Dat noem ik niet ruimquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Spits als 1e prioriteit, in de buitenspelers zit je vrij ruim met Youness, El Ghazi, Cerny en Sinkgraven (ook al is dat meer een middenvelder).
Ik reken Sinkgraven er toch maar bij, daar moet ie zich ook op richten. Op het middenveld komt ie niet aan de bak.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat noem ik niet ruimZeker omdat ik Sinkgraven als middenvelder zie. Dan heb je drie spelers voor twee posities, waar we voor de spitspositie al drie keuzes hebben voor één positie.
Ja ik heb liever dat hij wel op het middenveld aan de bak komt, hopelijk dan in de loop van het seizoen als Bosz ziet dat Gudelj niks toevoegt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik reken Sinkgraven er toch maar bij, daar moet ie zich ook richten. Op het middenveld komt ie niet aan de bak.
Maar er mag er wel eentje bij ja al is de spits 1e prioriteit.
Sinkgraven is geen optie voor de plek van Gudelj en voor de andere posities heb je betere.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb liever dat hij wel op het middenveld aan de bak komt, hopelijk dan in de loop van het seizoen als Bosz ziet dat Gudelj niks toevoegt.
Maar waar maken we ons druk om, die buitenspeler en spits komen toch niet.
Waarom zou Sinkgraven geen optie zijn voor de plek van Gudelj? 100x meer talentquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sinkgraven is geen optie voor de plek van Gudelj en voor de andere posities heb je betere.
Een spits zie ik zeker wel komen, ook voor veel geld. Zal wel een type Haller worden al hoop ik niet dat hij het wordt.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij werd die hier vooral Gudelj aangerekend. Er riep wel iemand gelijk dat het de schuld van Cil was maar die heeft sowieso niet zo veel kijk op voetbal.
Tuurlijk, een bal die een meter voor je van richting wordt veranderd moet je hebben. Even snel je been uitsteken in een 1/10 seconde, kutkeeper.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]die bal had cil alsnog moeten hebben, als hij zijn been uitzet heeft hij hem gewoon.
Was gewoon een matige actie ook al wordt hij aangeraakt.
De bal gaat bijna onder zijn hand door terwijl hij stil zit... Het is geen enorme blunder, maar een Cillessen in vorm had m er uit gebokst.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tuurlijk, een bal die een meter voor je van richting wordt veranderd moet je hebben. Even snel je been uitsteken in een 1/10 seconde, kutkeeper.
Die bal gaat op 5cm afstand langs hem heen. Zo'n reflex is best denkbaar ja.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tuurlijk, een bal die een meter voor je van richting wordt veranderd moet je hebben. Even snel je been uitsteken in een 1/10 seconde, kutkeeper.
Eerste helft gevaarlijkste man op het veld idd. Hopelijk doet Marcie hem niet weg.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:42 schreef Vermecelli het volgende:
El Ghazi speelde een goede eerste helft. Jammer dat hij weer zo terug viel in de tweede.
Nu gaat het pas echt beginnenquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:17 schreef Brammess het volgende:
Ziyech naar Roma!!!!!!!! Eindelijk van Smoofie's gezeik af
Cillessen is de laatste tijd erg onzeker.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
De bal gaat bijna onder zijn hand door terwijl hij stil zit... Het is geen enorme blunder, maar een Cillessen in vorm had m er uit gebokst.
In de wandelgangen van Voetbalzone serieus nemenquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Ajax interesse in Adthe Nuhiu, 1,97 van Sheffield wednesday. Als dit waar is rol de club dan maar in landbouwzeil en duw het in de Amstel.
Anders kunnen we altijd nog rellen bij de Arena.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we bidden dat er snel wat wordt gedaan aan het middenveld.
Ik kijk uren naar het passingsplot. Het middenveld nagenoeg onzichtbaar.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders kunnen we altijd nog rellen bij de Arena.
Weet jij de weg, Stijn?
12 goals in 129 wedstrijden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Ajax interesse in Adthe Nuhiu, 1,97 van Sheffield wednesday. Als dit waar is rol de club dan maar in landbouwzeil en duw het in de Amstel.
Toen Sinkgraven af en toe vanuit het middenveld speelde gebeurde er eindelijk wat.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk uren naar het passingsplot. Het middenveld nagenoeg onzichtbaar.
Ajax showtimequote:Op zondag 7 augustus 2016 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de wandelgangen van Voetbalzone serieus nemen
Daar hoop ik inderdaad ook op, ik zie nu al liever Donny dan Klaassen/Gudelj en ik zou Sinkgraven daar toch ook wel weer eens willen zienquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we bidden dat er snel wat wordt gedaan aan het middenveld.
quote:
twitter:eeadmirer twitterde op zondag 07-08-2016 om 21:23:08@JBcommentator Berdyev was LITERALLY a father to him. No surprise he's mentally messed up. I expect an Instagram outburst soon. reageer retweet
twitter:BabakGolriz twitterde op zondag 07-08-2016 om 21:20:04@JBcommentator sounds like hes looked preoccupied and disappointed with Berdyev leaving reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |