet zien wat wij belangrijk vonden in Seoul.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:48 schreef marcodej het volgende:
Zit er vandaag ook nog ergens een rustpunt in het programma? Ik hou dit anders niet vol.
D'r vloog er nog 1 aardig hard de bocht uit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb de Iraanse wielergoden gemist vandaag.
Wie?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:51 schreef marcodej het volgende:
Denken we trouwens nog een beetje aan Mani? Hoe zou het met hem gaan?
En we zappen door naar de Beeb.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:51 schreef marcodej het volgende:
Denken we trouwens nog een beetje aan Mani? Hoe zou het met hem gaan?
Geen Sky marginal gains.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:52 schreef marcodej het volgende:
Als je ziet wat er nog in het pelotonnetje zit, en Poels zit er niet meer bij, dan moet daar toch ook wat aan de hand zijn.
hongerklop of last van het klimaatquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:52 schreef marcodej het volgende:
Als je ziet wat er nog in het pelotonnetje zit, en Poels zit er niet meer bij, dan moet daar toch ook wat aan de hand zijn.
Poels die tegenvalt als je hem verwacht is toch zo ongebeer het meest voorspelbare?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:52 schreef marcodej het volgende:
Wat is de reden van dat oranje?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:55 schreef marcodej het volgende:
Vrij irritant dat Tsjechen met oranje helmen rijden. Oranje is van ons!
Euh, China is nummer 3, Nederland 11.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
schandalig tegen China eigenlijk
Die zijn toch ook best goed in volleybal? sorry weet bijna niks van volleybalquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
schandalig tegen China eigenlijk
a oke dacht dat die Chineesjes niet goed waren in volleybalquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Euh, China is nummer 3, Nederland 11.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |