Ahh geen idee waar die vandaan komt, doe er geen gekke dingen mee maja wacht welquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:53 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Klinkt als een softban.
Je kunt twee dingen doen:
- Wachten tot de ban opgeheven wordt, kan 10 minuten tot een paar uur duren.
- Een stuk of 40 keer aan een pokestop draaien totdat ie weer wat geeft.
Dat doet die bij mij automatisch?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:11 schreef Justevo het volgende:
Is er bij Necrobot ook een optie dat ie van elke soort in ieder geval de hoogste bewaard?
Hoe kom je aan die necrobot?!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:39 schreef IDkaart het volgende:
New York Times is wel een goede plek om Pokémon te vangen.
Iemand nog suggesties, behalve dat standaard park in NY waar Necrobot doorheen loopt, Kijkduin, en voor de Magikarps Amsterdam?
Oké heb het gedownload maar hoe start ik het op dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:40 schreef Justevo het volgende:
[..]
Google: Necrobot. Had het binnen 3 minuten draaien.
Hij gooit bij mij alles weg wat geen IV van minimaal 90 heeft. Maar kan niet vinden dat hij bijvoorbeeld ook de sterkste Pidgey moet bewaren, alleen naar CP kijken. Maar ik denk dat ik hem dan apart moet laten scannen en CP over IV kiezen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:38 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Dat doet die bij mij automatisch?
Het is een .exe bestand? Dubbelklik..quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:41 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oké heb het gedownload maar hoe start ik het op dan?
En niet zoals ik inloggen met je nickname. Het moet echt je mail zijn waarmee je geregistreerd staat bij Pokémon.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:42 schreef Justevo het volgende:
[..]
Het is een .exe bestand? Dubbelklik..
https://github.com/NECROBOTIO/NecroBot/releases
Ik neem aan dat je voor Pokémon een ander wachtwoord hebt dan om in te loggen op je mail.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:46 schreef vigen98 het volgende:
Oké het werkt, alleen is dit wel veilig? Die email van google gebruik ik heel vaak en heb belangrijke zaken opstaan. Straks wordt het gehackt
Heb via google account he en dat is mijn zelfde wachtwoordquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:47 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je voor Pokémon een ander wachtwoord hebt dan om in te loggen op je mail.
Hey kan jij mij helpen met pogolocationfeeder? Hoe zorg ik dat mijn bot goede pokemons gaat snipen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:40 schreef Justevo het volgende:
[..]
Google: Necrobot. Had het binnen 3 minuten draaien.
https://github.com/5andr0/PogoLocationFeeder/releasesquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hey kan jij mij helpen met pogolocationfeeder? Hoe zorg ik dat mijn bot goede pokemons gaat snipen?
Welke moet ik hebben? De CLI of GUIquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:02 schreef Justevo het volgende:
[..]
https://github.com/5andr0/PogoLocationFeeder/releases
Starten voor je Necrobot start en de rest gaat vanzelf. Soms krijg je een melding dat ie niks kan snipen maar dat komt omdat mensen soms de verkeerde of oude locaties doorgeven.
Verder gewoon beetje spelen met de config van Necro wat je precies wilt, IV of CP etc..quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Welke moet ik hebben? De CLI of GUI
Edit. Thanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |