Kan zijn dat de timer al was verlopen, vaak zijn ze maar een aantal minuten beschikbaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:58 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het niet helemaal. Net met een charmender wel. maar meermaals met een porygon niet.
Als je android met root hebt weet ik wel een goede.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:00 schreef firecow het volgende:
Is er inmiddels alweer een goede radar die gewoon vanaf mijn telefoon te bekijken is ?? Pokevision werkte bijv redelijk goed gewoon vanaf mijn mobiel.
Ik gebruik nu pokemon go live desktop om te kijken wat er te zien valt, maar op vakantie gaat dat straks niet lukken
PokéMeshquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:00 schreef firecow het volgende:
Is er inmiddels alweer een goede radar die gewoon vanaf mijn telefoon te bekijken is ?? Pokevision werkte bijv redelijk goed gewoon vanaf mijn mobiel.
Ik gebruik nu pokemon go live desktop om te kijken wat er te zien valt, maar op vakantie gaat dat straks niet lukken
www.fastpokemap.comquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:00 schreef firecow het volgende:
Welke?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:23 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Als je android met root hebt weet ik wel een goede.
Pokemon GO Radarquote:
Thanks zo te zien moet ik even bij mijn moeder langs. Daar hangt er een rond die ik nog niet heb.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:35 schreef amp25 het volgende:
het blijkt dat er een limit op pokemon vangen en pokstop zit tegenwoordig
pokemon vangen limit 1000 per dag
pokemon stop 2000 per dag
dus bij elkaar 300.000 xp als je dit hebt gehaald kun je 24 uur niet meer spelen
Ik heb een maand gedaan over 2000 pokestops, dat kostte dik 200km. Dat haalt echt niemand in een dag hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |