Bij Ajaxshowtime krijg ik een zwaar calimero-gevoel . Iedereen is tegen Ajax en allesquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Voetbalzone is vaak zeer irritant. Met users als Pukkiedukkie, Hansje1969, jollie18, Jolano, AFCAnats, Renaldino, Rombomcu, Mentalist, ASroma8 etc etc. Wat een vreselijke figuren posten daar.
Op Ajaxshowtime voel ik de neiging niet om door te scrollen naar de reacties. Ik vind voetbalzone dus veel erger. Maar hoe dan ook, zo'n spits zou Ajax maar aantrekken. Zak je als club nog verder weg.
Die ken ik voor een reden. Het is wel een handige site ja, maar absoluut niet verder dan het nieuwsartikel lezen, loop je gelijk aids op.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je die usernames kent![]()
Ik vind voetbalzone wel handig omdat het alle nieuwsfeitjes op een rij zet, maar die comments slaan vaak toch nergens op dus daar kijk ik niet eens meer naar.
Dat is waar. Zitten vaak wel de nee tegen peter B figuren. Dat verklaart het natuurlijk wel, pijnlijk gebrek aan herseninhoud, enkele daar gelaten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Ajaxshowtime krijg ik een zwaar calimero-gevoel . Iedereen is tegen Ajax en alles
True, true.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:47 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Ik vind dat Riedewalt eigenlijk op 6 hoort, maar omdat Viergever en Westermann er niks van bakken moet hij in de verdediging. Het feit dat die jongen op zijn leeftijd 3 posities beheerst getuigd van veel voetbal intelligentie. Hij is een beter versie van Daley Blind.
Of we het moeten geloven is een tweedetwitter:AFCAHeadlines twitterde op zondag 07-08-2016 om 20:40:44BREAKING: #Juventus meldt zich met 45 miljoen euro voor #Bazoer. reageer retweet
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:28 schreef Ooku het volgende:
Of we het moeten geloven is een tweedetwitter:AFCAHeadlines twitterde op zondag 07-08-2016 om 20:40:44BREAKING: #Juventus meldt zich met 45 miljoen euro voor #Bazoer. reageer retweet
Mwohtwitter:MikeVerweij twitterde op zondag 07-08-2016 om 22:26:37Geen idee @Floris_S97 dat @AFCAHeadlines heeft in verleden zo veel onzin geschreven dat ik ze heb geblokkeerd 😉 Maar wat roepen ze nu weer? reageer retweet
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:28 schreef Ooku het volgende:
twitter:AFCAHeadlines twitterde op vrijdag 17-06-2016 om 22:36:27#Ajax zal maandag niet alleen #Sanchez presenteren. Ook #Huntelaar. Tekent voor 2 seizoenen, optie voor jaar extra. reageer retweet
Verweij vuurt schoten.twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 07-08-2016 om 22:29:28Oh joh @rvdervegt @Floris_S97 ... @AFCAHeadlines geen enkel contact binnen Ajax, maar wel dikke duim. Pogba weg, dus misschien Bazoer. Jaja reageer retweet
Ik snap dit soort accounts wel. Lekker onzin schrijven elke keer en toch zijn er elke keer weer mensen die erin trappen omdat ze het wel willen geloven.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]twitter:AFCAHeadlines twitterde op vrijdag 17-06-2016 om 22:36:27#Ajax zal maandag niet alleen #Sanchez presenteren. Ook #Huntelaar. Tekent voor 2 seizoenen, optie voor jaar extra. reageer retweet
Goud als het waar was. Maar iedere randdebiel kan zien dat het zo ongeloofwaardig en incorrect als wat is.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]twitter:AFCAHeadlines twitterde op vrijdag 17-06-2016 om 22:36:27#Ajax zal maandag niet alleen #Sanchez presenteren. Ook #Huntelaar. Tekent voor 2 seizoenen, optie voor jaar extra. reageer retweet
Ik had niet verwacht dat zulke slechte kanalen konden bestaan. Misschien kunnen we hier eenzelfde topic starten. 'De Speld VBL'.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap dit soort accounts wel. Lekker onzin schrijven elke keer en toch zijn er elke keer weer mensen die erin trappen omdat ze het wel willen geloven.
quote:'Balotelli naar Ajax.'
Geweldige site is dat. Als ik wil lachen fa ik daar naar toe.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Ajaxshowtime krijg ik een zwaar calimero-gevoel . Iedereen is tegen Ajax en alles
Ik ook eigenlijk . Altijd na een aflevering van VIquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geweldige site is dat. Als ik wil lachen fa ik daar naar toe.
Hoe Cassierra die bal meenam was echt puur genotquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:46 schreef Dven het volgende:
Ik lees trouwens heel veel commentaren over hoe zwak die bal van Sinkgraven op Cassierra zou zijn. De goal meermaals herbekeken en eigenlijk doet Sinkgraven het niet meer dan fantastisch. Slim weglopen van z'n (toegegeven, slapende) directe tegenstander, afvallende bal in een split second met rechts aannemen en vervolgens met links meegeven.
Daar kwam al met al meer finesse bij kijken dan het op het eerste oog misschien leek. En vervolgens natuurlijk perfect afgerond door Cassierra.
Ik ben ook écht van mening dat je met een spits van de orde Huntelaar móét aankomen wil je de twee mannen die er nu staan het veld laten ruimen. Zonder 'kanon' wil ik ze die kans best wel geven.
Dan meer de .netwerkjes. Dat is FP-materiaal qua voetbal.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geweldige site is dat. Als ik wil lachen fa ik daar naar toe.
Ik ben ook wel fan van Cassierra moet ik zeggen, denk dat dat een aardig spitsje kan wordenquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:46 schreef Dven het volgende:
Ik lees trouwens heel veel commentaren over hoe zwak die bal van Sinkgraven op Cassierra zou zijn. De goal meermaals herbekeken en eigenlijk doet Sinkgraven het niet meer dan fantastisch. Slim weglopen van z'n (toegegeven, slapende) directe tegenstander, afvallende bal in een split second met rechts aannemen en vervolgens met links meegeven.
Daar kwam al met al meer finesse bij kijken dan het op het eerste oog misschien leek. En vervolgens natuurlijk perfect afgerond door Cassierra.
Ik ben ook écht van mening dat je met een spits van de orde Huntelaar móét aankomen wil je de twee mannen die er nu staan het veld laten ruimen. Zonder 'kanon' wil ik ze die kans best wel geven.
"Ik heb Bosz gigantisch veel krediet gegeven, maar dat is op na vandaag"quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan meer de .netwerkjes. Dat is FP-materiaal qua voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |