Die bal gaat op 5cm afstand langs hem heen. Zo'n reflex is best denkbaar ja.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tuurlijk, een bal die een meter voor je van richting wordt veranderd moet je hebben. Even snel je been uitsteken in een 1/10 seconde, kutkeeper.
Eerste helft gevaarlijkste man op het veld idd. Hopelijk doet Marcie hem niet weg.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:42 schreef Vermecelli het volgende:
El Ghazi speelde een goede eerste helft. Jammer dat hij weer zo terug viel in de tweede.
Nu gaat het pas echt beginnenquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:17 schreef Brammess het volgende:
Ziyech naar Roma!!!!!!!! Eindelijk van Smoofie's gezeik af
Cillessen is de laatste tijd erg onzeker.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
De bal gaat bijna onder zijn hand door terwijl hij stil zit... Het is geen enorme blunder, maar een Cillessen in vorm had m er uit gebokst.
In de wandelgangen van Voetbalzone serieus nemenquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Ajax interesse in Adthe Nuhiu, 1,97 van Sheffield wednesday. Als dit waar is rol de club dan maar in landbouwzeil en duw het in de Amstel.
Anders kunnen we altijd nog rellen bij de Arena.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we bidden dat er snel wat wordt gedaan aan het middenveld.
Ik kijk uren naar het passingsplot. Het middenveld nagenoeg onzichtbaar.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders kunnen we altijd nog rellen bij de Arena.
Weet jij de weg, Stijn?
12 goals in 129 wedstrijden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Ajax interesse in Adthe Nuhiu, 1,97 van Sheffield wednesday. Als dit waar is rol de club dan maar in landbouwzeil en duw het in de Amstel.
Toen Sinkgraven af en toe vanuit het middenveld speelde gebeurde er eindelijk wat.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk uren naar het passingsplot. Het middenveld nagenoeg onzichtbaar.
Ajax showtimequote:Op zondag 7 augustus 2016 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de wandelgangen van Voetbalzone serieus nemen
Daar hoop ik inderdaad ook op, ik zie nu al liever Donny dan Klaassen/Gudelj en ik zou Sinkgraven daar toch ook wel weer eens willen zienquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we bidden dat er snel wat wordt gedaan aan het middenveld.
quote:
twitter:eeadmirer twitterde op zondag 07-08-2016 om 21:23:08@JBcommentator Berdyev was LITERALLY a father to him. No surprise he's mentally messed up. I expect an Instagram outburst soon. reageer retweet
twitter:BabakGolriz twitterde op zondag 07-08-2016 om 21:20:04@JBcommentator sounds like hes looked preoccupied and disappointed with Berdyev leaving reageer retweet
Ik vind dat Riedewalt eigenlijk op 6 hoort, maar omdat Viergever en Westermann er niks van bakken moet hij in de verdediging. Het feit dat die jongen op zijn leeftijd 3 posities beheerst getuigd van veel voetbal intelligentie. Hij is een beter versie van Daley Blind.quote:
Eens, riedewald heeft iets van busquets weg. Grootste talent van Ajax momenteel. Volgens mij zit er ook wel een goede kop op.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:47 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Ik vind dat Riedewalt eigenlijk op 6 hoort, maar omdat Viergever en Westermann er niks van bakken moet hij in de verdediging. Het feit dat die jongen op zijn leeftijd 3 posities beheerst getuigd van veel voetbal intelligentie. Hij is een beter versie van Daley Blind.
Voetbalzone is vaak zeer irritant. Met users als Pukkiedukkie, Hansje1969, jollie18, Jolano, AFCAnats, Renaldino, Rombomcu, Mentalist, ASroma8 etc etc. Wat een vreselijke figuren posten daar.quote:
Dat je die usernames kentquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Voetbalzone is vaak zeer irritant. Met users als Pukkiedukkie, Hansje1969, jollie18, Jolano, AFCAnats, Renaldino, Rombomcu, Mentalist, ASroma8 etc etc. Wat een vreselijke figuren posten daar.
Op Ajaxshowtime voel ik de neiging niet om door te scrollen naar de reacties. Ik vind voetbalzone dus veel erger. Maar hoe dan ook, zo'n spits zou Ajax maar aantrekken. Zak je als club nog verder weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |