Nee, er stond een paard in de weg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is die loper al een keer 2e geworden bij het WK?
Ik vermaak mij uitstekend in dit topic. Alleen jammer dat er hier en daar wat wordt weggemod maar verder hoor je me niet klagenquote:
Exactquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat verklaart alle posts in dit topic
Fysiek spelen ze gewoon harderquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frankrijk en overmijnlijkmentaliteit.
Wat insinueer je hier?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi, je lijkt me iemand die open staat voor nieuwe ervaringen
Straf zegquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:58 schreef Collide het volgende:
Al 8 strafballen gegeven deze wedstrijd.
Mijn waardering voor jou slaat om in een soort adoratiequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:58 schreef Coco98 het volgende:
Mijn irritatie jegens Frankrijk slaat om in een soort haat.
Eens. Gewoon een matig begin, maar deze wedstrijd is nog niet gespeeld.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aanvallend is Nederland matig en verdedigend onvoldoende.
Pak me nog meer aan. Heb het succes van de handbalsters eerder in proportiesch geplaatst.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit is zelfs voor jouw getroll nog vol schaamte
Daar doen alle Fransen me inderdaad aan denkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Flauw dat Mauresmo mee mag doen.
Weet je al tegen wie Ajax moet in de vCL?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pak me nog meer aan. Heb het succes van de handbalsters eerder in proportiesch geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |