Ben benieuwdquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:14 schreef steffo78 het volgende:
Ik raad het gebruik van Necrobot ten sterkste af. Die bot is heel slecht beveiligd tegen bans. Pokemobbot is een goed alternatief. Sniping werkt daar standaard op, je hoeft niets in te stellen. Als je een feeder draait zal hij automatisch snipen.
"De makers" van Necrobot hadden een DMCA ingediend tegen Pokemobbot, omdat ze zogezegd code hadden gekopieerd van hun. Het is inmiddels duidelijk dat het net andersom was.
Je kan de laatste versie hier downloaden: https://forum.pokemobbot.com/topic/380-pokemobbot-20160811c/
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:14 schreef steffo78 het volgende:
Ik raad het gebruik van Necrobot ten sterkste af. Die bot is heel slecht beveiligd tegen bans. Pokemobbot is een goed alternatief. Sniping werkt daar standaard op, je hoeft niets in te stellen. Als je een feeder draait zal hij automatisch snipen.
"De makers" van Necrobot hadden een DMCA ingediend tegen Pokemobbot, omdat ze zogezegd code hadden gekopieerd van hun. Het is inmiddels duidelijk dat het net andersom was.
Je kan de laatste versie hier downloaden: https://forum.pokemobbot.com/topic/380-pokemobbot-20160811c/
En waar zijn ze van Pokemobbot begonnen.. Bij necro dus tja andersom lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:14 schreef steffo78 het volgende:
Kun je ook geen pokemon vangen? (ontsnappen en vluchten meteen)quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:06 schreef amp25 het volgende:
nog meer mensen last van dit
kan geen pokstop pakken zegt try again later
Dat had ik al voordat ik ooit een bot gebruikte. ':') Je moet dan in theorie 40 keer achter elkaar het bij dezelfde pokestop opnieuw proberen, maar na 35 keer lukte het al bij mij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:06 schreef amp25 het volgende:
nog meer mensen last van dit
kan geen pokstop pakken zegt try again later
klopt maar 40x aan pokstop draaien helpt deze keer nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:12 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Kun je ook geen pokemon vangen? (ontsnappen en vluchten meteen)
Geduld, je bent te snel van de ene naar andere plek gegaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:16 schreef amp25 het volgende:
[..]
klopt maar 40x aan pokstop draaien helpt deze keer niet
Bam, ban!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:16 schreef amp25 het volgende:
[..]
klopt maar 40x aan pokstop draaien helpt deze keer niet
is een tijdelijke IP ban, duurt een aantal uurtjes..quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:17 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Bam, ban!
Probeer de account op een ander IP
Waar er 1 gaat, staan er 3 op meestalquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:38 schreef amp25 het volgende:
NecroBot Announcement
"Due to legal action started being started against bot creators/devs we will have to say goodbye to this amazing community, this discord will remain open but all projects will be closed related to our beloved Necrobot. We had fun, it was a nice time, but sadly we have to close up.
It was an awesome Time, thank you!"
Bans zijn niet meer tijdelijk altijd ....quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:15 schreef TryX het volgende:
[..]
is een tijdelijke IP ban, duurt een aantal uurtjes..
Heb er nog niemand over gehoord, alleen tijdelijke IP bans ipv account banning.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:03 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Bans zijn niet meer tijdelijk altijd ....
maak gebruik van een map, je kunt dan zien waar ze spawnen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:49 schreef IDkaart het volgende:
Waar heb je nou goede nesten van Charmender/Bulbasaur/Squirtle/Dratini?
Het handige met cheaten is juist dat je deze Pokémon eindelijk eens kunt laten evolueren.Maar ik heb geen idee welke coördinaten ik moet gebruiken.
Pokémon Go Radar kan toch ook via internet? Die geeft helaas niet echt goed weer waar Pokémon zitten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:36 schreef totalvamp het volgende:
[..]
maak gebruik van een map, je kunt dan zien waar ze spawnen.
Als je android hebt(root) kun je ook pokemon go radar installeren.
ja kan ook en het geeft precies aan waar ze zitten tot op de meter correct.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:37 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Pokémon Go Radar kan toch ook via internet? Die geeft helaas niet echt goed weer waar Pokémon zitten.
Volgens mij werkt het niet helemaal. Net met een charmender wel. maar meermaals met een porygon niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:41 schreef totalvamp het volgende:
[..]
ja kan ook en het geeft precies aan waar ze zitten tot op de meter correct.
Kan zijn dat de timer al was verlopen, vaak zijn ze maar een aantal minuten beschikbaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:58 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het niet helemaal. Net met een charmender wel. maar meermaals met een porygon niet.
Als je android met root hebt weet ik wel een goede.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:00 schreef firecow het volgende:
Is er inmiddels alweer een goede radar die gewoon vanaf mijn telefoon te bekijken is ?? Pokevision werkte bijv redelijk goed gewoon vanaf mijn mobiel.
Ik gebruik nu pokemon go live desktop om te kijken wat er te zien valt, maar op vakantie gaat dat straks niet lukken
PokéMeshquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:00 schreef firecow het volgende:
Is er inmiddels alweer een goede radar die gewoon vanaf mijn telefoon te bekijken is ?? Pokevision werkte bijv redelijk goed gewoon vanaf mijn mobiel.
Ik gebruik nu pokemon go live desktop om te kijken wat er te zien valt, maar op vakantie gaat dat straks niet lukken
www.fastpokemap.comquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:00 schreef firecow het volgende:
Welke?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:23 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Als je android met root hebt weet ik wel een goede.
Pokemon GO Radarquote:
Thanks zo te zien moet ik even bij mijn moeder langs. Daar hangt er een rond die ik nog niet heb.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:35 schreef amp25 het volgende:
het blijkt dat er een limit op pokemon vangen en pokstop zit tegenwoordig
pokemon vangen limit 1000 per dag
pokemon stop 2000 per dag
dus bij elkaar 300.000 xp als je dit hebt gehaald kun je 24 uur niet meer spelen
Ik heb een maand gedaan over 2000 pokestops, dat kostte dik 200km. Dat haalt echt niemand in een dag hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |