Derksen opperde dat vrijdag al.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:42 schreef Syntix het volgende:
Het is trouwens wachten totdat de media roepen dat Van Wolfswinkel naar Ajax had moeten gaan
Nog steeds FC Oogaids.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Tijd voor FC Oogaids
Oh nee wacht Frank is weg.
heb je kpnquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:34 schreef FritzWepper het volgende:
Wat is deze?![]()
Alle zenders doen het (Ziggo), alleen Fox Sports 1 nietZwart beeld. Andere wedstrijden wel beeld.
Iemand anders ook last van?
Foxie 5quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:34 schreef FritzWepper het volgende:
Wat is deze?![]()
Alle zenders doen het (Ziggo), alleen Fox Sports 1 nietZwart beeld. Andere wedstrijden wel beeld.
Iemand anders ook last van?
En dan was het ook nog een goede voorzet van El Ghaziquote:
Voor het eerst dat je wedstrijd van Ajax kunt kijken zonder dat je oogkanker kunt krijgenquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:35 schreef Zelus het volgende:
Nog meer mensen die Ajax willen kijken maar een zwart beeld hebben op fs1?
Fs2 t/m 5 werken wel.
Ik ben geen kpn klant, maar een echte Ajax klant: ZIggo dus
Lullig dit
Je langspeelplaat loopt weer eens vastquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Lekker hoor, 2 gele kaarten tegen fucking Sparta in 17 minuten. Wat een fucking debielen.
Je kan ook gewoon niks posten als je niks te melden hebt. Dacht dat jij de man van de inhoudelijke Posts was, maar dat valt vies tegen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je langspeelplaat loopt weer eens vast
Ik wil ook best inhoudelijk reageren op mensen die een redelijke inhoudelijk mening hebbenquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niks posten als je niks te melden hebt. Dacht dat jij de man van de inhoudelijke Posts was, maar dat valt vies tegen.
Ben ik ook wel benieuwd naar, al wordt er wel met een zes gespeeldquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:49 schreef Monolith het volgende:
Waarom staat er na een best vermakelijke voorbereiding weer gewoon FC Frank minus Milik en Younes?
Bedankt Hans.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar, al wordt er wel met een zes gespeeld
Het tempo ligt toch even wat hoger en Sparta speelt nog steeds met 11 man achter de bal.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:49 schreef Monolith het volgende:
Waarom staat er na een best vermakelijke voorbereiding weer gewoon FC Frank minus Milik en Younes?
Dus je hebt geen mening over het feit dat je al 2x geel pakt tegen een laagvlieger? Uh oké.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil ook best inhoudelijk reageren op mensen die een redelijke inhoudelijk mening hebben
Dat boeit mij werkelijk geen fuck inderdaad, in ieder geval niet het feit dat het tegen een laagvlieger isquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dus je hebt geen mening over het feit dat je al 2x geel pakt tegen een laagvlieger? Uh oké.
Die wordt niet bepaald beter inderdaad. Tijd om te verkopen.quote:
Dat boeit echt niemand wat. Kan gebeuren, verder kijken en doorlopen en de wedstrijd gewoon winnend afsluiten is op dit moment zaak nr. 1.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dus je hebt geen mening over het feit dat je al 2x geel pakt tegen een laagvlieger? Uh oké.
Dat wel, maar een middenveld Klaassen / Bazoer / Gudelj is toch vooral 'fysiek'. In mijn ogen is Gudelj daarin gewoon overbodig.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:51 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Het tempo ligt toch even wat hoger en Sparta speelt nog steeds met 11 man achter de bal.
Dat het grote Ajax al zover is afgegleden dat we eerst moeten zorgen dat we winnen tegen een promovendus voordat we ons mogen richten op het vertoonde spel zegt natuurlijk wel genoeg.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat boeit echt niemand wat. Kan gebeuren, verder kijken en doorlopen en de wedstrijd gewoon winnend afsluiten is op dit moment zaak nr. 1.
Voetballend ziet het er ook wel prima uit nuquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat boeit echt niemand wat. Kan gebeuren, verder kijken en doorlopen en de wedstrijd gewoon winnend afsluiten is op dit moment zaak nr. 1.
Eens. Al moet ik zeggen dat het het laatste kwartier allemaal best goed ingevuld wordtquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat wel, maar een middenveld Klaassen / Bazoer / Gudelj is toch vooral 'fysiek'. In mijn ogen is Gudelj daarin gewoon overbodig.
Gewoon lekker 10 meter over de middellijn gaan staan, heerlijkquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:00 schreef gazhims3lv het volgende:
Moet zeggen dat er toch leuk gevoetbald wordt hoor. Cassiera die ook lekker meedoet. Ziet er al beter uit dan het geluksvoetbal van Frank.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat wel, maar een middenveld Klaassen / Bazoer / Gudelj is toch vooral 'fysiek'. In mijn ogen is Gudelj daarin gewoon overbodig.
Precies, niet van dat angsthazengedoe.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon lekker 10 meter over de middellijn gaan staan, heerlijk
Eens. Te fysiek, waardoor je echt techniek/inzicht mist. Xavi en Iniesta waren ook niet fysiek, maar wel superieur qua techniek/inzicht/combinatievoetbal.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Helaas hebben we geen Xavi en Iniesta. Een Ziyech zou echter prima de Iniesta rol in kunnen vullen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:06 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens. Te fysiek, waardoor je echt techniek/inzicht mist. Xavi en Iniesta waren ook niet fysiek, maar wel superieur qua techniek/inzicht/combinatievoetbal.
We hebben echt wel wat spelers met wat creativiteit. Sinkgraven/Nouri bijv.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:08 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Helaas hebben we geen Xavi en Iniesta. Een Ziyech zou echter prima de Iniesta rol in kunnen vullen.
Ik vind het niet matigquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het matig, ja. Maar nog altijd kleine vooruitgang tov vorig jaar
Sinkgraven en Nouri zijn niet klaar om op die plek te spelen. Al wordt het voor Nouri wel tijd om eens wat kansjes te krijgen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
We hebben echt wel wat spelers met wat creativiteit. Sinkgraven/Nouri bijv.
Ik hoor dat vaak; Spelers zijn er niet klaar voor etc maar als je ze niet opstelt dan is daar niks van te zeggen. Geef sommige eens 3-4 wedstrijden de kans dan pas is daar een zinnig woord over te zeggen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:13 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Sinkgraven en Nouri zijn niet klaar om op die plek te spelen. Al wordt het voor Nouri wel tijd om eens wat kansjes te krijgen.
Klopt. Je ziet geen kansen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:14 schreef FritzWepper het volgende:
Ik vind het behoorlijk matig. Leuk dat Sparta Ajax vanaf de middellijn tot aan zestien aan de bal laat, maar ze hebben niet de kwaliteit om dat balbezit om te zetten in kansen.
Wat mij vooral opvalt is dat Ajax onder Bosz knullig balverlies lijd en stomme goals tegenkrijgt. Dit is onder Bosz ook zo geweest bij Vitesse etc. Ligt dit niet aan het systeem ipv aan de spelers? Niet voor het eerst dat ik dit zie onder hem.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:14 schreef FritzWepper het volgende:
Ik vind het behoorlijk matig. Leuk dat Sparta Ajax vanaf de middellijn tot aan zestien aan de bal laat, maar ze hebben niet de kwaliteit om dat balbezit om te zetten in kansen.
Waarom zijn zij er niet klaar voor om daar te spelen? Kan toch ipv Gudelj, die laat ook niks zien en die gaat ook niet beter worden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:13 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Sinkgraven en Nouri zijn niet klaar om op die plek te spelen. Al wordt het voor Nouri wel tijd om eens wat kansjes te krijgen.
Omdat ze niet minstens 1.80 zijn en fysiek niet sterk genoeg zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zijn zij er niet klaar voor om daar te spelen? Kan toch ipv Gudelj, die laat ook niks zien en die gaat ook niet beter worden.
Hetgeen wat spelers als Sinkgraven en ook een Andersen missen is vooral zelfvertrouwen. Of echt die bluf dat ze goed zijn. Daardoor komen hun kwaliteiten er niet altijd uit.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:26 schreef S0nic het volgende:
[..]
Omdat ze niet minstens 1.80 zijn en fysiek niet sterk genoeg zijn.
Even tanken hoorquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hetgeen wat spelers als Sinkgraven en ook een Andersen missen is vooral zelfvertrouwen. Of echt die bluf dat ze goed zijn. Daardoor komen hun kwaliteiten er niet altijd uit.
Maar denk dat Sinkgraven met wat wedstrijden vertrouwen op de linkshalf positie goed gaat uitpakken hoor
Eerste helft ook, voor de oplettende kijkerquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Tweede helft lukt het opeens wel allemaal
Nou Hans, dat viel wel mee. Maar bedankt voor je bijdrage.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerste helft ook, voor de oplettende kijker
Nu hebben we 80% tikkievooruitvoetbal, ik teken ervoorquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:56 schreef Monolith het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk. Beter dan het 80% balbezit tikkiebreedvoetbal van vorig seizoen.
Natuurlijk is het 'maar Sparta', maar dat is wel het type elf man in de eigen zestien ploeg waar Ajax het altijd moeilijk mee had. Staan zelfs met 3-1 achter die marge van -2 nog met hand en tand te verdedigen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:02 schreef Pedroso het volgende:
Prima wedstrijd ook al is het maar Sparta. Ook niets mis mee dat Sinkgraven een keer een prima wedstrijd speelt.
Vorig seizoen konden we rustig 60 minuten wachten tot het eerste schot op doel, da's wel anders nuquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk is het 'maar Sparta', maar dat is wel het type elf man in de eigen zestien ploeg waar Ajax het altijd moeilijk mee had. Staan zelfs met 3-1 achter die marge van -2 nog met hand en tand te verdedigen.
Vandaag doet Ajax het vooralsnog prima.
Na de 1-3 vond Ajax het ook wel best.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:07 schreef Pedroso het volgende:
Goaltje erbij en het is de uitslag die je vooraf hoopt maar 1-3 had ik ook wel voor getekend.
Omdat het een lachertje is, niets aan de hand. Anders had ik het met je eens geweest.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:12 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom altijd dat gejank/gekanker richting de scheidsrechter nadat de kaart is gegeven? Het is niet alsof hij de kaart seponeert ofzo
Dan nog. Wat schiet je ermee op? Helemaal niks. Loop van dat veld af en doe na de wedstrijd je zegje.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Omdat het een lachertje is, niets aan de hand. Anders had ik het met je eens geweest.
Wel duidelijk trouwens waarom hij nooit Ajax 1 heeft gehaald, matige speler.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:11 schreef gazhims3lv het volgende:
Wel lekker hoor zo'n huurling die je een rode kaart aansmeert terwijl de wedstrijd al gespeeld is.
Afgezien van irritatie ook gewoon vaak een psychologisch spelletje.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:12 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom altijd dat gejank/gekanker richting de scheidsrechter nadat de kaart is gegeven? Het is niet alsof hij de kaart seponeert ofzo
Matig IQ ook.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wel duidelijk trouwens waarom hij nooit Ajax 1 heeft gehaald, matige speler.
Het is het domste wat je kunt doen, want je stookt je teamgenoten op en die gaan zeiken hop nog een kaart. Loop gewoon weg en maak je niet druk.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Afgezien van irritatie ook gewoon vaak een psychologisch spelletje.
Volgens mij werd die hier vooral Gudelj aangerekend. Er riep wel iemand gelijk dat het de schuld van Cil was maar die heeft sowieso niet zo veel kijk op voetbal.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:16 schreef Pedroso het volgende:
Waarom wordt die 1e goal Cillissen aangerekend trouwens ? Kon ie weinig aan doen.
Als Blom je verdedigers zo snel geel geeft, weet je dat er later een tweede volgt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:10 schreef Pedroso het volgende:
Blom wil ook genoemd worden in de kranten blijkbaar, lachertje van een gele kaart / rode kaart. Volgende week Sanchez maar laten debuteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |