Je langspeelplaat loopt weer eens vastquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Lekker hoor, 2 gele kaarten tegen fucking Sparta in 17 minuten. Wat een fucking debielen.
Je kan ook gewoon niks posten als je niks te melden hebt. Dacht dat jij de man van de inhoudelijke Posts was, maar dat valt vies tegen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je langspeelplaat loopt weer eens vast
Ik wil ook best inhoudelijk reageren op mensen die een redelijke inhoudelijk mening hebbenquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niks posten als je niks te melden hebt. Dacht dat jij de man van de inhoudelijke Posts was, maar dat valt vies tegen.
Ben ik ook wel benieuwd naar, al wordt er wel met een zes gespeeldquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:49 schreef Monolith het volgende:
Waarom staat er na een best vermakelijke voorbereiding weer gewoon FC Frank minus Milik en Younes?
Bedankt Hans.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar, al wordt er wel met een zes gespeeld
Het tempo ligt toch even wat hoger en Sparta speelt nog steeds met 11 man achter de bal.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:49 schreef Monolith het volgende:
Waarom staat er na een best vermakelijke voorbereiding weer gewoon FC Frank minus Milik en Younes?
Dus je hebt geen mening over het feit dat je al 2x geel pakt tegen een laagvlieger? Uh oké.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil ook best inhoudelijk reageren op mensen die een redelijke inhoudelijk mening hebben
Dat boeit mij werkelijk geen fuck inderdaad, in ieder geval niet het feit dat het tegen een laagvlieger isquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dus je hebt geen mening over het feit dat je al 2x geel pakt tegen een laagvlieger? Uh oké.
Die wordt niet bepaald beter inderdaad. Tijd om te verkopen.quote:
Dat boeit echt niemand wat. Kan gebeuren, verder kijken en doorlopen en de wedstrijd gewoon winnend afsluiten is op dit moment zaak nr. 1.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dus je hebt geen mening over het feit dat je al 2x geel pakt tegen een laagvlieger? Uh oké.
Dat wel, maar een middenveld Klaassen / Bazoer / Gudelj is toch vooral 'fysiek'. In mijn ogen is Gudelj daarin gewoon overbodig.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:51 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Het tempo ligt toch even wat hoger en Sparta speelt nog steeds met 11 man achter de bal.
Dat het grote Ajax al zover is afgegleden dat we eerst moeten zorgen dat we winnen tegen een promovendus voordat we ons mogen richten op het vertoonde spel zegt natuurlijk wel genoeg.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat boeit echt niemand wat. Kan gebeuren, verder kijken en doorlopen en de wedstrijd gewoon winnend afsluiten is op dit moment zaak nr. 1.
Voetballend ziet het er ook wel prima uit nuquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat boeit echt niemand wat. Kan gebeuren, verder kijken en doorlopen en de wedstrijd gewoon winnend afsluiten is op dit moment zaak nr. 1.
Eens. Al moet ik zeggen dat het het laatste kwartier allemaal best goed ingevuld wordtquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat wel, maar een middenveld Klaassen / Bazoer / Gudelj is toch vooral 'fysiek'. In mijn ogen is Gudelj daarin gewoon overbodig.
Gewoon lekker 10 meter over de middellijn gaan staan, heerlijkquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:00 schreef gazhims3lv het volgende:
Moet zeggen dat er toch leuk gevoetbald wordt hoor. Cassiera die ook lekker meedoet. Ziet er al beter uit dan het geluksvoetbal van Frank.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat wel, maar een middenveld Klaassen / Bazoer / Gudelj is toch vooral 'fysiek'. In mijn ogen is Gudelj daarin gewoon overbodig.
Precies, niet van dat angsthazengedoe.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon lekker 10 meter over de middellijn gaan staan, heerlijk
Eens. Te fysiek, waardoor je echt techniek/inzicht mist. Xavi en Iniesta waren ook niet fysiek, maar wel superieur qua techniek/inzicht/combinatievoetbal.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Helaas hebben we geen Xavi en Iniesta. Een Ziyech zou echter prima de Iniesta rol in kunnen vullen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:06 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens. Te fysiek, waardoor je echt techniek/inzicht mist. Xavi en Iniesta waren ook niet fysiek, maar wel superieur qua techniek/inzicht/combinatievoetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |