Als je een hekel hebt aan randomness en klein grut is pokemon sowieso geen spel voor je lijkt mequote:Op maandag 8 augustus 2016 13:34 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik vond rondlopen en alleen maar pidgeys vangen en naar 3000+ in gyms kijken niet leuk meer. Nu vind ik het wel weer leuk
Oke. Vandaar dat ik heel mijn jeugd aan mijn gameboy gelijmd zat.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als je een hekel hebt aan randomness en klein grut is pokemon sowieso geen spel voor je lijkt me
Met uitzondering dat je met de main games steeds nieuwe Pokémon hebt per route en niet alleen maar Rattata en Pidgey.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als je een hekel hebt aan randomness en klein grut is pokemon sowieso geen spel voor je lijkt me
Nee, vind gyms aanvallen niet echt boeiend. Bag space heb ik nu 400. Meer dan genoeg.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:37 schreef xeromorphic het volgende:
vallen jullie ook gyms aan met jullie bot accounts (zonder de bot natuurlijk, want gyms aanvallen met bots verpest echt de game voor anderen (imho)).
Ik bedoel meer om wat meer bag space te kunnen kopen enzo.
hij loopt rond en vangt automatisch alle pokemon.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:35 schreef IDkaart het volgende:
Kan iemand kort en duidelijk uitleggen hoe dat Necrobot werkt? En wat de voordelen ervan zijn? (Behalve eieren laten uitkomen.)
dat wil ik ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hij loopt rond en vangt automatisch alle pokemon.
Kan je allemaal wijzigen in dat config bestandje.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:46 schreef TryX het volgende:
Hoe zet je bij necrobot uit dat hij pokemons weg doet en ze evolueerd?
Daarom heb ik 1 account voor fair play op mijn mobiel en 1 voor Necrobot en Bluestacks op de PCquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:33 schreef So_Surreal het volgende:
Gebruiken jullie Necrobot ook op jullie main-account?
En zijn jullie dan niet bang om tegen een ban op te lopen ?
Zo doe ik het ook, had alleen vanmorgen 2x een softban op dat account, deed dat spoofen niet helemaal goed.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:38 schreef playirelia het volgende:
[..]
Daarom heb ik 1 account waarop ik fair play op mijn mobiel en 1 voor Necrobot en Bluestacks op de PC
Nee, waarom zou je. Vandaag 5 uur gedraaid en heb echt te bizarre Pokémon. Pokedex ook bijna vol. Moet er nog 4 geloof ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:41 schreef So_Surreal het volgende:
En laten jullie die bot ook gewoon 24/7 aanstaan ?
Jij gebruikt zeker een sniper ?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, waarom zou je. Vandaag 5 uur gedraaid en heb echt te bizarre Pokémon. Pokedex ook bijna vol. Moet er nog 4 geloof ik.
Volgens mij draait https://github.com/jabbink/PokemonGoBot prima op OSXquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:49 schreef DannyDeko het volgende:
Meh het aanbod voor OSX is een stuk minder. Een OSX geburiker hier die wat tips heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |