deze chick weetquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:26 schreef Pascalus het volgende:
Ik krijg zin in Spel Zonder Grenzen met commentaar van Sjek
Heeft NL dat ooit gewonnen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:26 schreef Pascalus het volgende:
Ik krijg zin in Spel Zonder Grenzen met commentaar van Sjek
Lekker vrouwelijk.quote:
Hij gaat nu bestolen worden door Gisele Bundchen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:26 schreef TheArt het volgende:
Nieuws! Olympisch vuur wordt ontstoken door Vanderlei de Lima. U weet wel, die atleet die in Athene bij de marathon in winnende positie door die mafkees van de weg werd geplukt.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent netto-ontvanger, met je 'mijn'
Jouw belastingcenten? Kind, je bent net uit de luiers.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:26 schreef Fylax het volgende:
ik ga klacht indienen bij NOS dat ze te laat zijn begonnen en ik het begin van de opening dus niet heb kunnen zien.
Goxverdomme t zijn wel mijn belastingcenten en dan verneuken ze het door begin niet uit te zenden
idiots
is nie waarquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jouw belastingcenten? Kind, je bent net uit de luiers.
Kunnen wel een medaille pakkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:28 schreef richolio het volgende:
Er komen maar 7 sporters met Syrie mee, aw
Hallonquote:
Neequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:28 schreef truedestiny het volgende:
[..]
[..]
Heeft NL dat ooit gewonnen?
Heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:26 schreef Fylax het volgende:
ik ga klacht indienen bij NOS dat ze te laat zijn begonnen en ik het begin van de opening dus niet heb kunnen zien.
Goxverdomme t zijn wel mijn belastingcenten en dan verneuken ze het door begin niet uit te zenden
idiots
vriend jij kost meer belasting dan dat je oplevertquote:
Daar gaan ze het atletenbos mee planten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:27 schreef Coco98 het volgende:
Waarom krijgt iedereen een plantje mee?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
die vluxhtelingen zullen wel een medaille krijgen omdat ze zo zielig zijn boehoe
Schrijf er een weblog over.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
die vluxhtelingen zullen wel een medaille krijgen omdat ze zo zielig zijn boehoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |