nope, doet hij gelukkig nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Aha duidelijk! En mag dus aannemen dat necrobot zo slim is dat niet te doen?
Ik weet het niet zeker, maar je hebt een parameter die heeft minIVfortransfer (of iets dergelijks) daarmee geef je aan wat je minimale IV moet zijn om hem te houden. Die IV gebruikt hij dan om te bepalen of hij gaan snipen of niet. Je kan namelijk naast "unknown IV" oof bekende IV's doorkrijgen via die feed locaters.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:16 schreef DannyDeko het volgende:
Wat houdt de parameter UseTransferIvForsnipe trouwens in? Zag 'm hier zowel als true en false voorbij komen.
Ah thanks, soms zijn de benamingen niet allemaal even duidelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:27 schreef xeromorphic het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar je hebt een parameter die heeft minIVfortransfer (of iets dergelijks) daarmee geef je aan wat je minimale IV moet zijn om hem te houden. Die IV gebruikt hij dan om te bepalen of hij gaan snipen of niet. Je kan namelijk naast "unknown IV" oof bekende IV's doorkrijgen via die feed locaters.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:36 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het niet lopen, ze doen het op het moment vooral om de load op de servers te verminderen.
Ah zo, bedankt voor de uitlegquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:37 schreef picodealion het volgende:
[..]
Afgezien van of het cheaten is, PokeAdvisor haalde data op van de Niantic servers, en daar zijn ze niet blij mee. De servers hebben het al zwaar genoeg.
Je snapt toch hopelijk dat het je enorm hoge level en sterke pokemon zijn (die je dus via botten verkrijgt) wat het oneerlijk maakt als je aan gym-battles gaat doen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:37 schreef xeromorphic het volgende:
vallen jullie ook gyms aan met jullie bot accounts (zonder de bot natuurlijk, want gyms aanvallen met bots verpest echt de game voor anderen (imho)).
Ik bedoel meer om wat meer bag space te kunnen kopen enzo.
Neem in ieder geval verantwoordelijkheid voor je eigen acties, en schrijf dat niet zo lame af op de imperfecties van het spel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:26 schreef IDkaart het volgende:
Ik heb het opnieuw opgestart en nu werkt hij heel goed... Ik zie dat er al veel nieuwe Pokémon zijn gevangen die ik nog niet had.En ik ben al een level omhoog.
Wel vraag ik mij af hoe je de bot op een andere locatie kan laten rondlopen? Ik begreep dat Kijkduin en het Zuidpark in Den Haag aanraders zijn?
Tevens: Best dom van die makers van Pokémon Go dat dat eieren uitbroeden niet goed werkt en ook dat er overal steeds dezelfde Pokémon zitten.Anders had ik die bot niet gedownload.
Best wel vervelend dat na 28km het ei maar voor 7km is uitgebroed...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:57 schreef probeer het volgende:
[..]
Neem in ieder geval verantwoordelijkheid voor je eigen acties, en schrijf dat niet zo lame af op de imperfecties van het spel.
Join the club, hebben we allemaal last van. Mijn ei heeft gister toch zeker een goede kilometer op 5.0/5.0 gestaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:00 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Best wel vervelend dat na 28km het ei maar voor 7km is uitgebroed...
ehm, niet helemaal... ik ben nog lang geen level 40 en de gyms bij mij in de buurt hebben nog gewoon net zulke sterke pokemon als ik. Daarnaast gooi ik er 900 cp pokemon in. Ik wil alleen ff mn dagelijkse 10 pokecoins. (ja ik weet dat je meer krijgt met meer gyms, maar dat is hier niet te doen, worden te snel weer overgenomen)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:56 schreef probeer het volgende:
[..]
Je snapt toch hopelijk dat het je enorm hoge level en sterke pokemon zijn (die je dus via botten verkrijgt) wat het oneerlijk maakt als je aan gym-battles gaat doen?
Hier ook zo'n lul van level 40 die gyms overneemt. En bedankt.
Tof, maar ik heb niet zoveel met anekdotische verhalen van die ene botter die dan heus waar maar 1 gym aanvalt en daarbij echt geen voorsprong heeft door zijn cheaten, omdat hij heus waar alleen pokemon van hetzelfde level gebruikt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:15 schreef xeromorphic het volgende:
[..]
ehm, niet helemaal... ik ben nog lang geen level 40 en de gyms bij mij in de buurt hebben nog gewoon net zulke sterke pokemon als ik. Daarnaast gooi ik er 900 cp pokemon in. Ik wil alleen ff mn dagelijkse 10 pokecoins. (ja ik weet dat je meer krijgt met meer gyms, maar dat is hier niet te doen, worden te snel weer overgenomen)
Zo, lekker toontje. Zegt weer genoeg.quote:
Mocht je de tijdelijke softban accepteren en een hele berg charmander willen dan moet je eens naar central park gaan. Rond het museum spawen om de paar minuten charmanders en bulbasaurs. 40.781720, -73.974785quote:
Hartelijk dank, ik ga die in de loop van de middag proberen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:53 schreef xeromorphic het volgende:
[..]
Mocht je de tijdelijke softban accepteren en een hele berg charmander willen dan moet je eens naar central park gaan. Rond het museum spawen om de paar minuten charmanders en bulbasaurs. 40.781720, -73.974785
Iemand die hier wat op weet ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ben nu nog aan het kutten om er voor te zorgen dat ie niet een 1200 CP met 90% IV transfered als ik al een 1201 CP met 40% IV heb.
"KeepMinCp": 1700,quote:
Haha ja mooi is dat. Probeer je iets nieuws uit en ineens vliegt een 2500+cp Pokémon met iv 94 de deur uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:09 schreef xeromorphic het volgende:
[..]
"KeepMinCp": 1700,
"KeepMinIvPercentage": 90.0, <-- geze geeft aan dat hij geen pokemon transfered als ze hoger zijn dan de IV waarde.
"KeepMinLvl": 15,
"KeepMinOperator": "or", <-- deze zegt dat een van de 3 waardes hierboven gelden. Zet je deze op "and" dan moet alle waardes kloppen voor hij een pokemon bewaard.
** edit**
Pas wel een beetje op met pielen; ik heb gister 3 kwart van mn pokemon per ongeluk verwijderd
Ik kan het niet laten om hier toch even op te reageren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Inloggen op telefoon zou softban opleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |