Is tot op heden niet gebeurd las ik. En anders jammer dan was Pokemon leuk voor deze zomer en gaan we terug naar het echte leven.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:33 schreef So_Surreal het volgende:
Gebruiken jullie Necrobot ook op jullie main-account?
En zijn jullie dan niet bang om tegen een ban op te lopen ?
Ik heb wel meer problemen met de nieuwe versie;quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik krijg vaak de melding Do not find a Pokemon within the SnipingScanOffset. Ik heb hem nu in de config op 100.000 gezet maar krijg nog steeds die melding. Jullie daar ook last van? Sinds de update van Necrobot lijkt het.
ik zit ok heel vaak in de config te kloten krijg 9/10 code error bij opstarten maar heb hem nu zo als goed staanquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:41 schreef xeromorphic het volgende:
[..]
Ik heb wel meer problemen met de nieuwe versie;
Zo krijg ik ook: "Encounter problem: Encounter not in range" of "possible softban" willekeurig, ookal snipe ik niet op het moment en loop ik 30 km/h ook al een keer gehad dat hij in een recycle loop terecht kwam.
Ik ben weer terug gegaan naar 0.7.6, die werkt het best bij mij; Autoupdate uitgezet, want anders kan hij niet opstarten
gister trouwens iets te veel in mijn config lopen knoeien... heeft hij 3 kwart van mijn pokemon getransfered
Doe ik wel, waarom weet ik ook nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:49 schreef Rambow het volgende:
Is het in te stellen dat je zowel hoogste IV als hoogste CP bewaard?
nieuwe update v0.8.0quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:49 schreef xeromorphic het volgende:
[..]
Doe ik wel, waarom weet ik ook niet. Wie weet heb ik er ooit nog wat aan
mijn oude versie 0.7.6 doet het ook niet meer goed.
Ze zullen waarschijnlijk wel het een en ander hebben aangepast. Vandaag maar eens even afwachten.
klopt, maar die werkt niet lekker bij mijquote:
Kun je die delen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:10 schreef amp25 het volgende:
heb nu een config file die gewoon 150 a 200.000 xp per uur loopt
Elke interactie is cheaten volgens Nianticquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:15 schreef Aaap het volgende:
Is pokeadvisor ook cheaten? Op hun site staat dat ze uit de lucht zijn gehaald door niantic.
O, dat wist ik niet, heb een paar keer met mijn trainer club ingelogd op pokeadvisor en zou hiervoor gebanned kunnen worden..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:23 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Elke interactie is cheaten volgens Niantic
Volgens de TOS mag je niet eens aan elkaar vertellen wat waar spawnt
Zo'n vaart zal het niet lopen, ze doen het op het moment vooral om de load op de servers te verminderen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:27 schreef Aaap het volgende:
[..]
O, dat wist ik niet, heb een paar keer met mijn trainer club ingelogd op pokeadvisor en zou hiervoor gebanned kunnen worden..
Dus ze gaan straks dan ook Facebook blokken
Afgezien van of het cheaten is, PokeAdvisor haalde data op van de Niantic servers, en daar zijn ze niet blij mee. De servers hebben het al zwaar genoeg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:15 schreef Aaap het volgende:
Is pokeadvisor ook cheaten? Op hun site staat dat ze uit de lucht zijn gehaald door niantic.
Al gevondenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:31 schreef So_Surreal het volgende:
Hoe stel ik in Necrobot in dat hij ook de zeldzamere Pokemon als Snorlax automatisch transferd wanneer hij er een heeft die sterker is?
omdat je naar een andere plek teleporteert, de pokemon aanklikt (dus niks anders doet) en vervolgens weer terug naar je "legale" plek teleporteerd om het gevecht te doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:13 schreef DannyDeko het volgende:
Hoe kan t dat je met dat snipen geen softban krijgt dan?
Aha duidelijk! En mag dus aannemen dat necrobot zo slim is dat niet te doen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:23 schreef xeromorphic het volgende:
[..]
omdat je naar een andere plek teleporteert, de pokemon aanklikt (dus niks anders doet) en vervolgens weer terug naar je "legale" plek teleporteerd om het gevecht te doen.
Je vangt de pokemon dus op de plek waar je mag zijn.
Ga je tijdens het snipen op de plek ook nog even aan een pokestop zitten, dan heb je meteen een softban te pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |