Ik heb die feeder gestart en dan Necrobot maar ik zie dat Necrobot niks aan het snipen isquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:03 schreef Justevo het volgende:
[..]
Verder gewoon beetje spelen met de config van Necro wat je precies wilt, IV of CP etc..
Zorg dat het als volgt staat in je Necro config:quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:05 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik heb die feeder gestart en dan Necrobot maar ik zie dat Necrobot niks aan het snipen isMoet ik dingen veranderen in de config van Necrobot?
Het is geluktquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:08 schreef Justevo het volgende:
[..]
Zorg dat het als volgt staat in je Necro config:
Open your Necrobot folder/ Config/ Config.json
Make sure is set to the following.
"SnipeAtPokestops": true,
"SnipeIgnoreUnknownIv": true,
"SnipeLocationServer": "localhost",
"SnipeLocationServerPort": 16969,
"UseSnipeLocationServer": true,
YW.quote:
Doet ie dat niet standaard? Ik heb namelijk alleen maar Hyper potions in m'n bag. Zelfde geldt voor ultraballs.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:39 schreef GodZZila het volgende:
Weet ook iemand hoe je bij Necrobot insteld dat alleen de "Hyper Potion" bewaard blijven en de andere potions dat die weg kunnen ?
Of bv je steld in max 150 Potions. Alleen dat er wel 150 in zitten maar dat je bv 80 Hyper potion hebt 60 Super Potion en 10x Potion. Dat als er weer een paar Hyper Potion komen.
Dat dan hij dan de normale potion verwijderd en dat de Hyper Potion der in blijft ?
En dat de verhouding dan is. 81 Hyper Potion,60 Super Potion, 9 Potion
Ik hoop dat het duidelijk is
in iedergeval alvast bedankt.
hier bij deze kun je dat aanpasen inde config ik heb zen bijde op 1 staanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:39 schreef GodZZila het volgende:
Weet ook iemand hoe je bij Necrobot insteld dat alleen de "Hyper Potion" bewaard blijven en de andere potions dat die weg kunnen ?
Of bv je steld in max 150 Potions. Alleen dat er wel 150 in zitten maar dat je bv 80 Hyper potion hebt 60 Super Potion en 10x Potion. Dat als er weer een paar Hyper Potion komen.
Dat dan hij dan de normale potion verwijderd en dat de Hyper Potion der in blijft ?
En dat de verhouding dan is. 81 Hyper Potion,60 Super Potion, 9 Potion
Ik hoop dat het duidelijk is
in iedergeval alvast bedankt.
Ik snapte het ook niet maar ik wil je wel helpenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:16 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik snap er op een of andere manier helemaal niks van.![]()
Is er ergens een NL lijstje van 1 tot 10 of is het een idee dat iemand die schrijft?
Want waar begin je nu mee? Necrobot downloaden? Die heb ik maar draait heel langzaam. (Heb dus niks aangepast gewoon verse download) Want ik lees daarna iets over snipen, maar dan ben ik de weg compleet kwijt.![]()
Extra account heb ik al aangemaakt.
(Sla me niet, ik ben gewoon nieuwsgierig als newby hierin)
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef julius123 het volgende:
ik had ook een ip ban,
ander ip aangevraagd bij de vpn provider en ik kon weer verder:P
hier werkt ok niet ik doe het wel met de lose programma van pokesnipequote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:22 schreef vigen98 het volgende:
Ja snipen werkt bij iedereen niet meer zo te lezen op andere sitesWat is er gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |